0

سوغات غذایی از سراسر جهان

سوغات غذایی از سراسر جهان

سوغات غذایی از سراسر جهان

با سوغات غذایی از سراسر جهان از بخش دانستنی های سایت تفریحی جیران همراه ما باشید.

تنوع غذاهای متنوع در سراسر جهان بدان معنی است که همیشه چیزی وجود دارد که بتوانید به خانه بیاورید. از شکلات های سوئیسی گرفته تا قهوه ترکیه ، تعدادی سوغاتی خوراکی وجود دارد که می توانید در سفر بعدی خود به این کشورها انتخاب کنید.

هانی کیک (پرت ، استرالیا)

سوغات غذایی از سراسر جهان

این یک کیک سنتی چک است که شبیه بیسکویت است. این لایه باز با خامه کارامل ، گردو و خرده نان هایی با طعم عسل است. این موارد به طور انحصاری در فروشگاه های هانی کیک در ساختمانهای ایالتی و بازارهای Fremantle یافت می شود.


موارد پیشنهادی


قهوه ترکی (استانبول)

سوغات غذایی از سراسر جهان
به راحتی یکی از بهترین قهوه هایی که در سراسر دنیا یافت می شود ، یک فنجان قهوه ترکی سنتی با جوشاندن آب با قهوه و شکر (اختیاری) تهیه می شود. به عنوان بخشی از آیین ، این همیشه با فوم و همراه با یک لیوان آب سرو می شود. دفعه بعد که در ترکیه هستید ، به یاد داشته باشید که یک بسته قهوه معتبر ترکیه‌ای معتبر خریداری کنید و از نوشیدنی آن در آسایش خانه خود لذت ببرید.

پودر ادویه ای Ras el hanout (مراکش ، مراکش)

سوغات غذایی از سراسر جهان

ترکیب ادویه جات محبوب آفریقای شمالی با ترکیباتی مانند هل ، زیره ، میخک ، دارچین ، فلفل فلفل قرمز ، دانه گشنیز و زردچوبه خشک تهیه می شود. Ras el hanout ، که به “رئیس مغازه” ترجمه می شود ، در تهیه غذاهای خوش طعم استفاده می شود.

سس مول (مکزیکو سیتی ، مکزیک

سوغات غذایی از سراسر جهان
اصلی ترین غذاهای مکزیکی ، سس سنتی با انواع مختلفی از فلفل ها و ادویه ها تهیه می شود. بهتر است با گوشت مرغ ، گوشت گوساله و سایر گوشت ها سرو شود. پس از بازگشت از سفر ، مقداری از اینها را در وقت شام بریزید و آن را به یک جشن مکزیکی تبدیل کنید.


حتماً بخوانید:رژیم کتو بهتر است یا رژیم گوشتخواری؟


آب نبات آدامسی یا پاستیل (اسلو ، نروژ)

سوغات غذایی از سراسر جهان

خرس به شکل خرما نوعی آب نبات مبتنی بر ژلاتین و یکی از شیرینی های معروف جهان است. هنگام بازدید از پایتخت نروژ ، فراموش نکنید که این آب نباتهای رنگارنگ و رنگی را انتخاب کنید.

ماکارون (پاریس ، فرانسه)

سوغات غذایی از سراسر جهان

این دسر فرانسوی که لازم است برای کسانی که ذائقه شیرین دارند خریداری شده است و پایه آن از شیروانی و پر از ganache ، کره یا مربا است. در انواع مختلفی از طعم ها مانند تمشک و شکلات وجود دارد.

کیت کاتس (توکیو ، ژاپن)

سوغات غذایی از سراسر جهان

کیت کت ها را می توان در مناطق مختلف جهان یافت ، اما بازار ژاپن دارای یک نقطه فروش مهم و منحصر به فرد است. طیف گسترده ای از طعم های مختلف. برخی از طعم های دلپذیر شامل کپک ، سیب زمینی شیرین پخته شده ، شکوفه های گیلاس و واسابی است.

