0

روشهای پیشگیری از نارضایتی جنسی

روشهای پیشگیری از نارضایتی جنسی

روشهای پیشگیری از نارضایتی جنسی

آشنایی با روشهای پیشگیری از نارضایتی جنسی را از بخش خانواده سایت تفریحی جیران همراه باشید.

 

روشهای پیشگیری از نارضایتی جنسی
به نظر می رسد که اغلب مردان و زنان چند ماه بعد از ازدواج، با کاهش تدریجی رضایت از روابط جنسی خود روبه رو می شوند. آیا این افت تدریجی قابل اجتناب است؟ پاسخ ما در اکثر مواقع “بله” است. اگر شما فردی هستید که به تازگی ازدواج کرده اید و به رغم گرمی و رضایت جنسی کنونی خود، نگران کاهش و حتی نبود رضایت جنسی در آینده ی زندگی زناشویی خود هستید. پیشنهاد می کنیم این مقاله را بخوانید؛ زیرا در این مقاله سعی داریم راهکارهایی به شما پیشنهاد دهیم که از کاهش رضایت جنسی، در روابط زناشویی خود پیشگیری کنید.


موارد پیشنهادی


  • عصبانیت و خشم خود را در رابطه طولانی نکنید.

نکته ای که بایددر روابط زناشویی رعایت کنیم این استکه مشکل خود با همسرمان را باید پیش از انجام هر گونه کاری چه رفتن به به محل کار، چه مسافرت و یا بازی کردن، حل کنیم. وقتی قرار است برای مدت زمانی دور از همسر خود باقی بمانید، رابطه باید حالت طبیعی و صمیمانه خود را داشته باشد. اگر چنین نباشد، آسیب های احساسی فراوانی به دو طرف وارد می آید و هر دو نفر در معرض کاهش رضیات جنسی قرار می گیرند. هرگز در مواردی که درگیری لفظی یا فیزیکی داشته اید مقاربت جنسی انجام ندهید که تداوم این فرایند باعث نوعی دلزدگی در مقاربت می شود.

  • از رابطه ی جنسی به عنوان ابزار مجازات  و تنبیه یکدیگر استفاده نکنید

هیچ گاه برای تنبیه کردن یکدیگر نباید از برقراری رابطه ی جنسی خودداری کنید؛ چرا که غریزه ی جنسی به عنوان راهی برای تجلی عشق و احساسات در وجود انسان هاست؛ درست نیست از آن برای جر و بحث و نیازمند جلوه دادن دیگری سوءاستفاده کنید. زیرا در این صورت آزردگی خاطر بیشتر می شود و میل به صمیمیت جنسی در طرفین کاهش می یابد. بنابراین هرگز از رابطه ی جنسی به عنوان سلاح یا وسیله ای برای تنبیه همسرتان استفاده نکنید یا به عنوان رشوه و وسیله ای برای امتیازگیری از همسر باشد.

  • به برآوردن نیازهای همدیگر به رغم مشکلات زندگی، اهمیت دهید

گاهی اوقات یکی از طرفین (عموماً مرد) به علت درگیر شدن در امور کاری و تحصیلی خود، فرصت و انرژی کمتری برای برقراری روابط پیدا می کند که به مرور این یکمبود فرصت، باعث به وجود آمدن عادتی نامناسب یعنی توجه نکردن به برآوردن نیازهای طرف مقابل می شود. اگر برآورده ساختن نیازهای همسرتان آنچنان که باید و شاید برایتان اهمیت داشته باشد. هیچ گاه اجازه نخواهید داد مشکلات زندگی نزدیکی و صمیمیت شما را از بین ببرند.

  • قبل از مقاربت رفتارهای عاطفی تشدید کننده ی میل جنسی را شروع کنید.

قبل از رابطه ی جنسی با رفتارهای عاطفی و بیان جملات محبت آمیز، نسبت به تحریک جنسی همدیگر اقدام کنید. انی عمل باعث می شود هنگام نزدیکی نیز میزان لذت و در نهایت رضایت جنسی افزایش یابد. در واقع نوازش، تماس بدنی و رفتارهای عاطفی مناسب باعث آماده شدن همسران برای آمیزش می شود.

  • به روابط جنسی خود تنوع دهید

اگر هنگامی که رابطه ی جنسی، فقط به یک حالت اکتفا کنید. پیشگیری از این کاهش، می توانید از حالت های مختلف رابطه ی جنسی آگاهی کسب کنید تا بتوانیددر هنگام نزدیکی، رابطه ای گرم و متنوع داشته باشید. این تنوع رابطه ی جنسی را از یک عمل مکانیکی و خود ار که ناشی از فشار نیازها باشد، خارج می کند و آن را به یک ارتباط گرم و صمیمی و پرلذت تبدیل خواهد کرد.

  • رضایت جنسی را در همه جا تجربه کنید.

مقاربت فقط در رختخواب شروع نمی شود بلکه از اول صبح که همسران یکدیگر ار می بینند و باهم تعامل دارند نقاط آزین مقارت خواهد بود. اینکه زن و شوهر قبل از رفتن به اتاق خواب و مقاربت با یکدیگر چه رفتاری انجام دهند و از لحاظ عاطفی چگونه با یکدیگر تعامل داشته باشند تاثیر انکارناپذیری در نحوه ی مقاربت و به تبع کاهش یا افزایش میل جنسی انان دارد. این امر بخصوص برای زنان اساسی تر است.

  • در هنگام مقاربت جنسی از “من” نامناسب استفاده نکنید.

اریک برن، روان شناس نامی در نظریه ی خود معتقد است افراد از سه من برخوردار هستند: من والد، من بالغ و من کودک. من والد بخشی از شخصیت است که بر امر و نهی تاکید دارد. من بالغ بر اصول منطقی و درست و غلط تاکید می کند و من کودک بر ارضای نیاز بدون تفکر توجه دارد. او معتقد است در هنگام مقاربت شایسته است زن و شوهر بامن کودک وارد اتاق خواب شوند؛ زیرا با این من، زن و شوهر نسبت به یکدیگر احساس گناه و شرم و حیا نمی کنند. صریح بودن و سانسور نکردن خواسته ها در روابط جنسی فقط با من کودکی تامین می شود. این موارد نیز در پیشگیری از کاهش رضایت جنسی مؤثر است.

  • جذابیت، آراستگی و تناسب اندام تان را جدی بگیرید.

برای پیشگیری از نارضایتی جنسی همیشه بر بهداشت جسم خود به خصوص بهداشت دهان و دندان، بهداشت اندام تناسلی و تناسب اندام تان توجه داشته باشید تا باعث دلزدگی تدریجی همدیگر نشوید.


بیشتر بخوانید: درمان بیضه کوچک با تغذیه


نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 − چهار =

مشاهده بیشتر