0

استایل مناسب برای قد بلند دیده شدن آقایان

استایل آقایان

استایل مناسب برای قد بلند دیده شدن آقایان

متفاوت بودن رنگ کت و شلوار و در واقع تفاوت رنگی زیاد در استایل، قامت شما را کوتاه تر نشان می دهد ! پیشنهاد می کنیم با سایت تفریحی جیران همراه باشید تا با استایل مناسب برای قد بلند دیده شدن آقایان آشنا شوید.

رنگ کت و شلوار آقایان

از طرف دیگه متفاوت بودن رنگ شلوار و کفش هم در کوتاه نشان دادن اندام تان تاثیرگذار است !

اگه دوست دارید رنگ کت و شلوارتان متفاوت باشد می توانید رنگ کفش و شلوار را همرنگ انتخاب کنید تا استایل تان تعادل بیشتری داشته باشد.

استایل مناسب مردانه


موارد پیشنهادی


استایل مناسب آقایان

همچنین رنگهای روشن در هر قسمتی از اندام باعث گسترده و کوتاه نشان دادن آن ناحیه می شود !

پس اگه قد کوتاهی دارید و دوست دارین بلندتر دیده شوید بهتر است که از رنگ های روشن در قسمت بالاتنه و از رنگهای تیره در قسمت پایین تنه استفاده کنید.

استایل آقایان

استایل جدید محمدرضا گلزار از کالکشن بیزنس کلاس خانه مد راد برای مسابقه «خان» طراحی شده است.

بلند قد دیده شدن


جالب است بدانید: ارتباط دوچرخه سواری و افزایش قد


بیوگرافی محمد رضا گلزار

محمدرضا گلزار در سال نو ایرانی – نوروز – 21 مارس 1977 به دنیا آمدند. پدرش مهندس مکانیک و مادرش خانه دار است. وی فارغ التحصیل مهندسی مکانیک از دانشگاه آزاد اسلامی جنوب است.

او یک برادر بزرگتر به نام علیرضا که مهندس عمران است و یک خواهر به نام آتوسا که مترجم آلمانی است و یک برادر کوچکتر بردیا که مترجم انگلیسی است.

قد بلند دیده شدن آقایان

رضا گلزار به زبان انگلیسی و برخی عربی تسلط کامل دارد زیرا قبل از ورود به حرفه موسیقی و سینما به وی زبان عربی را در دبیرستان و پیش دانشگاهی آموخت.

رضا یک گیتاریست مطرح است. او فعالیت خود را در صنعت سرگرمی به عنوان نوازنده گیتار در اولین گروه موسیقی پاپ در ایران پس از انقلاب – گروه آریان – آغاز کرد که به دلیل موسیقی جذاب و متن آنها به شهرت رسید.

آنها در پایان به تورهای بسیاری از کشورها پرداختند. رضا سپس بازیگری را در اولین فیلم سام و نرگس ساخته ایرج قادری آغاز کرد که از آن زمان درگذشت.

استایل آقایان

با این حال ، سام و نرگس پس از دومین تلاش رضا برای بازی در آخرین شام توسط فریدون جیرانی ، که به جشنواره های فیلم رفت و رضا را معرفی کرد – که نقش کوتاهی به عنوان یک دانشجوی جوان داشت و عاشق استاد دانشگاه خود بود.

از آن زمان ، محمدرضا گلزار یکی از بزرگترین بازیگران گیشه ایران به شمار می رود. چهره او بسیاری از پوسترها ، جلد مجلات و بیلبوردهای تبلیغاتی را آراسته است.

او یک ورزشکار است ، به ویژه اسکی و والیبال ، که هر دو را با اعتقادات مذهبی دنبال می کند. او کاپیتان ‘تیم ستارگان’ در ایران بود ، یک تیم والیبال متشکل از ستاره هایی بود که برای خیریه ها رقابت می کردند. او سرانجام به دلیل برنامه سنگین فیلمبرداری ، آریان باند و تیم ستارگان را ترک کرد.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاهده بیشتر