0

بازیگران هالیوودی که سن بالایی دارند

بازیگران هالیوودی که سن بالایی دارند

بازیگران هالیوودی که سن بالایی دارند

عکسهای بازیگران هالیوودی که سن بالایی دارند و در ظاهر جوانتر از سنشان هستند را از بخش بازیگران سایت تفریحی جیران همراه باشید.

بازیگران هالیوودی که سن بالایی دارند

متولد  ۱۷ ژانویهٔ ۱۹۶۲ هنرپیشه و کمدین کانادایی-آمریکایی است. او تاکنون ۲ بار برندهٔ جایزهٔ گلدن گلوب برای فیلم‌های نمایش ترومن و مرد روی ماه شده‌است.

جیم کری بدون شک یکی از بهترین بازیگران کمدی تاریخ سینماست. او با نام «جیمز یوجین کری» به‌دنیا آمد. پدرش ساکسیفونیست جاز بود و به همین دلیل از کودکی در نمایش‌ها و برنامه‌های کمدی حضور داشت. با بیکاری پدرش وضعیت خانواده نامساعد شد و وی مجبور شد بعد از مدرسه در یک کارخانه کار کند. به همین دلیل دبیرستان را رها کرد و پس از مدتی کارگری، در ۱۹سالگی از تورنتو به لس آنجلس نقل مکان کرد.

در هالیوود مدتی اجراهای کمدی تک نفره را در کلوب‌های شبانه تجربه کرد و آرام‌آرام وارد سینما شد.

تا یک دهه پس از انجام فعالیت‌های سینمایی نقش مهمی را بدست نیاورد. در اولین فیلم‌هایش هیچ نشانی از استعدادهای نمایشی خود بروز نداد و در سالهای بعد شاید مهمترین فیلم کارنامه‌اش پگی سو ازدواج کرد از فرانسیس فورد کوپولا باشد که نقش حاشیه‌ای را در آن برعهده داشت. تا پایان سال ۱۹۹۲ جمعاً در هشت فیلم و چند مجموعهٔ تلویزیونی ایفای نقش کرد و در بعضی از آن‌ها با نام جِیمز کری ظاهر شد.


موارد پیشنهادی


بازیگران هالیوودی که سن بالایی دارند

دیوید بکهام متولد ۲ مهٔ ۱۹۷۵ در لندن، بازیکن فوتبال بازنشسته، مدل اهل انگلستان و مدیر عامل باشگاه فوتبال اینتر میامی است. او همچنین مالک ۱۰ درصد از سهام باشگاه سالفورد سیتی است. بکام در دوران حرفه‌ای فوتبال خود در پست هافبک برای تیم‌های باشگاهی همچون منچستر یونایتد، رئال مادريد و لس آنجلس گلكسی و نیز تیم ملی فوتبال انگلستان بازی می‌کرد.

بازیگران هالیوودی که سن بالایی دارند

بر دلی کوپر متولد: ۵ ژانویه ۱۹۷۵ بازیگر تلویزیون، سینما و تئاتر آمریکایی می‌باشد. بردلی برای اولین بار بخاطر بازی در مجموعه‌های تلویزیونی‌ای همچون آلیاس و جک و بابی شناخته می‌شد. سپس بازی وی در فیلم‌هایی همچون مرد پاسخ‌های مثبت و با تو حال نمی‌کند دیده شد. اما شهرت بسیار وی برای بازی در فیلم‌های خماری (۲۰۰۹ تا ۲۰۱۳)، نامحدود (۲۰۱۱) و ای-تیم (۲۰۱۰) شکل گرفت. بازی وی در فیلم اخاذی آمریکایی محصول سال ۲۰۱۳، بسیار مورد تحسین منتقدین قرار گرفت. کوپر در این فیلم با کریستین بیل هم‌بازی شد.

برای بازی در دو فیلم دفترچه امیدبخش و اخاذی آمریکایی که هردو نیز به کارگردانی دیوید او. راسل هستند، نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر و بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شد. بردلی کوپر با بازی در فیلم تک تیرانداز آمریکایی به کارگردانی کلینت ایستوود برای سومین بار نامزد جایزه اسکار برای بهترین بازیگر نقش اول مرد شد. وی همچنین یکی از تهیه‌کنندگان این فیلم بود و توانست بار چهارم برای بهترین فیلم نامزد اسکار شود. این فیلم در گیشه فروش بسیار بالایی داشت.

در سال ۲۰۱۱، مجله پیپل نام بردلی کوپر را در لیست جذاب‌ترین مردان جهان قرار داد.

