0

بیوگرافی کامل دیدم بالچین Didem Balcin

بیوگرافی کامل دیدم بالچین Didem Balcin

Didem Balcin یا دیدم بالچین (زاده ۱۸ مه ۱۹۸۲) یک هنرپیشه اهل ترکیه است. او برای بازی در نقش «سلجان هاتون» در مجموعه تلویزیونی Diriliş: Ertuğrul و Kuruluş: Osman مشهور است.

زندگی و شغل

دیدم بالچین در 18 می 1982 در آنکارا به دنیا آمد. پدرش برای رادیو TRT کار می کرد و مادرش نور بالچین نماینده ترکیه در یک مسابقه زیبایی در ژاپن در سال 1975 بود. خانواده مادری او اصالتا ترک و آلبانیایی هستند. او از دانشکده ادبیات، تاریخ و جغرافیا دانشگاه آنکارا در رشته مطالعات تئاتر فارغ التحصیل شد. پس از فارغ التحصیلی به استانبول نقل مکان کرد و در تبلیغات و سریال های تلویزیونی مختلف ظاهر شد. اولین حضور حرفه ای او روی صحنه در تئاتر Levent Kırca با بازی در نمایش Ateşin Düştüğü Yer بود. در سال 2009، او شرکت تئاتر خود را با نرگیس اوزتورک تأسیس کرد. او برای بازی در فیلم کمدی Bunu Yapan İki Kişi برنده جایزه Li̇ons برای بهترین بازیگر زن کمدی شد. پس از ادامه فعالیت روی صحنه، در سال 1390 به همراه خواهرش موسسه مشاوره آموزشی «دودا صنعت» را تأسیس کرد. او برای بازی در نقش سلجان هاتون در سریال های Diriliş: Ertuğrul و Kuruluş: Osman قابل توجه است.

در سال 2021، طراح پاکستانی ماریا بی نیز با او به عنوان مدل مجموعه زمستانی خود قرارداد امضا کرد.

زندگی شخصی

دیدم بالچین و جان آیدین بازیگر ترکیه ای در مارس 2020 نامزد کردند. این زوج در ماه مه 2020 با هم ازدواج کردند. اولین فرزند آنها، پسری به نام آلیکان، در آوریل 2021 به دنیا آمد.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − 4 =

مشاهده بیشتر