0

آشنایی با 3 ویژگی مهم هدست ها

آشنایی با 3 ویژگی مهم هدست ها

آشنایی با 3 ویژگی مهم هدست ها

آشنایی با 3 ویژگی مهم هدست ها از بخش تکنولوژی سایت تفریحی جیران همراه باشید.

آشنایی با 3 ویژگی مهم هدست ها

یکی از جنبه‌های مهم هر کسب و کاری برقراری ارتباط است و هر روزه میزان زمانی که کارمندان پشت تلفن سپری می‌کنند، بیشتر و بیشتر می‌شود.
در نتیجه امروزه افزایش بهره‌وری در مراکز تماس و ادارات اهمیت بسیار زیادی برای شرکت‌ها دارد بخصوص با توجه به سطح رقابت بالایی که در بعضی صنایع شکل گرفته است.
استفاده از هدست راهکار بسیار جذابی برای سازمان‌ها است چون باعث افزایش بهره‌وری و تقویت روحیه کاری در محیط کار می‌شود.


موارد پیشنهادی


بهره‌وری

در چنین چشم انداز اقتصادی پررقابتی، افزایش بهره‌وری تبدیل به یکی از دغدغه‌های اصلی کمپانی‌ها شده و هدست‌ها از جمله ابزارهایی هستند که در این زمینه نقشی کلیدی بازی می‌کنند.
مطالعات اخیر نشان دادند که با استفاده از هدست، دست کارمندان برای تمرکز روی کارهای دیگر آزاد می‌شود و در نتیجه بهره‌وری تا 43 درصد افزایش می‌یابد.
هدست‌های معمولی باعث می‌شوند که دستان کاربر آزاد شوند اما هدست وایرلس به کاربران امکان می‌دهد حین تماس میزشان را ترک کرده و جابجا شوند و کابل لیفتر EHS نیز این امکان را فراهم کرده که وقتی کارمندان از میز کارشان دور هستند به تماس‌های ورودی پاسخ دهند؛ به این ترتیب نیاز به صرف زمان زیادی برای بررسی پیام‌های صوتی ندارند و در نتیجه بهره‌وری و بازده آنها افزایش می‌یابد.
همچنین هدست نیاز به نگه داشتن گوشی روی یک گوش که معمولاً باعث قرار گرفتن در وضعیت نامناسب و درد کمر می‌شود را از بین می‌برد.

کیفیت

استفاده از هدست علاوه بر افزایش بهره‌وری به کارمندان امکان می‌دهد تا خدمات بهتری ارائه کنند.
در صورت استفاده از هدست میکروفون شما همواره در یک موقعیت ثابت قرار می‌گیرد و با جابجا شدن سر فاصله آن با دهان شما بیشتر نمی‌شود. در نتیجه کیفیت و میزان بلندی صدا ثابت باقی می‌ماند.
بعلاوه برخی میکروفون‌ها مجهز به تکنولوژی حذف نویز و سروصدا هستند در نتیجه استفاده از آنها حتی در محیطی پرسروصدا باعث ارائه صدایی باکیفیت تر می‌شود.

قابلیت حرکت و جابجایی

کار کردن حین حرکت و جابجایی برای بسیاری از مشاغل تبدیل به یک موضوعات مهم و ضروری شده است و مشاغل برای اینکه هم پای رقبا خود پیش بروند، نیاز به استفاده از ابزارهای درست و مناسب دارند.
گوشی‌های هوشمند یکی از مهم ترین این ابزارها هستند و بسیاری از کمپانی‌ها به دنبال این هستند که ارتباطات را از طریق گوشی‌های هوشمند برقرار کنند.
به این ترتیب میزان تمایل به استفاده از هدست افزایش می‌یابد چون به کاربران امکان می‌دهد همزمان با ارسال و دریافت اطلاعات از طریق گوشی، با مشتریان و همکاران خود گفتگو کنند.


بیشتر بخوانید: راههای خانگی تقویت ناخن


 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × سه =

مشاهده بیشتر