0

شایعه فوت رضا رویگری

شایعه فوت رضا رویگری

شایعه فوت رضا رویگری

با شایعه فوت رضا رویگری از بخش اخبار هنرمندان سایت تفریحی جیران همراه باشید.

شایعه فوت رضا رویگری
رضا رویگری (متولد زادهٔ ۶ دی ۱۳۲۵شمیران، تهران)، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون و خواننده ایرانی است. او همچنین در حرفهٔ نقاشی نیز فعال بوده و در سال‌های اخیر در نمایشگاه‌هایی در ایران و آمریکا، آثارش را به نمایش گذاشته‌است. وی خوانندهٔ سرود معروف «ایران ایران» (الله الله) دراول انقلاب می‌باشد. او همچنین به عنوان خواننده، آلبوم کازابلانکا را در سال ۱۳۹۲ منتشر نمود.
بازیگر سینما و تلویزیون از سلامتی خودش خبر داد و خطاب به شایعه‌سازان، گفت: واقعاً نمی‌دانم چرا برخی دوست ندارند ما باشیم؟ من زنده‌ام و خانواده‌ام در جریانند اما با این کارها، مردم را ناراحت می‌کنید.

رضا رویگری بازیگر سینما و تلویزیون به شایعات منتشر شده درباره مرگش واکنش نشان داد و به خبرنگار تسنیم، گفت: حالم خوب است و این روزها فیزیوتراپی می‌کنم و خدا را شکر حال و روز بهتری دارم. ان‌شاالله تا آخر سال خوب می‌شوم و با قدرت به مجامع هنری برمی‌گردم؛ البته که چند پیشنهاد داشته‌ام و برای یک کار سینمایی به اصفهان خواهم رفت.

رویگری تأکید کرد: آن‌هایی که شایعه می‌سازند و بعضاً هدفمند است منتظر آن چیزهایی که هستید نباشید و نمی‌توانید جای من را بگیرید؛ واقعاً نمی‌دانم چرا برخی دوست ندارند ما سرکار باشیم؟ من زنده‌ام و خانواده‌ام در جریانند اما با این کارهایی که انجام می‌دهید مردم را ناراحت می‌کنید.


بیشتر بخوانید:


بازیگر سریال «مختارنامه» درباره حضور در سینما و تلویزیون‌ گفت: در این مدت پیشنهاد‌هایی برای بازی داشتم، اما کار‌های خوبی نبودند و قبول نکردم؛ ان‌شاالله عازم اصفهان خواهم بود برای حضور جلوی دوربین یک کار سینمایی که به زودی مردم مرا در پرده نقره‌ای خواهند دید.

رویگری در پاسخ به این سوال که «فانوس‌های رنگی» به کجا رسید، افزود: من ساخت یک فیلم‌سینمایی به نام «فانوس‌های رنگی» را درنظر دارم،‌ فیلمنامه‌اش را خودم نوشته‌ام؛ دنبال سرمایه‌گذارم!  اگر سرمایه‌گذار حضور پیدا کند و بودجه‌ای داشته باشیم کار را شروع می‌کنیم، اما این اتفاق رخ نداد و همچنان منتظر سرمایه‌گذار هستم. افرادی برای سرمایه‌گذاری می‌آیند عکس یادگاری می‌گیرند و می‌روند و خبری نمی‌شود.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 5 =

مشاهده بیشتر