0

انتخاب لباس برای عروسی زمستانی

پنج نکته برای انتخاب لباس برای عروسی زمستانی

انتخاب لباس برای عروسی زمستانی

با پنج نکته برای انتخاب لباس برای عروسی زمستانی از بخش مد و لباس سایت تفریحی جیران همراه باشید.

اگر فکر می کردید فصل عروسی به پایان رسیده است ، اشتباه می کردید. در حالی که درست است که اکثرً در تابستان مراسم عروسی را برگزار می کنند ولی عروس و دامادهایی

اگر فکر می کردید فصل عروسی به پایان رسیده است ، اشتباه می کردید. در حالی که درست است که اکثرً در تابستان مراسم عروسی را برگزار می کنند ولی عروس و دامادهایی هستند که فصل زیبای زمستان را برای شروع زندگی مشترک انتخاب می کنند.

براساس اطلاعات دفتر ثبت ، هزاران نفر دیگر نسبت به سالهای گذشته هستند که در زمستان تصمیم به مزدوج شدن می گیرند. به طوری که تعداد زوجینی که در زمستان ازدواج می کنند در برخی مناطق تا 15 درصد افزایش می یابد و این خیلی خوب است.

هوای سرد به معنای این است که میهمانان مجبور می شوند با یک سری از محوطه های سرسبز دست و پنجه نرم کنند ، از جمله پیدا کردن لباس که در عین حال حس و حال را حفظ می کند ، ما را از سرما محافظت می کند.


موارد پیشنهادی


قوانین پیرامون لباس عروس در مهمانان در فصل زمستان به همان اندازه متفاوت است که به نظر می رسد اما طبق سبک مد ربکا لاک وود ، این همچنین به حاضرین این فرصت را می دهد که قوانین سبک خود را بشکنند و چیز جدیدی را امتحان کنند.

سامرا آزیم ، مدیر خلاق در برچسب مد مستقر در لندن Ghost موافق است ، افزود: در حالی که زمستان خود را به عنوان یک چالش مطرح می کند ، اما راه های زیادی وجود دارد که میهمانان می توانند به سبک خود و زیبا ظاهر شوند.

اظم می گوید: “عروسی ها در زمستان احساس تزیینی بیشتر دارند ، چه از نظر رنگ و چه از نظر ساختگی ،” می گوید: “گرما و نگاه شیک” هنگام ارزیابی سبک شما باید از عوامل اصلی باشد.

لباس

انتخاب لباس برای عروسی زمستانی

با این حال ، Orlagh McCloskey ، بنیانگذار نام تجاری یکپارچه سازی با سیستم عامل با نام تجاری Rixo ، می گوید مهم است که ماه های سردتر تغییر رنگ و بافت را می طلبد.

مک عروسی می گوید: “عروسی های زمستانی فرصتی عالی برای استفاده هر چه بیشتر از بافت های پوشیده مانند سوزن ها و مخملی ، و همچنین سبک های با آستین بلند تر است که به طور معمول فرصتی برای بیرون آوردن کمد لباس خود در فصل عروسی تابستان نخواهید داشت.”

“همچنین زمان بسیار خوبی برای رسیدن به رنگهای خاکی و جواهرات بیشتری مانند سبز ، نارنج سوخته ، بلوزهای با تن عمیق (سیاه و دریایی و قرمز)، بنفش و سرخابی است.”

لاک وود موافق است ، و افزود که اگرچه تن های عمیق مانند سیاه ، دریایی و قرمز برای این مناسبت مناسب هستند ، اما مهمانان نباید رنگ های سبک تر را به طور کلی رد کنند.

لاک وود می گوید: “من ترکیب دامن مخملی سیاه و سفید با نعناع سبز ترمه سبز نعناع را دوست دارم.”

این سبک و لوکس است. گروهی با چند پاشنه بلند ، لباس تنگ و کیسه مهره ای. ”

آنا برکلی ، سبک شناس شخصی ، استدلال می کند که آگهی های تبلیغاتی تنها ذخیره امور تابستانی نیستند. به سادگی از یک نقوش شکوفه در برابر پس زمینه تاریک خودداری کنید تا از مناسب بودن فصلی آن اطمینان حاصل کنید.

گوردون اسمیت می گوید: “لباس های زیبا و متوسط ​​که پوشیده از پوشش و فر و پرشده و گردن و آستین های بلند است که بسیار محبوب در فرش قرمز و باند فرودگاه بودند ، برای عروسی زمستانی مناسب هستند.”


جالب است بدانید: آیا این غذاهای سالم باعث افزایش وزن می شوند؟


لباس شلوار

انتخاب لباس برای عروسی زمستانی

شخصی که کت و شلوار و کراوات پوشیده است: جلیقه پشمی ، 150 پوند و شلوار ، 79 پوند ، Arket؛ مخمل پایی راست مخمل ، 115 پوند ، فروشگاههای Cos؛ شلوار یقه مخمل شلوار ، 79.99 پوند و شلوار متناسب ، 29.99 پوند ، جلیقه پشمی پشمی ، 150 پوند و شلوار ، 79 پوند ، Arket؛ مخمل پایی راست مخمل ، 115 پوند ، فروشگاههای Cos؛ شلوار یقه مخمل مخمل ، 79.99 پوند و شلوار مستقیم مناسب ، 29.99 پوند ، Zara
زمستان به مهمانان عروسی این فرصت را می دهد تا با گزینه های لباس گرمتر مانند لباس مناسب و یا لباس های آستین بلند با آستین بلند ، سبک خود را در جهت جدیدی انتخاب کنند.

لاک وود می گوید: “پیراهن های خوبی در این فصل وجود دارد.”

