0

وسیله نقلیه پیل سوختی تویوتا میرای 2021 فاش شد

وسیله نقلیه پیل سوختی تویوتا میرای 2021 فاش شد

وسیله نقلیه پیل سوختی تویوتا میرای 2021 فاش شد

با وسیله نقلیه پیل سوختی تویوتا میرای 2021 فاش شد از مجله خودرو سایت تفریحی جیران همراه باشید.

وسیله نقلیه پیل سوختی تویوتا میرای 2021 فاش شد
با تویوتا میرای جدید و نسل دوم 2021 آشنا شوید. این طراحی مجسمه تمیز از وسیله نقلیه الکتریکی پیل سوختی هیدروژن تویوتا است و به نظر زیبا می رسد.

میرای نسل اول به نظر می رسد تخم ریزی ناگوار از یک پریوس و یک گرد و غبار است. چهره ای دارد که فقط یک مادر می تواند دوست داشته باشد. دوباره ممکن است بعضی از شما هرگز یک نفر را در گوشت ندیده باشید. از زمان برخورد در اکتبر 2015 تنها حدود 6000 نمونه در ایالات متحده فروخته یا اجاره داده شده است و همه کسانی که در کالیفرنیا و هاوایی زندگی می کنند ، در آنجا که زیرساخت های عمومی هیدروژن محدود آمریکا عمدتاً در آن زندگی می کند ، زندگی می کنند.


موارد پیشنهادی


میرای جدید یک عزیمت کامل است. به جای یک راننده جلوی کامپکت ، مدل نسل دوم به سکوی قابل توجهی بزرگتر از چرخ عقب حرکت می کند. من حدس می زنم که این مشتق برخی از زیربناهای Lexus LS / LC است. طول جدید Mirai با طول 195.8 اینچ و چرخ دستی 114.9 اینچی مطمئناً در محله مناسب قرار دارند.

وسیله نقلیه پیل سوختی تویوتا میرای 2021 فاش شد
ظاهر جدید احتمالاً یکی از بهترین طراحی های تویوتا با حافظه اخیر با موضع گسترده ، پایین و نمایه است که یک کاپوت دراز با آرک صاف از بام کوپه مانند خود مطابقت دارد. مشبک افقی کمی بزرگ است اما به نوعی از دهان مش بزرگ آوالون آزاردهنده نیست و به خوبی با بینی چشمگیر میری که چراغهای جلو و DRL را تنظیم کرده است ، کار می کند. به نوعی ، همه چیز فقط به زیبایی جمع می شوند.

در داخل ، ما بیشتر درباره ریشه های LS Mirai می گیریم که واضح ترین اشارات صفحه نمایش عریض 12.3 اینچی با صفحه گسترده و خوشه ابزار دیجیتال و سطح بالای قرار ملاقات است. این فضای داخلی مانند لوکس لکسوس به نظر می رسد ، جایی که مدل قدیمی فقط پریوس عجیب بود. به من گفته می شود که مجموعه کاملی از infotainment تویوتا ، ایمنی و فناوری راهنمایی راننده را انتظار دارم.

البته میرایی هنوز یک وسیله نقلیه الکتریکی پیل سوخت است. در حال حاضر جزئیات مربوط به پیشرانه ، کارایی و راندمان آن باریک است ، اما می دانیم که مدل 2021 نسل جدیدی از سوخت سوخت تویوتا را نشان می دهد که از فناوری فعلی کارآمدتر است. Mirai بزرگتر نیز به طور ساده دارای فضای بیشتری برای ظرفیت ذخیره سازی هیدروژن است که تویوتا امیدوار است که میزان سفر دریایی FCEV را در حدود 30٪ افزایش دهد ، که در حدود 400 مایل بین پر کردن در مقابل 312 فعلی کار می کند. انتظار می رود Mirai بزرگتر و پریمیوم تر باشد. همچنین قوی تر و ساکت تر از نسل فعلی است.

Yoshikazu Tanaka ، مهندس ارشد Mirai گفت: “ما دنبال ساخت … خودرویی هستیم که جذابیت طراحی عجیبی و جذاب داشته باشد ، همچنین عملکرد رانندگی پویا و پاسخگو دارد که می تواند لبخندی را به چهره رانندگان وارد کند.” “من می خواهم مشتریان بگویند ،” من Mirai را انتخاب نکردم زیرا یک FCEV است ، بلکه به این دلیل که من واقعاً این ماشین را می خواستم ، و اتفاقاً FCEV بود. ”

تاکنون ، تویوتا میرای 2021 به نظر می رسد بسیار خوب و جذاب است ، اما به نظر می رسد تنها بخشی از معادله است. ما انتظار داریم اطلاعات بیشتری را در مورد عملکرد Mirai در اولین حضور رسمی در نمایشگاه اتومبیل توکیو در دو هفته قبل از فروش در اواخر سال 2020 کسب کنیم.


بیشتر بخوانید: آئودی حداقل سه اتومبیل برقی MEB را برنامه ریزی می کند


 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + 18 =

مشاهده بیشتر