0

معرفی جنگل های زیبای ایران

معرفی جنگل های زیبای ایران

معرفی جنگل های زیبای ایران

امروز با یک سفر مجازی دیگر پیشتان آمده ایم. امروز از بخش گردشگری سایت تفریحی و سرگرمی جیران قصد داریم به معرفی جنگل های زیبای ایران بپردازیم با ما همراه باشید.

جنگل دالخانی

معرفی جنگل های زیبای ایران

از رامسر که جاده تنکابن را در پیش بگیرید، بعد از حدود ۷کیلومتر، به سه راهی جنت رودبار می رسید. به سمت جنت رودبار حرکت کنید. ۲۳ کیلومتر که برانید، به جنگل دالخانی می رسید. تمام طول راه آسفالت است.


موارد پیشنهادی


جنگل های ارسباران

معرفی جنگل های زیبای ایران

می توان از سمت استان اردبیل یا آذربایجان شرقی به جنگل های ارسباران رسید. جاده مرزی جلفا-پارس آباد از شمال ارسباران می گذرد و جاده کلیبر عاشقلو از بخش شرقی جنگل رد می شود. ارسباران منطقه بزرگی است اما در یک سفر کوتاه سفر از جاده مرزی و سپس جاده عاشقلو به کلیبر توصیه می شود.

جنگل گیسوم

معرفی جنگل های زیبای ایران

برای سفر به گیسوم باید وارد مسیر رشت به آستارا شد. در این مسیر و پس از گرفتن یک فاصله حدودا ۱۴ کیلومتری از رضوان شهر، از طریق جاده بندر انزلی می توانید وارد گیسوم شوید.

جنگل راش

معرفی جنگل های زیبای ایران

این جنگل در حوالی روستای سنگده قرار دارد؛ روستای سنگده در ۲۰۰ کیلومتری تهران و ۸۰ کیلومتری ساری قرار گرفته. برای رسیدن به روستای سنگده از تهران در جاده ی فیروزکوه به سمت پل سفید حرکت کرده تا به روستای سنگده برسید. از روستای سنگده تا ابتدای مسیر جنگل نوردی راش جاده ی خاکی قرار دارد که می توانید آن را با ماشین های محلی طی کنید.

جنگل سه هزار

معرفی جنگل های زیبای ایران

برای رسیدن به این جنگل از تهران باید به جاده چالوس و بعد هم شهر تنکابن شهسوار)، بخش خرم آباد از توابع تنکابن بروید تا به جنگل سه هزار برسید.


بیشتر بخوانید: آموزش کلمپه کرمان


جنگل الیمستان

معرفی جنگل های زیبای ایران

 از آمل کیلومتر 20 و از تهران کیلومتر 140 جاده هراز میروید در جاده فرعی سمت راست تابلوی امام زاده قاسم را مشاهده خواهید کرد که باید وارد آن شوید. در ابتدای مسیر به یک دو راهی می رسید که باید وارد جاده سمت چپ شوید، این جاده باریک و پر پیچ و خم تقریبا حدود 7 کیلومتر است که ابتدا شما را به روستای لهاش می رساند و پس از آن نیز با طی کردن مسیر خاکی 5 کیلومتری به روستای الیمستان می رسید. از آن جا نیز با پشت سر گذاشتن آبادی، این جنگل را خواهید دید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × سه =

مشاهده بیشتر