0

جدید ترین روبات های واقعی (سری 2)

جدید ترین روبات های واقعی (سری 2)

با جدید ترین روبات های واقعی (سری 2) از بخش تکنولوژی سایت تفریحی جیران همراه باشید.

میری مادوکا

جدید ترین روبات های واقعی (سری 2)

این روبات که توسط شرکت ژاپنی A-Lab ساخته شده است ، می تواند به زبان های انگلیسی ، چینی و ژاپنی صحبت کند ، در حالی که لب های خود را مانور داده و چشمان خود را حرکت می دهد.


موارد پیشنهادی

روبات های تکان دهنده واقع بینانه (سری ۱)

جدید ترین روبات های واقعی (سری 2)

دانشمند دانمارکی هنریک شرف (R) با ربات Geminoid DK خود ، که یک android با کنترل از راه دور است ، قرار می گیرد. اولین Geminoid مبتنی بر یک فرد غیر ژاپنی از نرم افزار ضبط حرکت برای ردیابی حالات صورت و حرکات سر استفاده می کند.

ChihiraJunco

رونمایی شده در سال 2015 ، چند زبانه آندروید Toshiba و بازدید کنندگان در مرکز خرید Aqua City در ژاپن استقبال و اطلاع رسانی می کند. این رویدادهای رخ داده در محل را معرفی می کند و به برخی از سؤالات از پیش برنامه ریزی شده پاسخ می دهد.

Kodomoroid و Otonaroid

جدید ترین روبات های واقعی (سری 2)

یک ربات از راه دور اندرویدی ، Kodomoroid (L) ، شبیه به یک کودک انسانی است و می تواند کارهای ساده ای مانند خواندن اخبار و حرکت دادن صورت و بدن خود را انجام دهد. اوتوناروئید (R) ، شبیه به یک زن بالغ است و از همین قابلیت برخوردار است. در سال 2011 معرفی شد ، هر دو androids در موزه ملی علوم نوظهور و نوآوری توکیو کار می کنند.

سایا

جدید ترین روبات های واقعی (سری 2)

این روبات زن شبیه زندگی به عنوان یک پذیرنده شروع شد و اولین تظاهرات تدریس خود را در یک مدرسه ابتدایی ژاپن در سال 2009 انجام داد. این زبان می تواند به زبان های مختلفی صحبت کند و از چهره هایی مانند شادی ، تعجب ، غم ، غم ، ترس ، عصبانیت یا انزجار با موتورهای داخل استفاده کند. صورت.


بیشتر بخوانید: زوج های سینمایی ایران + عکس


کوکوو

جدید ترین روبات های واقعی (سری 2)

Kokoro اولین ربات ژاپنی بود که در سال 2017 در یک پیشخوان بیمه فرودگاه کار کرد. صدای مصنوعی آن به زبان ژاپنی و انگلیسی توسط Acapela Group و AI ساخته شده است و این ربات توسط شرکت Kokoro ساخته شده است. این افراد در فرودگاه ناریتا در مورد روشهای بیمه خارج از کشور و عزیمت پروازها راهنمایی می کند.

Actroid F

جدید ترین روبات های واقعی (سری 2)
این روبات های دوقلوی تولید شده توسط موسسه ملی علوم و تحقیقات پیشرفته صنعتی ژاپن ، در سال 2016 در مطب پزشک آزمایش شدند. نمایش چهره و حرکات بدن ، رباتها در طول مشاوره از بیماران پشتیبانی می کردند و به آنها احساس همدردی و پشتیبانی می دادند.

ChihiraAico

جدید ترین روبات های واقعی (سری 2)

گیرنده رباتیک توشیبا – که در نمایشگاه بین المللی CES 2015 رونمایی شد – دارای 43 محرک پنوماتیک است که در شانه ها ، بازوها ، دست ها و صورت خود تعبیه شده است و حرکات و عبارات آن را تا حد ممکن طبیعی می کند. این می تواند به زبان ژاپنی ارتباط برقرار کند و حتی به زبان علامت گذاری شود تا دستورالعمل ، دستورالعمل و آواز بخواند.


حتماً بخوانید: آیا ماه روی رفتار انسان تأثیر می گذارد؟


کارکنان هتل Henn-na

جدید ترین روبات های واقعی (سری 2)

هتل Sasebo ، ژاپن ، که در سال 2015 افتتاح شد ، یک میز چک کاملاً خودکار دارد. یک انسان زنده چند زبانه می تواند به بازدید کنندگان خوش آمد گویی کند و کارت اتاق صادر کند. در تلاش برای کاهش نیروی انسانی ، هتل قصد دارد تا در آینده 90 درصد از کارمندان روباتیک کنند.

مرد بیونیک باور نکردنی

جدید ترین روبات های واقعی (سری 2)

یک معجزه زیستی ، این ربات اولین مرد بیونیک با عملکرد جهان است که از قطعات پروتز و لانه های بدن مانند قلب مصنوعی ، مغز میکروچیپ و حتی ریه های مصنوعی ساخته شده است.

پارو

جدید ترین روبات های واقعی (سری 2)

PARO به وسیله یك شركت ژاپنی AIST ساخته شده است ، به عنوان یك روبات درمانی برای بیماران در بیمارستان ها و مراكز مراقبت های ویژه طراحی شده است كه معرفی حیوانات زنده ممكن است مسئله ای را ارائه دهد. PARO در کتاب رکوردهای جهانی گینس به عنوان بهترین ربات درمانی جهان است و سنسورهایی برای تشخیص لمس ، نور ، صدا ، دما و وضعیت استقرار دارد تا بهتر بتواند با مردم و محیط اطراف خود ارتباط برقرار کند.


بیشتر بخوانید: نحوه جذب انرژی مثبت


 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + 4 =

مشاهده بیشتر