0

تاثیر پرنسس دایانا بر دنیای مد و فشن

تاثیر پرنسس دایانا بر فشن و مد

تاثیر پرنسس دایانا بر دنیای مد و فشن

پرنسس دایانا را احتمالاً می شناسید می خواهیم امروز از بخش چهره های سایت تفریحی و سرگرمی جیران در باره تاثیر پرنسس دایانا بر دنیای مد و فشن را مورد بررسی قرار دهیم. 

تاثیر پرنسس دایانا بر فشن و مد

پرنسس دایانا، که یک چهره ی بین المللی و تاثیرگذار و آیکان هستد، جزو افرادی محسوب می شد که استایل شخصی داشتند و همین مورد باعث شده بود که همیشه استایل جذابی داشته باشند.


موارد پیشنهادی


– پرنسس، همیشه عاشق مد بودند، ترندها رو پیگیری می کرد طبق گفته ی خبرنگاران سلطنتی، کمد لباسشان مملوء از لباس و اکسسوری هایی بوده که توسط هواداران با طراحان هدیه فرستاده می شد یا خودشان می خریدند.

تاثیر پرنسس دایانا بر فشن و مد

و پرنسس دایانا، مد غیرسلطنتی داشتند قوانین سلطنتی برای لباس پوشیدن کمی سختگیرانه ست، مثلا دامن نباید از حدی کوتاهتر باشه، یا یقه باز نباشه و آستین حلقه ای نباشه و… اما پرنسس کمتر به این قوانین اهمیت می دادند.

و از اکسسوری ها استفاده مختلف می کردند یکی از به یادماندنی ترین کارهای دایانا، استفاده از گردنبند ملکه به عنوان سربند بوده است. پرنسس با این حرکت نشان دادند که می شود با غیرمتعارف بودن هم جذاب بود.

– استایل شخصی داشتن ایشان معمولا از گردنبندهای چوکر یا پرنسسی استفاده می کردند موهایشان کوتاه بود و به حالت خاصی آراسته می کرد خط چشم آبی روی پلک پایین چشم می کشیدند.

و از لباس به عنوان پیام رسان استفاده می کردند نه فقط لباس معروف انتقام، بلکه در بسیاری از مواقع، از مد و لباس برای پیام رسانی استفاده می کردند پیام های خیرخواهانه و انسان دوستانه و…

تاثیر پرنسس دایانا بر فشن و مد

و موقعیت شناس بودن استایل های دایانا موقع ورزش، تفریح، خیابان گردی، مهمانی، مراسم رسمی و شب ، تماشای مسابقات ورزشی و غیره ، هرکدام باتوجه به موقعیت و شرایط انتخاب می شد و این نشان می دهد ایشان خیلی نکته سنج و موقعیت شناس بودند.


بهتر است بدانید: رژیم غذایی مناسب افرادی با کبد چرب


ایشان، الگو بودند و هستند و خواهند ماند استایل پرنسس دایانا، همچنان الهام بخش خیلی از افراده مخصوصا عروس های سلطنتی کیت میدلتون و مگان مارکل.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × دو =

مشاهده بیشتر