0

نحوه تازه نگه داشتن سیب زمینی

نحوه تازه نگه داشتن سیب زمینی

نحوه تازه نگه داشتن سیب زمینی

با نحوه تازه نگه داشتن سیب زمینی از بخش نکات خانه داری سایت تفریحی جیران همراه باشید.

نحوه تازه نگه داشتن سیب زمینی
سیب زمینی یک غذای اصلی در رژیم های غذایی اکثر افراد است. سیب زمینی علاوه بر اینکه قیمت مناسبی دارد، بلکه از همه نظر فواید خودش را دارد. درست است که میدانید سیب زمینی را می توان به حالت سرخ کرده و پخته و یا کبابی مصرف کرد و یا به سالاد و سوپ و حتی پنکیک و … می توان اضافه کرد و از سیب زمینی در آشپزی متفاوتی می توان استفاده کرد و بی نهایت است اما این ریشه گیاهی زیاد سالم نمی ماند و خراب می شود.


موارد پیشنهادی


مگر در مواردی که سیب زمینی را به طور صحیح انبار کنید ، طبق نکات پیش رو ، نطفه ها بیش از دو هفته تازه نخواهند ماند.

سیب زمینی را باید در یک منطقه خنک و تاریک نگهداری کرد

طبق کمیته اداری سیب زمینی کلرادو ، شما می خواهید سیب زمینی ها را از تابش نور خورشید و دور از مناطق با درجه حرارت بالا مانند میزهای روباز یا نزدیک وسایل بزرگ دور نگه دارید.

در حالی که نگهداری سیب زمینی در دمای 45 درجه فارنهایت تا 50 درجه فارنهایت ایده آل است و می تواند آنها را برای ماه ها تازه نگه دارد ، اما این چندان واقع بینانه نیست. بنابراین ، برای حفظ طراوت تا دو هفته ، آنها را در دمای اتاق نگهداری کنید.

از آنجا که نور بیش از حد می تواند باعث شود سیب زمینی ها سبز و تلخ شوند. یک کمد ، زیرزمین یا پارکینگ گزینه های خوبی برای انبار کردن سیب زمینی هستند.

سیب زمینی ها را در یخچال یا فریزر نگهداری نکنید

با دانستن اینکه سیب زمینی ها بهترین درجه حرارت را در دمای خنک نگه می دارند ، ممکن است وسوسه شوید که آنها را در یخچال نگهداری کنید. با این حال ، این ایده خوبی نیست.

به گفته سیب زمینی ایالات متحده، یک سازمان بازاریابی و تحقیقات ملی سیب زمینی ، نگهداری سیب زمینی در دمای سردتر از 50 درجه فارنهایت باعث می شود که نشاسته آنها به قند تبدیل شود ، که این امر باعث تغییر رنگ و تغییر در طعم می شود.

نحوه تازه نگه داشتن سیب زمینی
سیب زمینی ها را خشک و از پیاز دور نگه دارید.

کمیته اداری سیب زمینی کلرادو گفت: شرایط مرطوب می تواند باعث پوسیدگی سیب زمینی شود ، بنابراین اگر آنها را در یک کیسه پلاستیکی بدون پلاستیک از سوپر مارکت به خانه آوردید ، می توانید آنها را ازهم جدا کنید تا از ایجاد رطوبت جلوگیری کنید.

سیب زمینی ایالات متحده به منظور خشک نگه داشتن لکه ها ، سیب زمینی ها را به یک کیسه کاغذ یا یک کیسه پلاستیکی سوراخ شده توصیه می کند. در صورت عدم وجود ، می توانید از جعبه استفاده کنید.

شما همچنین باید از شستشو سیب زمینی ها تا بلافاصله قبل از استفاده خودداری کنید تا از پوسیدگی زود هنگام جلوگیری کنید. و اگر پیاز هم خریده اید و می خواهید انبار کنید باید سیب زمینی ها را از پیازها جدا کنید و جداگانه نگهداری کنید، زیرا گازهای حاصل از پیاز می توانند باعث سریع تر جوانه زدن سیب زمینی شوند.

با استفاده از این نکات نگهداری، ماندگاری طولانی تری برای سیب زمینی و ضایعات و خرابی کمتری برای شما فراهم می شود.


بیشتر بخوانید: تازه ، منجمد یا کنسرو شده: بهترین محصول کدام است؟


نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 8 =

مشاهده بیشتر