0

ارتباط بامبو با خوش شانسی

ارتباط بامبو با خوش شانسی

ارتباط بامبو با خوش شانسی

با ارتباط بامبو با خوش شانسی از بخش دانستنی های مجله اینترنتی جیران همراه ما باشید.

جواب این سؤال را باید در فنگ شویی بررسی نماییم . این گیاه به عنوان یک نمونه زنده از عناصر فنگ شویی آب، چوب و زمین است. هنگامیکه این گیاه در گلدان و در جای مناسبی قرار می‌گیرد دو عنصر دیگر (آتش و فلز) را با خود به ارمغان می آورد که این یعنی تکمیل تعادل عناصر پنج گانه فنگ شویی. این گیاه یکی از مهمترین گیاه‌ها در بحث فنگ شویی می باشد. که به راحتی می‌توانید در خانه خودتان بزرگ نمایید. بحث فنگ شویی ادعا می‌کند، بامبو انرژی مثبت را جذب و به خانه شما هدیه می دهد. آن چیزی که در فنگ شویی درباره این گیاه به چشم می‌خورد تعداد این گیاه است. تعداد این گیاه عامل تعیین کننده میزان انرژی است که در خانه و یا محل کار شما به وجود می‌آورد.

معانی تعداد این گیاه

عدد یک

یک گیاه بامبو را در گلدان قرار می‌دهید و با رسیدگی به آن برگ‌هایش زیاد می‌شود، عدد یک در این گیاه به معنی یک زندگی قوی به همراه رفاه است. معمولاً برای کسب و کارهایی که تازه شروع به فعالیت کرده اند یک عدد از این گیاه به هدیه برده می شود. بعضی از انواع این گونه، در کنار برگهای سبز، گلهای سفید رنگی نیز دارند که معطر هستند.

عدد دو

افراد در چین برای ابراز عشق و علاقه خود به طرف مقابل، دو عدد از این گیاه را هدیه می‌دهند.در فنگ شویی عدد دو در این گیاه باعث دوبرابر شدن خوش شانسی می شود.

عدد سه

سه عدد از گیاه بامبو ترکیب بسیار مناسبی می باشد، که به ترتیب عمر طولانی، ثروت و ارتقاء شغلی را به ارمغان می آورد.

عدد چهار

در چین به هیچ وجه نمیتوانید تعداد 4 عدد بامبو را در خانه و یا محل کار فردی ببینید، چون اعتقاد دارند این عدد در گیاه بامبو مرگ را برای فرد می آورد و این نشانه خوبی نمی باشد. هچنین هدیه دادن این تعداد بامبو، یک نوع بی ادبی در آن کشور تلقی می شود.

عدد پنج

عدد پنج در این گیاه آورنده ثروت است. همانطور که می‌دانید ثروت هم از جنبه مالی و هم از جنبه معنوی مورد نظر این بحث بوده است. روابط سالم، شغل سالم و خوب و چیزهای دیگر می‌تواند نمونه هایی از ثروت برای فرد باشد.


حتماً بخوانید:


عدد شش

در چین آوای کلمه شش همانند آوای خوش شانسی است. شش ساقه از این گیاه رفاه و راه های رسیدن به ثروت را به افراد خانواده هدیه می‌دهد.

عدد هفت

هفت عدد از این گیاه، سلامتی را به شما ارمغان خواهد داد.

 

تفاوت این بامبو با بقیه خانواده این گونه

گیاه بامبو از خانواده dracaenas است . شاید تعداد زیادی از این بامبوها در جاهای مختلف مثل دشت، جنگل، باغچه های خانه و … می بینید، باید بگویم این بامبو با بامبوهایی که در خانه رشد می‌کند، متفاوت است، معمولا بامبوهایی که در دشت و جنگل روییده می شود، به سرعت رشد می کنند و برگ و گلهای فراوانی را به بار می آورند، که این حالت در بامبوهای خانگی دیده نمی شود، بامبوهای خوش شانسی که در خانه بزرگ می شوند، خیلی کند قد می کشند و برگدار می شوند. ریشه این گیاه به صورت رونده نمی باشد یعنی نمی‌تواند ساقه های دیگری را ایجاد کند، فقط می‌تواند برگهای بیشتری بدهد. جوانه این گیاه نیز رشد بسیار محدودی دارد، همین عوامل باعث می شود این گیاه را به یک گیاه خانگی ایده ال تبدیل نماید.

نماد گیاه بامبو

در چین این گیاه نماد قدرت است. دراین کشور بامبو به عنوان zhu,fu,gwey نیز شناخته می شود.

Gwey: قدرت و افتخار Fu :شانس و اقبال Zhu :رونده

هدیه ای به نام بامبو

بسیاری از مردم دنیا این گیاه را به دوستان و آشنایان خود برای مراسم مختلف مثل سالگرد ازدواج، جشن فارغ التحصیلی ، سایر دستاوردهای تحصیلی و …اهدا می‌کنند.دریافت این گیاه در کشور چین نماد گرفتن هدیه ای همراه با شانس است.اگر می‌خواهید این گیاه را هدیه بدهید به تعداد آن توجه نمایید، سپس با یک روبان قرمز یک پاپیون زیبا برروی این گیاه بزنید و به طرف مقابل هدیه دهید.


بیشتر بخوانید: شگفتی های بدن انسان


نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + یازده =

مشاهده بیشتر