0

نرم افزار VMware Workstation v10.0.7 Build 2844087

تصویر پیدا نشد !

شاید تا به حال اتفاق افتاده باشد روبه روی رایانه تان بنشینید و در دل آرزو كنید كاش رایانه تان یك خواهر یا برادر دیگر هم داشت تا هم او تنها نبود و هم شما … نرم افزاری را كه نوشته اید تحت شبكه تست كنید و ببینید جواب می دهد یا خیر. بدون این كه نیازی به دوباره بوت كردن رایانه تان باشد، به یك سیستم عامل دیگر به طور همزمان دسترسی داشته باشید.
نرم افزار جدیدی را كه اصلا نمی دانید قرار است چه بلایی سر سیستم شما بیاورد، قبلا روی آن دیگری امتحان می كردید. به كشت ویروس هایی بپردازید كه فقط برای ارتقای سطح امنیت سیستم های رایانه ای و پیدا كردن چالش های نرم افزاری مبادرت به تولید آن ها كرده اید. و … همه این ها با برپایی یك ایستگاه كاری مجازی امكان پذیر است. با ایستگاه كاری VMware آشنا شوید:

ایستگاه كاری VMware چیست؟
VMware نرم افزار قدرتمند ماشین مجازی، طراحی شده برای توسعه دهندگان نرم افزارها و مدیران سیستم و كسانی است كه می خواهند در ساختار نرم افزاری شان تغییرات اساسی بدهند، نرم افزار تست كنند و خلاصه هر كاری كه فكرش را بكنید.
این نرم افزار با قدمت بیش از 5 سال و برنده شدن بیش از یك دو جین جوایز بزرگ محصولات نرم افزاری، توسعه دهندگان نرم افزار را قادر می كند، پیچیده ترین برنامه های تحت شبكه را كه در ویندوزهای مایكروسافت، Linux یا Net ware اجرا می شوند روی تنها یك رایانه desktop، اجرا كنند.
خصیصه های ویژه ای نظیر: شبكه بندی مجازی (Virtural Networking) انجام تراكنش ها به صورت زنده و Real time به اشتراك گذاری پوشه ها و drag and drop پشتیبانی از ( PXE محیط اجرای از پیش بوت شده) از VMware یك وسیله ضروری برای توسعه دهندگان IT و مدیران سیستم ها ساخته است.

ایستگاه كاری VMware چگونه مورد استفاده قرار می گیرد؟
این نرم افزار با میلیون ها كاربر در سراسر دنیا، كارایی را در تولید نرم افزارها بهبود می بخشد، هزینه ها را كاهش می دهد و انعطاف پذیری را بالا می برد و راه امن تری را برای جواب گرفتن از برنامه ها پیش پای ما می گذارد.
نصب VMware روی رایانه رومیزی تان اولین گام برای انتقال ساختار IT موجود به یك ساختار مجازی است. با ایستگاه كاری VMware غیر از ساده كردن عملیات توسعه و تست نرم افزار و سرعت بخشیدن به توسعه برنامه های كاربردی، سازگاری برنامه های كاربردی و اجرای عملی مهاجرت از یك سیستم عامل به سیستم عامل دیگر را تضمین می كند و امكان امتحان این كه آیا این نقل و انتقال و تعویض سیستم عامل، زیانی برای شبكه یا سایر نرم افزارهای كاربردی در حال اجرا دارد یا خیر را به شما می دهد.

ایستگاه كاری VMware چگونه كار می كند؟
این ایستگاه كاری با فعال سازی چند سیستم عامل و برنامه های كاربردی مربوط به آنها به طور همزمان روی یك ماشین فیزیكی منفرد، عمل می كند.
سیستم عامل ها به همراه نرم افزار های كاربردیشان در ماشین مجازی همگی روی یك قطعه از سخت افزار نشسته اند. لایه مجازی سازی VMware، منابع سخت افزار فیزیكی را به منابع ماشین مجازی می نگارد به طوری كه انگار هر ماشین مجازی، پردازنده، حافظه و دیسك و ابزارهای O/I ویژه خود را دارد و همگی مطابق استاندارد رایانه های X86 هستند.
به كمك ایستگاه كاری VMware شبكه های مجازی پیچیده ای راه اندازی می كنید و انواع نرم افزارها را در هر محیطی كه می خواهید به طور همزمان اجرا كنید و همه این ها را یك جا روی سیستم خود انجام دهید.
بدون نیاز به انجام عملیات پارتیشن بندی دوباره دیسك و سیستم عاملی جدید نصب كنید و بدون این كه سیستم را از نو بوت كنید بین سیستم عامل های نصب شده روی رایانه تان سوئیچ كنید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار VMware Workstation:
– قابلیت اجرای برنامه ها ی سویچ تنها با drag and drop
– پشتیبانی کامل و هماهنگ از PXE
– مديريت چند رده ای موقعيت ها
– پيكربندی نرم افزار به صورت های شبكه مجازی، تصاوير زنده
– اجرای یکپارچه ویندوز, لینوکس,Netware, Solaris X86 به صورت شبکه مجازی
– پشتیبانی از ویندوز Vista
– قابلیت نمایش چندین مونیتور
– پشتیبانی از MP3 Players وUSB 2 Devices
– قابلیت پشتیبانی سیستم های 32 بیتی و 64 بیتی در محیط لینوکس و ویندوز
– قابليت نمايش سيستم عامل قبل از اجرای آن
– محیط پیشرانه مستحکم و قدرتمند با بافت بیسیک
– پشتیبانی از ویندوز 7
– درایور جدید گرافیکی WDDM برای ویندوز 7
– OpenGL و Shader Model 3.0 برای ویندوز xp و ویندوز vista
– پشتیبانی از VMware vSphere 4 به عنوان guest OS
– پیکربندی سیستم های مجازی برای استفاده ار cpuهای چند هسته ای
– پرینت در سیستم مجازی بدون نیاز به نصب درایور پرینتر با استفاده از ThinPrint
– امنیت ماشین های مجازی با 128bit- encryption
– و…

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 5 =

مشاهده بیشتر