0

بیوگرافی دمت اوزدمیر Demet Ozdemir

بیوگرافی دمت اوزدمیر Demet Ozdemir

Demet Ozdemir (زاده ۲۶ فوریه ۱۹۹۲) بازیگر و کمدین ترک و رقصنده سابق است.

زندگی شخصی Demet Ozdemir

دمت اوزدمیر در 26 فوریه 1992 به عنوان کوچکترین فرزند از سه فرزند متولد شد. او پس از طلاق پدر و مادرش در هفت سالگی به همراه مادر و خواهر و برادرش به استانبول نقل مکان کرد.

مادربزرگ او یکی از اقلیت های ترک در بلغارستان (معروف به ترک بلغاری) بود. او از بلغارستان به ترکیه مهاجرت کرد. مادربزرگ و برادرش بعداً به آلمان مهاجرت کردند.

در 28 اوت 2022، او با موسیقیدان و بازیگر Oğuzhan Koç ازدواج کرد.

حرفه رقص

در ابتدا او یک رقصنده پشتیبان برای Bengü بود و بعداً به گروه رقص Efes Kızları پیوست. اوزدمیر سپس در موزیک ویدیوی مصطفی صندل “Ateş Et ve Unut” ظاهر شد.

حرفه بازیگری

او اولین بازیگری خود را برای سریال فانتزی فاکس، Sana Bir Sır Vereceğim در کنار اولین شریک زندگی‌اش اکین کوچ، با ایفای نقش شخصیت «آیلین» با نیروی برق انجام داد. این نقش برای مخاطبان جوان تبدیل به پدیده شد. این سریال یک پایگاه طرفداران وفادار ایجاد کرد. با توجه به این که سریال قبل از پرایم تایم منتشر شد. برای مخاطبان بزرگسال شناخته شده نبود. بعدها در سریال تاریخی Kurt Seyit ve Şura شخصیت «آیلا» را به تصویر کشید و در فیلم Tut Sözünü در نقش «دمت» بازی کرد. او سپس نقش شخصیت «اصلی» را در سریال چیلک کوکوسو از تلویزیون استار بازی کرد. اوزدمیر همچنین در موزیک ویدیوی Bengü “Hodri Meydan” ظاهر شد.

اوزدمیر در سال 2016 نقش اصلی “لاله ینیلمز” را در سریال کمدی رمانتیک ترکی شماره 309 بازی کرد و در 25 اکتبر 2017 با 65 قسمت به پایان رسید. در ونزوئلا، پاراگوئه، شیلی، بولیوی، اسپانیا، رومانی و مجارستان نیز پخش شد. او در فیلم رقص-کمدی «Sen Kiminle Dans Ediyorsun» نوشته بوراک آکساک نویسنده معروف کمدی سورئال لیلا ایله مکنون بازی کرد.

از سال 2018 تا 2019 در سریال کمدی رمانتیک ترکی Erkenci Kuş (دیدرو) در مقابل Can Yaman نقش اصلی “Sanem” را بازی کرد. او برای بازی در این سریال جایزه بهترین بازیگر زن را در مراسم Murex d’Or 2019 لبنان دریافت کرد. Erkenci Kuş بارها به عنوان پرایم تایم در ایتالیا پخش شد و این بازیگر در برنامه سرگرمی محبوب Verissimo دعوت شد. مصاحبه او را بیش از 3.5 میلیون نفر تماشا کردند.

در نوامبر 2019، او سفیر برند Pantene ترکیه شد.

بین سال‌های 2019 تا 2021، اوزدمیر نقش اصلی “Zeynep” را در Doğduğun Ev Kaderindir (خانه من، سرنوشت من) بازی کرد. این سریال توسط OGM Pictures به کارگردانی چاغری بایراک تهیه شده و در 25 دسامبر 2019 در TV8 پخش شد. فیلمنامه از رمان Camdaki Kız اثر گلسرن بودایجی اوغلو الهام گرفته شده است.

او سپس در فیلم های نتفلیکس Aşk Taktikleri و Aşk Taktikleri 2 نقش اصلی را ایفا کرد.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + 4 =

مشاهده بیشتر