بازیگران هالیوودی که سن بالایی دارند

لئوناردو دی‌کاپریو بازیگر و تهیه‌کنندهٔ آمریکایی است. دی کاپریو کار خود را با حضور در تبلیغات تلویزیونی آغاز کرد. او به خاطر نقش‌آفرینی در فیلم‌های مشهور و موفق هالیوود همچون دار و دسته‌های نیویورکی، تلقین، تایتانیک، جزیره شاتر و گرگ وال استریت شهرت بسیاری کسب کرده‌است. وی تا به حال ۶ بار نامزد دریافت جایزهٔ اسکار شده که برای اولین بار در سال ۲۰۱۶ برای فیلم بازگشته موفق به کسب جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد شد.[۲] وی در سپتامبر ۲۰۱۴ به سمت سفیر صلح سازمان ملل متحد و نماینده این سازمان در امور تغییرات جوی برگزیده شد.

بازیگران هالیوودی که سن بالایی دارند

بِرَد پیت متولد ۱۸ دسامبر ۱۹۶۳ بازیگر و تهیه‌کننده آمریکایی است. وی تاکنون پنج بار نامزد دریافت جایزه اسکار و جایزه گلدن گلوب شده است.اما تاکنون موفق به دریافت جوایزآکادمی نشده است. اولین فیلمی که باعث شناخته‌شدن برد پیت شد، فیلم تلما و لوییز محصول سال ۱۹۹۱ بود. اما اولین نقش‌های موفق و اصلی وی در فیلم‌های بعدی‌اش چون رودخانه‌ای که از آن میان می‌گذرد (۱۹۹۲)، مصاحبه با خون‌آشام (۱۹۹۴) و افسانه‌های خزان (۱۹۹۴) اتفاق افتاد. دو فیلم هفت و ۱۲ میمون باعث تحسین وی از سوی منتقدین شد و در نهایت نیز بخاطر فیلم ۱۲ میمون، برای اولین بار نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد و همچنین برنده یک جایزه گلدن گلوب شد. حدود ۴ سال بعد، فیلم باشگاه مبارزه با بازی برد پیت به نمایش درآمد و سپس نقش‌آفرینی وی در سه فیلم یازده یار اوشن، دوازده یار اوشن و سیزده یار اوشن توجه مخاطبان را به سویش جلب کرد. با این وجود اما از نظر درآمد، پرفروش‌ترین فیلم‌هایش، تروآ، آقا و خانم اسمیت و جنگ جهانی زد هستند. دومین و سومین نامزدی دریافت جایزه اسکار برد پیت برای فیلم‌های دیگرش، مورد عجیب بنجامین باتن (۲۰۰۸) و مانیبال (۲۰۱۱) بود. پیت مالک یک شرکت تهیه فیلم به نام پلن بی اینترتینمنت است که چند فیلم وی مانند جدا افتاده و مانیبال محصول این شرکت هستند. هردوی این فیلم‌ها نیز موفق بودند، به‌طوری‌که فیلم جدا افتاده برنده جایزه اسکار بهترین فیلم، و فیلم مانیبال نامزد دریافت جایزه بهترین فیلم شدند.

بازیگران هالیوودی که سن بالایی دارند

تام هاردی متولد  ۱۵ سپتامبر ۱۹۷۷بازیگر سینما و تلویزیون انگلیسی است.

او به خاطر ایفای نقش در فیلم‌های برانسون، تلقین، بندزن خیاط سرباز جاسوس، مبارز، شوالیه تاریکی برمی‌خیزد، بی‌قانون، کودک ۴۴، مکس دیوانه: جاده خشم، بازگشته و سریال تلویزیونی پیکی بلایندرز مورد توجه زیادی قرار گرفت و به شهرت رسید. هاردی در مرکز درام لندن تحصیل کرده است.

بازیگران هالیوودی که سن بالایی دارند

تام کروز متولد ۳ ژوئیه ۱۹۶۲ در آمریکا هنرپیشه و تهیه‌کننده فیلم آمریکایی است. وی یکی از بازیگرانی است که بیشترین میزان دستمزد و درآمد را درمیان بازیگران سینمای هالیوود دارد و چندین بار نامزد جایزه اسکار، برنده جایزه گلدن گلوب و جوایز دیگر از جشنواره‌های سینمایی معتبر جهان شده‌است. از فیلم‌های مشهوری که تام کروز در آن‌ها ایفای نقش کرده‌است می‌توان متولد چهارم ژوئیه، تاپ گان، مجموعه فیلم‌های مأموریت غیرممکن و جک ریچر را نام برد.
بازیگران هالیوودی که سن بالایی دارند

ونتورت میلر متولد ۲ ژوئن ۱۹۷۲ در چیپینگ نورتون، آکسفوردشِر، انگلستان بازیگر و آمریکاییِ بریتانیایی‌تبار است که در پی ایفای نقش «مایکل اسکافیلد» در سریال فرار از زندان که از شبکهٔ تلویزیونی «فاکس» پخش شد، شهرت زیادی پیدا کرد.


بیشتر بخوانید: خودروهای بازیگران مشهور جهان + تصاویر


نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 3 =

مشاهده بیشتر