0

استفاده از WatchOS 6 در گوشی اپل

استفاده از WatchOS 6 در گوشی اپل

استفاده از WatchOS 6 در گوشی اپل

با استفاده از WatchOS 6 در گوشی اپل از بخش تکنولوژی سایت تفریحی جیران همراه باشید.

در این پست قصد داریم به نحوه استفاده از App Store جدید در گوشی اپل بپردازیم. شما دیگر نیاز ندارید از App Store در iPhone استفاده کنید تا بتوانید برنامه هایی را برای ساعت خود دانلود نمایید. با استفاده از watchOS ۶ ، ساعت اپل واچ یک App Store اختصاصی ارائه می دهد.

استفاده از WatchOS 6 در گوشی اپل

همانطور که همه ما می دانیم پیدا کردن و بارگیری برنامه های مربوط به Apple Watch فرایندی دشوار است. شما باید برنامه Watch را در iPhone خود باز کنید ، App Store را برای ساعت خود راه اندازی کنید و سپس برنامه های مورد نظر خود را هم برای تلفن و هم ساعت خود بارگیری کنید.

با داشتن watchOS ۶ یا بالاتر ، ساعت اپل اکنون فروشگاه App اختصاصی خود را دارد. این بدان معناست که شما می توانید مستقیماً از مچ دست خود فهرست ، جستجو و بارگیری برنامه ها را انجام دهید. هر دو برنامه رایگان و پولی را بگیرید و ببینید که در گذشته چه برنامه هایی را بارگیری کرده اید و کدام یک نیاز به بروزرسانی دارند. شما می توانید نسخه اپل واچ این اپلیکیشن را بدون نیاز به بارگیری نسخه آیفون ، به راحتی خاموش کنید.

ارتقا به watchOS ۶

ابتدا مطمئن شوید که watchOS ۶ را در Apple Watch خود اجرا می کنید ، که در حال حاضر برای سری ۳ و بعد از آن موجود است. اپل واچ سری ۱ و ۲ نیز احتمالا بعداً در سال ۲۰۱۹ بتوانند نرم افزار watchOS ۶ را دریافت کنند. در آیفون خود ، برنامه Watch را باز کنید و در بخش General به قسمت Software Update بروید. اگر watchOS ۶ یا بالاتر را دارید ، همه تنظیمات انجام شده و نیازی به انجام کاری ندارید و در غیر اینصورت ، اجازه دهید آخرین نسخه بارگیری و نصب گردد.

گزینه های نصب

در مرحله بعد ، شما نیاز دارید چند گزینه برای برنامه جدید و بارگیری برنامه ها برای ساعت خود از طریق آیفون خود تنظیم کنید.

برنامه Watch را از گوشی خود باز کنید. بسیاری از برنامه های طراحی شده برای آیفون نیز در Apple Watch نیز کار می کنند. بیایید بگوییم شما این برنامه را در گوشی خود بارگیری می کنید و می خواهید نسخه ساعت نیز به صورت خودکار نصب و ظاهر شود. در صفحه عمومی در برنامه Watch ، سوئیچ را برای نصب خودکار برنامه روشن کنید.

در مرحله بعد ، در برنامه watch گوشی خود به قسمت My Watch می رویم. صفحه را به پایین بکشید و بر روی App Store وارد شوید. اگر برنامه های سازگار با ساعت را بر روی دستگاههای دیگر مانند iPad دانلود کرده اید و می خواهید آن برنامه ها روی ساعت شما نصب شوند ، گزینه آپدیت خودکار را روشن کنید. سپس ، اگر می خواهید برنامه های ساعت خود را به طور خودکار و آنی بروزرسانی کنید گزینه Automatic Updates را روشن نمایید.

 

تنظیمات کنترلی بر روی ساعت

شما می توانید کلیه تنظیمات ساعت را کنترل نمایید. بر روی اپل واچ خود به بخش Setting و قسمت App Store بروید و در اینجا شما می توانید دانلود اتوماتیک آپدیتها را فعال و یا غیرفعال نمایید.

موارد پیشنهادی


دانلود اپلیکیشن سازگار با ساعت

با فعال کردن Automatic App Install و Automatic Downloads ، شما می توانید یک برنامه سازگار با ساعت را در iPhone یا iPad خود بارگیری کنید و این برنامه در ساعت شما ظاهر می شود.

برای امتحان کردن این برنامه ، برنامه Watch را در iPhone خود باز کنید. در صفحه اصلی ، روی نماد App Store ضربه بزنید. پیامی را مشاهده خواهید کرد که در آن اعلام می کند هم اکنون App Store در Apple Watch شما قرار دارد. بر روی دکمه ضربه بزنید تا برنامه های Watch را بر روی iPhone پیدا کنید. سپس iPhone App Store برنامه های سازگار با ساعت شما را باز کرده و به شما نمایش می دهد. روی یک برنامه مورد علاقه ضربه بزنید. آیفون خود را بررسی کنید و سپس ساعت خود را بررسی کنید و برنامه را در هر دو مکان مشاهده خواهید کرد.

استفاده از App Store بر روی ساعت اپل

برای استفاده از App Store در اپل واچ خود ، روی دکمه Digital Crown ضربه بزنید تا به صفحه اصلی بروید و سپس روی نماد App Store ضربه بزنید (این یکی از موارد با A در پیش زمینه با پس زمینه آبی است). اکنون شما دو گزینه دارید.

