0

چرا صندلی های هواپیما آبی هستند

چرا صندلی های هواپیما آبی هستند

چرا صندلی های هواپیما آبی هستند

با مطلب خواندنی و آموزنده چرا صندلی های هواپیما آبی هستند از بخش دانستنی های سایت تفریحی جیران همراه ما باشید.

چرا صندلی های هواپیما آبی هستند

در حالی که خطوط هوایی می توانند سطح خدمات و امکانات مختلفی را در پرواز داشته باشند ، برخی از موارد ثابت هستند. غذاها به طور کلی عالی نیستند ، حمام ها تنگ هستند و نشستن در هر جای دیگری غیر از کلاس اول می تواند ناراحت کننده باشد.


موارد پیشنهادی


شما ممکن است متوجه یکی دیگر از ویژگیهای نسبتاً مداوم دیگر ، این یکی از لحاظ زیبایی شناختی باشید. بیشتر صندلی های هواپیما به رنگ آبی است. شرکت های هواپیمایی مانند Southwest ، American Airlines و United Airlines سایه ناوگان خود را نشان می دهند. و دلیل خوبی وجود دارد که چرا این عملی ترین رنگ است.


اول ، تمیز نگه داشتن صندلی های آبی از جمله ساده ترین یا حداقل بهترین راه برای تمیز کردن ظاهر است. رنگ آبی اجازه می دهد تا لبه ها و لکه ها به گونه ای مخلوط شوند که صندلی سفید یا تیره تر با پارچه ی صندلی ترکیب شود.

دلیل دیگر این است که بسیاری از افراد رنگ آبی را با احساس آرامش و رفاه مرتبط می کنند. با توجه به اینکه اضطراب در مورد پرواز شایع است ، منطقی است که استفاده گسترده ای از رنگی داشته باشید که خاصیت آرام بخش دارد.

شرکت های هواپیمایی همچنین از آبی به عنوان بخشی از تلاش برای برندسازی استفاده می کنند ، با این وجود چندین شرکت هواپیمایی اصلی ایالات متحده رنگ را در آرم ها انتخاب می کنند زیرا رنگ به همراه قرمز، نمایانگر آمریکا است. در سطح شرکتی ، سمبل اعتماد به نفس است ، یک ویژگی مثبت دیگر این است که به یک خلبان اجازه می دهید تا شما را با سرعت حداکثر 575 مایل در ساعت به آسمان منتقل کند.

شما می توانید انتخاب های دیگر طراحی را در خطوط هوایی مشاهده کنید، مثلاً ویرجین آتلانتیک صندلی های قرمز دارد اما شانس این وجود دارد که رنگ آبی برای آینده قابل پیش بینی رنگ اصلی ترین رنگ آسمان باشد.


بیشتر بخوانید: پالت های رنگی جذاب زمستانی


نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × سه =

مشاهده بیشتر