0

تمرین ذهن آگاهی با تعویق زنگ هشدار

تمرین ذهن آگاهی با تعویق زنگ هشدار

تمرین ذهن آگاهی با تعویق زنگ هشدار

با تمرین ذهن آگاهی با تعویق زنگ هشدار از بخش دانستنی های سایت تفریحی جیران همراه ما باشید.

این بار که زنگ هشدار صبح خودتان را تعویق می اندازید از نه دقیقه وقت مانده خود علاوه بر کش و قوس دادن خود زمانی را برای برنامه ریزی روزانه استفاده کنید و خود را برای آن اهداف آماده کنید.

تمرین ذهن آگاهی با تعویق زنگ هشدار
من قبلاً درباره ارزش “نوشتن برنامه صبحگاهی” نوشته ام ، که در آن شما از زمان صبحگاهی خود استفاده می کنید تا بینش هایی را که ممکن است ذهن شما در طی این چرخه های مهم خواب ایجاد کند ، یادداشت کنید. اگر در تبدیل آن نوع بازتاب صبحگاهی به یک عادت مشکل دارید ، ممکن است پاسخ به تلفن ، ساعت هوشمند یا (اگر هنوز از آن استفاده می کنید) ساعت زنگ دار عادت شما باشد.


موارد پیشنهادی


Inc اخیراً لیستی از 22 عادت ساده روزانه منتشر کرده است که می تواند زندگی ما را بهبود ببخشد ، از جمله نکته هایی از نویسنده و کارشناس رهبری انیس کاوانا ، که به ما توصیه می کند هر روز صبح زمان مشخصی را برای تمرین ذهن آگاهی و استفاده از عملکرد تعویق صرف کنید. از زنگ های هشدارمان برای تمرین ذهن آگاهی می توانیم بهره ببریم.

آنچه را کاواناگ پیشنهاد می کند ما در طی این نه دقیقه مهم انجام دهیم:

ابتدا با بدن خود بررسی کنید (چه احساسی دارید ، چه چیزهایی را می خواهید ، اگر می خواهید یا نیاز به ورزش داشته باشید ، یا اگر به استراحت نیاز دارید ، امروز به چه بخشهایی نیاز دارید).

بعد فکر کنید: چگونه احساس می کنید در مورد آن مسئله که دیروز می خواستید بفهمید ، راه حلی که شما فقط در آستانه حل و فصل بودید اما هنوز نتوانستید به آنجا برسید (خواب کمک می کند به حل مسئله برسید) و برای رسیدن به اهداف امروز چه می خواهید، و هر هدف دیگری که صبح به آن فکر می کنید.

سرانجام ، قلب و روح شما: امروز احساسات شما چیست ، قلب شما چطور است ، و ممکن است به کمی مراقبت اضافی یا تغذیه نیاز داشته باشید … در این مدت است که من اغلب راه حل هایی را برای مشکلاتی که قبلاً نمی توانستم پیدا کنم ، پیدا می کنم. ، از کجا فهمیدم که واقعاً درمورد چیزی چه احساسی دارم ، و چه زمانی می توانم به آن برسم.

من موافقم که صبح اغلب چشم انداز تازه ای راجع به آنچه در شب گذشته تلاش می کردم ، فراهم می کند ، به خصوص اگر خواب خوبی داشته باشم. همچنین ایده خوبی است که به جای گرفتن تلفن و گرفتن ایمیل خود ، حداقل چند دقیقه وقت بگذارید تا از نظر روحی و جسمی برای روز آینده آماده شوید یا همانطور که بسیاری از ما این روزها انجام می دهیم ، ساعات خواب شماست.

بنابراین زنگ هشدار را فعال کنید و صبح به تعویق بیاندازید و سپس از آن زمان برای کشش ، تأمل ، ارتباط با شریک زندگی خود استفاده کنید ، هر بینشی را که ممکن است مغز شما در طول شب به وجود آمده باشد ، به تصویر بکشید.

ممکن است این عمل حتی طراوت بخش تر از چرت زدن نه دقیقه ای باشد.


بیشتر بخوانید: دانلود آهنگ سالار عقیلی به نام قصه ی باران


نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + 14 =

مشاهده بیشتر