لیستی از برنامه های پیشنهادی و برجسته در مقابل شماست و می توانید آن را مرور کنید. برای مشاهده کامل لیست ، انگشت خود را به سمت بالا و پایین بکشید. لیست به چند بخش تقسیم می شود. بخش اول برنامه های برجسته را نمایش می دهد. بخش دوم برنامه های سلامتی و تناسب اندام را برای کمک به بستن حلقه های فعالیت خود نشان می دهد. در بخش های بعدی دسته بندی های بیشتری از برنامه ها وجود دارد ، مانند Discover New پیچیدگی ها و موارد دیگر برای کاوش.

مشاهده همه

برای برخی از دسته بندی ها شما می توانید دکمه را لمس کنید و برنامه هایی که تا الان لیست شده اند را ببینید.

جستجو برای اپلیکیشن

از طرف دیگر ، شما می توانید یک برنامه را با نام یا معیارهای دیگر جستجو کنید. به بالای صفحه بکشید و روی قسمت جستجو ضربه بزنید. در صفحه بعدی ، نام یا عبارت جستجو را با دیکته کردن یا نوشتن آن وارد کنید. برای دیکته کردن آن ، روی دکمه Dictate ضربه بزنید. جستجوی خود را بیان کنید و سپس روی Done ضربه بزنید. برای ترسیم عبارت جستجو با انگشت خود ، روی دکمه Scribble ضربه بزنید. هر حرف را یکی پس از دیگری بکشید و سپس روی Done ضربه بزنید. سپس شما می توانید با بالا و پایین کشیدن صفحه ، نتایج جستجو را مشاهده کنید.

مشاهده جزییات برنامه

روی یکی از برنامه های مورد علاقه تان ضربه بزنید. برای مشاهده توضیحی در مورد برنامه ، رتبه بندی ها و بررسی ها ، تاریخچه نسخه ، اطلاعات ، یک خط مشی رازداری و موارد دیگر روی صفحه برنامه به پایین بکشید.

دانلود اپلیکیشن ها

برای بارگیری یک برنامه رایگان ، روی دکمه دریافت ضربه بزنید. برای بارگیری یک برنامه پرداخت شده ، روی دکمه Price ضربه بزنید. برای اولین بار وقتی که می خواهید یک برنامه ای را بارگیری کنید ، صفحه ای ظاهر می شود که از شما می خواهد وارد Apple Store شوید. روی دکمه گذرواژه ضربه بزنید. در این مرحله باید رمز ورود به حساب Apple خود را وارد کنید. می توانید با کشیدن کاراکترهای موجود در رمز عبور خود یا با وارد کردن آن در iPhone خود ، این کار را انجام دهید. برای ترسیم هر کاراکتر رمز عبور ، روی دکمه Scribble ضربه بزنید و هر کاراکتر رمز عبور خود را تایپ کنید. برای آسانتر وارد کردن آن روی نماد صفحه کلید ضربه بزنید.

وارد کردن Apple ID خود در گوشی

در آیفون خود ، یک پیام ورودی صفحه کلید ظاهر می شود که به شما می گوید با استفاده از صفحه کلید iOS خود متنی را در Apple Watch خود وارد کنید. روی این پیام ضربه بزنید و سپس گذرواژه Apple ID خود را بر روی تلفن خود تایپ کنید.

دانلود اپلیکیشن ها بدون وارد کردن پسورد

سپس برنامه بر روی ساعت شما بارگیری می شود که شما می توانید بر روی ساعت آن را باز کنید. دفعه بعدی که سعی در بارگیری یک برنامه بصورت رایگان یا پرداختنی را خواهید داشت ، نیازی به وارد کردن گذرواژه Apple خود نیستید. برای دریافت مجوز برای بارگیری برنامه ، فقط کافیست روی دکمه Side ضربه بزنید.

مشاهده برنامه های خریداری شده و بررسی برای آپدیت

برای مشاهده برنامه های خریداری شده خود و بررسی وضعیت آپدیت های آنها ، برنامه App Store را بر روی ساعت خود ره پایین بکشید. روی دکمه Account ضربه بزنید. در صفحه بعدی ، روی دکمه Purchased ضربه بزنید و سپس روی دکمه “My Purchases” ضربه بزنید تا برنامه های موجود را ببینید. به صفحه حساب کاربری خود برگردید و بر روی دکمه «به روزرسانی» ضربه بزنید تا ببینید که آیا به روزرسانی برنامه ها در دسترس می باشد.

پاک کردن اپلیکیشن ها از ساعت

سرانجام ، برای حذف برنامه ای که بر روی ساعت خود نصب کرده اید ، دکمه Digital Crown را فشار دهید تا به صفحه اصلی بروید. اگر در Grid View قرار دارید ، روی هر یک از نمادهای برنامه ها به آرامی فشار دهید. برای برنامه ای که می خواهید آن را حذف کنید ، روی X ضربه بزنید. برای حذف برنامه ، روی دکمه ضربه بزنید. اگر در نمای لیست قرار دارید ، برنامه موردنظر را برای حذف در سمت چپ بکشید. برای حذف آن روی نماد سطل زباله ضربه بزنید و سپس روی دکمه حذف برنامه ضربه بزنید.


بیشتر بخوانید:


نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × یک =

مشاهده بیشتر