“من عاشق کت و شلوار مخملی هستم که فوق العاده سکسی و پیشرفته است. مطمئناً ارزش آن را به عنوان یک قطعه سرمایه گذاری دارد که مطمئناً به دلیل سبک کلاسیک ، در بسیاری از فصل ها دوام خواهد داشت. تیمی با پاشنه و سر پیشانی آراسته. ”

برای جلوگیری از نگاه بیش از حد شرکتی ، گوردون اسمیت پیشنهاد می کند که لباس شخصی متناسب با بدن تان انتخاب کنید و از آزمایش رنگهای جسورانه و یا لباس های پارچه ای نترسید.

اگر لباس شلوار جذابیت نداشته باشد ، کوكسون اظهار می دارد كه او یك “طرفدار عظیم” لباسهای جلیقه به عنوان گزینه ای برای زنانی است كه معمولاً از پوشیدن دامن یا لباس خودداری می كنند ، و اعتراف می كنند كه او صاحب یك سبك در چهار رنگ مختلف است.

او می گوید: “نه تنها آنها به عنوان یک گزینه جایگزین برای لباس بسیار جالب به نظر می رسند بلکه یک انتخاب بسیار متنوع هستند.”

“یک پا شلوار همچنین به معنای آن است که می توانید از احتساب لباس تنگ و بدون لباس بپرهیزید.”

کت

انتخاب لباس برای عروسی زمستانی

انتخاب لباس برای عروسی زمستانی

با خنک شدن هوا و شبها ، یک کت شیک در انتهای کمد لباس هر خانم قرار دارد. اما ، آیا پوشیدن پف کف مورد علاقه خود را به بهترین حالت ممکن است بهترین دوستانی داشته باشد؟

“لایه ها کلید می شوند. به یک کت بسیار هوشمندانه احتیاج دارید زیرا ممکن است بسته به مکان آن برای مدتی در آن باشید. من یک بار عروسی کامل را با کت خودم گذراندم. ”

لباس پوشیدن کت یا جلیقه عروسی کاملاً قابل قبول است. در واقع ، اگر دوست دارید آن را در مورد کت انجام دهید. ”

“من پیشنهاد می کنم به دنبال چیزی در تم رنگی باشید یا اگر به اندازه کافی شجاع نیستید که این فقط می تواند یک پیشنهاد باشد. خز Faux می تواند انتخاب خوبی باشد  و یا حتی یک چاپ را امتحان کنید. ”

وی ادامه داد: “اگر می خواهید چیزی کمی سبک تر باشد یا اگر می خواهید کت فعلی خود را به روز کنید ، چراغ های جادویی جایگزین خوبی هستند ، چرا یک کمربند مزین شده را که از بالا پوشیده شده است را امتحان نکنید تا در کمر چسبانیده شود. یک ترفند زیبا برای این فصل که جالب به نظر می رسد. ”

کلاه

انتخاب لباس برای عروسی زمستانی

در سال های اخیر ، کلاه های مناسبی از مد افتاده اند ، اما تجدید حیات اخیر برای لباس های فانتزی (فروش در سال گذشته 250 درصد در خرده فروش آنلاین لوکس Net-a-Porter در سال گذشته افزایش یافته است) به این معنی است که آنها به طور رسمی اعتبار خود را دوباره بدست آورده اند.

لیزا قهوه ای مایل به استرالیا می گوید مهمترین گزینه برای انتخاب کلاه مناسب برای شما این است که راحتی را بیشتر مد نظر داشته باشید.

تان می گوید: “من به طور كلی توصیه می كنم كه مهمانان عروسی تكه های كوچك و بدون آسترهای بزرگ بپوشند ، زیرا هنگام استقبال از مردم می توانند كاملاً محدود كننده باشند.

“من حتماً پوشیدن کلاه نمدی یا پارچه ای را توصیه می کنم ، کلاه قطعاً برای مناسبت های بهار و تابستان انتخاب می شود.”

این طراح اضافه می کند که پیشانی بند نیز یک انتخاب محبوب است ، با لوازم جانبی سن و سال دخترانه مدرسه ای را تجربه کنید.

تان توضیح می دهد: “بندهای پیشانی با حجاب های کوچک یک جایگزین دوست داشتنی برای کلاه هستند ، اما اطمینان حاصل کنید که حجاب شما آنقدر محدود کننده نیست که شما راحت نباشید.”

“هدبندهای عریض ، سلفون دار یا مخملی نیز گزینه مناسبی برای یک مناسبت کمتر رسمی هستند و به راحتی با اکثر لباس ها جفت می شوند.”

کفش ها

انتخاب لباس برای عروسی زمستانیکفش تا حد زیادی از اولویت شخصی برخوردار است اما با سرمازدگی در زمستان ، به نظر می رسد گزینه های جلوباز مناسب نیست.

در عوض ، برکلی توصیه می کند از پاشنه های بسته ، یک جفت چکمه های هوشمند یا حتی صندل های دارای جوراب های لعاب انتخاب کنید.

Cookson و Azeem هر دو با هم موافق هستند ، و افزودند: اگرچه احتمالاً آب و هوای سردتر بر نحوه تصمیم گیری برای پایان روز بزرگ خود تأثیر می گذارد ، راحتی در درجه اول مورد توجه قرار میگیرد.

کوکسون می گوید: “لوازم جانبی عاقلانه  می تواند کفش راحت و بسته باشد و کفش پاشنه بلند را ممنوع می کنم.”

“آنها نه تنها پا را گرمتر می کنند بلکه بی نهایت راحت تر هستند و پاهای شما بعداً از شما تشکر می کنند.”


بیشتر بخوانید: عطر و بوی چای از چه زمانی در دنیا پیچید؟


نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × چهار =

مشاهده بیشتر