چیپس های موز (کرالا ، هند)

سوغات غذایی از سراسر جهان

این چیپس های سرخ شده که از برش های موز خشک تهیه شده اند ، یک غذای مناسب یا یک غذای جانبی محسوب می شود. آنها به صورت محلی “nenthra kaya upperi” ، در روغن نارگیل سرخ می شوند و با نمک مزه دار می شوند.

ماکارونی خشک (ایتالیا)

سوغات غذایی از سراسر جهان
از فارفل به شکل پروانه گرفته تا پنجه لوله‌ای ، ماکارونی خشک شده در چند شکل موجود است. غذاهای سنتی ایتالیایی را می توان در هر فروشگاه فروشی پیدا کرد ، بنابراین فراموش نکنید که مقداری خرید کنید و به خانه بیاورید.


بیشتر بخوانید: شرایط نگهداری از گیاه پاپیتال


مارمیت (U.K.)

سوغات غذایی از سراسر جهان

کالای سوغات غذایی انگلیس از عصاره مخمر تهیه شده است و بیشتر در نان تست و ساندویچ خورده می شود. همانطور که شعار پخش این سوغاتی این است که ، یا “آن را دوست دارید یا از آن متنفر هستید” ، اما می خواهید یک شیشه از آن را خرید کنید و به خانه ببرید.

چای (چین)

سوغات غذایی از سراسر جهان

چای یکی از معروف ترین سوغاتی های چین است و در طول روز ، چه در طول وعده های غذایی و چه به عنوان جایگزین آب مصرف می شود. اگرچه این موارد در سوپر مارکت ها در چین به راحتی در دسترس هستند ، ممکن است بخواهید بازارهای خیابانی را تحت فشار قرار دهید و انواع معتبر و کمیاب را دریافت کنید.

شکلات های سوئیس (سوئیس)

سوغات غذایی از سراسر جهان

اولین دستورالعمل شکلات شیر ​​تجاری در اواخر دهه 1800 توسط شکلات سوئیسی دانیل پیتر تهیه شد. از آن زمان تاکنون ، سوئیس به پناهگاهی برای دوستداران شکلات تبدیل شده است و با مارک هایی مانند Lindt و Munz که به راحتی در دسترس هستند ، شما برای انتخاب خود خراب می شوید.

پاپریکا (بوداپست ، مجارستان

سوغات غذایی از سراسر جهان
این پودر تند با خرد کردن غلافهای پاپریکای قرمز ساخته شده و بخشی اساسی از غذاهای مجارستان است. در اکثر بازارها به فروش می رسد ، بنابراین چیدن یک بسته در حین یکی از تورهای شما در اطراف شهر ، دردسر زیادی نخواهد داشت.

توپ موتسارت (اتریش)

سوغات غذایی از سراسر جهان

این آب نبات ها که از پسته ، مرززیپان ، نگات و شکلات تهیه شده اند ، در سالزبورگ سرچشمه گرفته اند و یک نوع خاص اتریشی هستند. با گذشت سالها ، آنها با فرهنگ اتریش عجین شده اند و غالباً به عنوان یک سوغات به آنها هدیه می شوند. به یاد داشته باشید که یک بسته را انتخاب کنید و می توانید پس از بازگشت به خانه ، از طعم اتریش لذت ببرید.

خرما (عربستان سعودی)

سوغات غذایی از سراسر جهان عربستان سعودی به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان خرما در جهان تنوع گسترده ای را ارائه می دهد از Ajwa و Amber گرفته تا صفوی و Barhi. از آنجا که هیچ کمبود گزینه ای وجود ندارد ، به همین دلیل تعداد بسته هایی را که می خواهید میتوانید به راحتی انتخاب کنید.


بیشتر بخوانید: جدید ترین روبات های واقعی (سری 2)


 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × سه =

مشاهده بیشتر