0

درمان بیضه کوچک با تغذیه

درمان بیضه کوچک با تغذیه

درمان بیضه کوچک با تغذیه

با درمان بیضه کوچک با تغذیه از بخش رژیم تغذیه سایت تفریحی جیران همراه باشید.

معمولاً بیضه پسرها به طور مادرزاد متعادل و به اندازه لازم است. اما هستند پسرهایی که با بیضه های کوچک و غیر طبیعی از مادر زاده می شوند. پس علت اصلی کوچکی بیضه در جوانان و مردانی که به این عارضه دچارند چیست؟

درمان بیضه کوچک با تغذیه
در اینجا بدون رو دربایستی باید بگوییم که این کوچکی بیضه ها در برخی از جوانان و مردان این است که آنان به عادت زشت و نکوهیده استمناء مبتلا هستند یا در گذشته به این عادت مبتلا بوده اند.


موارد پیشنهادی


جوانان و مردانی که از دوران نوجوانی به کار ناپسند و زیان آور خود ارضایی عادت می کنند و این کار زشت را چند سال پیوسته تکرار می کنند، رفته رفته هم خود از نظر روحی و روانی ضعیف و آشفته می شوند و هم بیضه هایشان کوچک و کوچک می شود تا آنجایی که اگر روزی ازدواج کنند، بیضه های کوچک و ناتوان آنها نخواهد توانست کار طبیعی خود را به طور بایسته و شایسته انجام دهد یعنی بیضه های آنان از ساختن منی به اندازه متعادل و لازم عاجر خواهد بود و در نتیجه نه تنها در عمل آمیزش جنسی با همسر خود، نخواهد توانست او را خشنود سازد بلکه این کمبود منی از نظر فعالیت مغزی و روانی آنها زیان هایی را در بر خواهد داشت.

در اینجا این پرسش به میان می آید که کمبود منی چه ربطی به کارهای مغزی و روانی دارد؟

در پاسخ آن باید بگوییم که مقداری از منی جذب خون انسان می شود و در ساختن سلولهای مغزی و استخوانی و دیگر لوازم بدن انسان کمک بسیار خوبی می کند.اکنون اگر کسی در اثر خودارضائی در نوجوانی و جوانی مقدار زیادی از منی خود راهدر دهد و از بین ببرد، شنوایی انسان از آن مقدار منی که در نیرو بخشیدن به مغز و اعصاب لازم است، بی بهره و محروم می شوند و رفته رفته آن نوجوان یا جوان مبتلا را از نظر قوای مغزی و عصبی ناتوان می سازند.

در نتیجه چنین فردی از نظر ضریب هوشی و کنترل اعصاب و بینایی چشم و محکمی مهره های کمر، دچار ناتوانی و ضعف می شود و دستی دستی خود را با عمل ناپسند خود ارضایی به ورطه زیان های جبران ناشدنی می اندازد.

از سوی دیگر مقداری از منی صرف رشد خود بیضه می شود ولی نوجوان یا جوانی که عادت به این عمل زشت پیدا می کند با هدر دادن منی خود جلوی رشد طبیعی و لازمه بیضه های خود را می گید و با این کار نکوهیده، باعث می شود که بیضه هایش رشد لازم را نکنند و کوچک بماند و شخص دچار پیری و از کار افتادگی زودرس خواهد شد.

اگر می خواهید مغز فعال و توانا و اعصابی آسوده و قوی، استخوانهای محکم و زنده و دارای مهره های کمر سفت و مردانه باشید، از هر گونه دفع شهوت نامشروع و غیر لازم و غیر طبیعی جداً خودداری و دوری کنید.

بدانید که اگر به این کار زشت و زیان آور خود ادامه دهید، روزی که ازدواج کنید نخواهید توانست از آمیزش جنسی لذت ببرید و نخواهید توانست همسر خود را راضی و خشنود کنید و در نتیجه زندگی زناشویی شما تلخ و سیاه خواهد شد.

بهترین و تنها راه درمان بیماری خود ارضایی ازدواج و زندگی زناشویی است یاسرگرم شدن به ورزش و انجام تفریحات سالم و نیز پر کردن اوقات فراغت به مطالعه.

جوانان باید بخ جای آنکه دنبال ارضاء نفسانیات خود از راه های فرعی و نامشروع باشند، پول و وقت و نیروهای جسمی و روانی را صرف ورزش و تفریحات سالم کنند و باید بکوشند که کارهای اساسی لازم انجام دهند.

اکنون برای راهنمایی آن دسته از جوانان و مردانی که دارای بیضه های کوچک هستند و می خواهند با یک برنامه درست و علمی، این نارسایی و ناتوانی زیان آور خود را تا اندازه ای برطرف سازند، دستور غذایی زیر مفید است:

حداقل هر روز یکی از غذاها به طور پیوسته خورده شود تا ناتوانی جنسی شخص بیمار درمان شود و او با یک برنامه غذایی و ورزش کردن به سلامت جنسی دست یابد برنامه غذایی به ترتیب زیر است:

  • مربای شقاقل(به عنوان صبحانه)
  • گوشت تازه گوسفند یا بز یا گاو (حیوان باید حتماً نر باشد، نه ماده)
  • آمیخته عسل و زنجبیل، دم کرده بهار نارنج.
  • شیر تازه  نارگیل
  • میگو و ماهی همراه با پیازچه، زعفران پلو
  • خورش کله گنجشک همراه با پیازچه و فلفل تازه

این خوراکها و میوه ها باید خوب جویده شوند و یا بزاق دهان حل شوند. در غیر این صورت اثری نخواهد داشت.

نکته مهم این است که شخص حتماً از استمناء، دوری کند وگرنه خوردن آن غذا آنچنان اثری نخواهد داشت.

همچنین خوردن چاشنی های محرک مثل خردل، ادویه، قهوه تأثیر چندانی ندارد.


بیشتر بخوانید: زنان و مردان در خشنودی جنسی چه تفاوت هایی باهم دارند؟


 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × سه =

مشاهده بیشتر