0

الهام از لباس باربی خواننده ترک

الهام از لباس باربی خواننده ترک

الهام از لباس باربی خواننده ترک

با الهام از لباس باربی خواننده ترک از بخش اخبار هنرمندان سایت تفریحی جیران همراه باشید.

الهام از لباس باربی خواننده ترک

خواننده Demet Aklin بخاطر درخواست دخترش Hira از مدل لباس عروسک باربی الهام گرفت و سفارش دوختش را داد و با آن لباس کنسرت شب سال نو میلادیش را اجرا کرد.


موارد پیشنهادی


بیوگرافی دمت آکلین

آکالین در یکی از شهرستان‌های ترکیه به نام گولجوک متولد شده و دوران مدرسه خود را در آنجا با موفقیت به اتمام رسانید. وی که قصد داشت رشته دانشگاهی خود را یکی از رشته‌های خبرنگاری یا معلمی انتخاب کند به دلیل شرایط سخت گزینش کنکور در زمان‌های گذشته، نتوانست به این آرزوی خود برسد. بعد از شکست در کنکور رشته مورد علاقه خود با یاری مادرش وارد آژانس مد شده و به عنوان مدل شروع به کار کرد و در سال ۱۹۹۰ زیباترین دختر ترکیه انتخاب گردید. چندین سال به عنوان مدل کار کرد و روزی با کشف صدای خود تصمیم به اجرای موسیقی کرده و در یکی از مکان‌های پرطرفدار آن زمان که سرشناسان موسیقی ترک نیز در آنجا به اجرای ترانه می‌پرداختند، شروع به کار کرد.

در سال ۲۰۱۲ با اوکان کورت ازدواج کرد. در همان سال آلبوم Giderli ۱۶ روانه بازار کرد که مورد توجه منتقدین گرفت. او در این آلبوم علاوه بر سبک پاپ خود ترانه‌هایی مطابق میل جامعه سنتی ترکیه هم سرود که بسیار مورد توجه قرار گرفت از جمله ترکان که به عنوان بهترین ترانه سال ترکیه هم انتخاب شد.

او یک دختر بنام هیرا دارد که در ماه فوریه سال ۲۰۱۴ به دنیا آمد. در سال ۲۰۱۴ آلبوم بعدی خود به نام Rekor (رکورد) را روانه بازار کرد. در سال ۲۰۱۵ آلبوم Pırlanta (الماس) را منتشر کرد. در سال ۲۰۱۶ آلبوم Rakipsiz (بی رقیب) را به مناسبت بیستمین سال فعالیتش در زمینهٔ خوانندگی روانهٔ بازار کرد و همچنین پس از چند روز از انتشار این آلبوم، موزیک ویدئوی Hayalet (شبح) را که گلشن خوانندهٔ محبوب ترک به او داده بود، منتشر کرد که مورد تحسین قرار گرفت.


بیشتر بخوانید: زنان پر نفوذ ایرانی


نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − یازده =

مشاهده بیشتر