0

آئودی حداقل سه اتومبیل برقی MEB را برنامه ریزی می کند

آئودی حداقل سه اتومبیل برقی MEB را برنامه ریزی می کند

آئودی حداقل سه اتومبیل برقی MEB را برنامه ریزی می کند

با آئودی حداقل سه اتومبیل برقی MEB را برنامه ریزی می کند از بخش خودرو سایت تفریحی جیران همراه باشید.

آئودی حداقل سه اتومبیل برقی MEB را برنامه ریزی می کند

آئودی حداقل سه اتومبیل برقی را بر روی سکوی مدولار MEB که توسط شرکت مادر Volkswagen ساخته شده است ، می سازد. سه مدل باتری این خودرو بخشی از یک حمله تهاجمی با 20 خودروی EV است که با E-Tron در سال 2018 آغاز شد و این شرکت امیدوار است تا سال 2025 تکمیل شود.

بستر MEB مؤلفه اصلی تغییر تکتونیکی گروه فولکس واگن به سمت برق است. اولین اتومبیل ساخته شده بر روی معماری ، ID.3 است ، یک هاچ بک اندازه گلف که در اوایل نوامبر وارد زویکائو آلمان می شود.

آئودی ساخت نسخه تولیدی کانسپت Q4 E-Tron (عکس) رونمایی شده در نمایشگاه اتومبیل ژنو 2019 را در همان کارخانه تا پایان سال 2020 آغاز خواهد کرد. این کراس اوور به عنوان نقطه ورود به محدوده اتومبیل های برقی خود قرار خواهد گرفت.

طراح بیرونی آئودی ، Wolf Seebers به Autoblog گفت که این درها به طور مرتب درب آینه ها حدود 97٪ آماده تولید است و آینه های مختلف را بدست می آورد و با چرخ های کوچکتر حمل می شود. برای دیدن بقیه مدلها با ورود به سالنهای نمایش می توانید مشاهده کنید.

در حالی که Q4 تنها آئودی مبتنی بر MEB است که به عموم مردم نشان داده شده است ، این شرکت تأیید کرده است که حداقل دو مورد دیگر در راه هستند. “ما می توانیم یک نسخه اسپرت و یک را پیش بینی کنیم”مارکوس Jeschke ، مدیر پروژه برای سکوی MEB ، طی یک رویداد رسانه ای به Autoblog گفت.

استفاده از این پلتفرم مهم ، به آئودی امکان می دهد تا از مزایای اقتصاد مقیاس استفاده کند. این یکی از پیشرفته ترین معماری های صنعت خودرو است ، هزینه ساخت آن میلیون ها دلار است و با طیف گسترده ای از ویژگی های فنی در ذهن از طریق دریافت ، از جمله یک سیستم سرگرمی متصل به اینترنت و بسیاری از وسایل الکترونیکی رانندگی طراحی شده است.


بیشتر بخوانید: معرفی پنج اتومبیل در نمایشگاه اتومبیل توکیو


Jeschke خاطرنشان كرد: پلت فرم MEB به طور خاص برای زیرپوش گذاشتن خودروهای برقی ایجاد شده است – هیچ راهی برای ریختن توربو چهار در اتومبیل ساخته شده بر روی آن وجود ندارد – بنابراین به طراحان آزادی فوق العاده ای می دهد.

ویبرت ها به موارد كوتاه مدت كانسپت Q4 اشاره كردند و خاطرنشان كردند كه همكاران وی در بخش طراحی داخلی آئودی توانستند از فضایی مانند Q5 در یك كیفیت Q3 حک كنند. به این دلیل است که موتورهای الکتریکی که قدرت آن را جمع می کنند از یک موتور چهار سیلندر قابل مقایسه جمع و جور تر هستند و بسته باتری لیتیوم یون مسطح مستقیماً در زیر محفظه مسافر ساندویچ می شود.

در اروپا Q4 E-Tron با یک موتور الکتریکی منفرد نصب شده در عقب استاندارد عرضه می شود. درایو تمام چرخهای دو موتوره با هزینه اضافی در دسترس خواهد بود و Jeschke تایید کرد که آئودی قصد دارد چندین باتری را ارائه دهد.

ممکن است برگه مشخصات مدل آمریکایی متفاوت باشد ، اما آنچه مسلم است این است که در ایالات متحده به فروش می رسد. اگر به دنبال جزئیات بیشتر، از جمله قیمت گذاری ، دامنه و عملکرد در هفته های بعدی منتظر معرفی رسمی آن باشید.

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − چهار =

مشاهده بیشتر