0

میدانید چرا در آسانسور آینه نصب می کنند؟

میدانید چرا در آسانسور آینه نصب می کنند؟

میدانید چرا در آسانسور آینه نصب می کنند؟

آیا تا به حال فکر کرده اید که چرا آسانسورها آینه دارند؟ آیا میدانید چرا در آسانسور آینه نصب می کنند؟ در این پست از مجله اینترنتی جیران می خواهیم به بررسی دلایل آن بپردازیم.

آینه های موجود در آسانسورها و بالابرها فرصتی برای صاف کردن موها یا بررسی ظاهر در آخرین لحظه فراهم می کنند. در حالی که مردم ترجیح می دهند از آینه های آسانسور به عنوان آینه روشویی یا سلفی استفاده کنند، چندین دلیل ضروری دیگر برای داشتن آینه در داخل آسانسور وجود دارد.

اتحادیه آسانسور کشور ژاپن حتی در دستورالعمل های خود به نصب شیشه در هر آسانسوری اشاره کرده است. دلایل نصب آینه ها به سلامت روانی کاربران مربوط می شود.

در اینجا دلایل اصلی وجود آینه در داخل آسانسور آورده شده است.

برای بسیاری از افراد، ابتلا به کلاستروفوبیک یا تنگناهراسی در آسانسور بسیار رایج است. تنگناهراسی یک اختلال اضطرابی است که باعث ترس از فضای بسته می‌شود. اگر وقتی در یک مکان تنگ مانند آسانسور یا اتاق شلوغ هستید بسیار عصبی یا ناراحت می شوید، ممکن است دچار کلاستروفوبیا باشید. فضای محدود، کمبود اکسیژن و ناتوانی در دیدن آنچه در بیرون می‌گذرد، همه متغیرهایی هستند که به اضطراب کمک می‌کنند که ممکن است باعث عرق کردن کف دست‌ها و تپش قلب در فضاهای کوچک شود. وجود آینه در آسانسور می تواند به کاهش این اضطراب کمک کند. این حس فضای بیشتری را به آسانسور می دهد و باعث می شود کمتر احساس شلوغی یا باریکی کند و از احساس محدود بودن جلوگیری می کند.

حواس پرتی

خسته شدن در آسانسور آسان است و آینه ها راه خوبی برای سرگرم کردن خود هستند. مردم کمتر ممکن است در مورد زمان سپری شده در آسانسور شکایت کنند یا در نظر بگیرند که به این روش هدر می رود. چه از آینه برای اصلاح موهای خود استفاده کنید و چه سرنشینان دیگر را بررسی کنید، بدون حضور آینه همه باید فقط به زمین خیره شوند. حواس پرت شدن توسط آینه این تصور را ایجاد می کند که زمان کمتری در داخل سپری می شود.

ایمنی

می توانید ببینید که همه افراد حاضر در آسانسور چه می کنند. به عنوان مثال، آینه های بالابر برای تشخیص سرقت و حتی پیش بینی حمله استفاده شده است. علاوه بر این، قرار دادن آینه‌ها به فردی که روی ویلچر نشسته است کمک می‌کند تا بدون نیاز به چرخش، با خیال راحت به آسانسور وارد یا خارج شود. این می تواند از حوادث جلوگیری کند و زندگی را برای افراد دارای معلولیت جسمی با استفاده از ساختمان شما آسان تر کند.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاهده بیشتر