0

تمرینات عالی برای پیشگیری از پیری

گویی اگر به انگیزه بیشتری برای تلاش در تمرینات با فواصل شدید (HIIT) نیاز دارید. مطالعات نشان داده اند که برای سوزاندن چربی ، تقویت قلب ، کاهش استرس و افزایش استقامت عضلات عالی است.

تمرینات عالی برای پیشگیری از پیری

گویی اگر به انگیزه بیشتری برای تلاش در تمرینات با فواصل کم (HIIT) نیاز دارید. مطالعات نشان داده اند که برای سوزاندن چربی، تقویت قلب، کاهش استرس و افزایش استقامت عضلات مهمترین نکته انگیزه عالی است. با بخش ورزشی سایت تفریحی جیران همراه ما باشید تا به معرفی تمرینات عالی برای پیشگیری از پیری بپردازیم.

گویی اگر به انگیزه بیشتری برای تلاش در تمرینات با فواصل شدید (HIIT) نیاز دارید. مطالعات نشان داده اند که برای سوزاندن چربی ، تقویت قلب ، کاهش استرس و افزایش استقامت عضلات عالی است.

گویی اگر به انگیزه بیشتری برای تلاش در تمرینات با فواصل کم (HIIT) نیاز دارید. مطالعات نشان داده اند که برای سوزاندن چربی، تقویت قلب، کاهش استرس و افزایش استقامت عضلات مهمترین نکته انگیزه عالی است.


موارد پیشنهادی


بعلاوه، کوتاه بودن تمرینات HIIT به این معنی است که می توانید تناسب اندام بیشتری در زندگی خود داشته باشید. و اکنون، این: ورزش پر رونق ممکن است یک تمرین کامل ضد پیری باشد. تحقیقات منتشر شده، نشان می دهد که تمرین با فاصله زمانی عملکرد میتوکندری را در عضلات شما بهبود می بخشد. اگر این برای شما معنایی ندارد، در اینجا یک شفاف سازی و توضیح سریع آورده شده است:

میتوکندری وظیفه تجزیه مواد مغذی بدن و تبدیل آنها به انرژی را دارد. انرژی بیشتر برابر با تنفس سلولی بیشتر است، که می تواند رکود عضلانی را متوقف کند و حتی به رشد آنها مانند روزهایی که فوتبال بازی می کردید، کمک کند. تغییر عضله در سطح سلول به معنای این است که عضلات شما برای مدت طولانی تری قویتر و جوان خواهد ماند.

در این مطالعه 72 بزرگسال بی تحرک، به سه گروه تقسیم شدند. هر گروه با یک رژیم تمرینی متفاوت روبرو شدند:

  • گروه اول روی تمرینات قدرتی کار کردند.
  • دوم ، ورزش هوازی متوسط
  • سوم ، HIIT.

کسانی که در تمرینات قدرتی ورزش می کردند، در تقویت عضله بهبودهایی را نشان دادند.

افراد ورزش هوازی بهبود در جریان خون و اکسیژن را نشان دادند.

گروه HIIT در هر دو گروه، حداقل پیشرفت را نشان داد. با این حال، افراد گروه HIIT دستاوردهای قابل توجهی در عملکرد مهم میتوکندری نشان دادند. به همین دلیل است که دکتر کارل (چیپ) لاوی، مدیر پزشکی توانبخشی و پیشگیری از قلب در انستیتوی قلب و عروق جان اوچنر در نیواورلئان، HIIT را “احتمالاً بهترین نوع ورزش” توصیف می کند.

اکنون، همه تمرینات ضد پیری نیازی به ورزش ندارند. تا شما را خسته کند. به هر حال، شدت چیزی است که می توانید تقریباً در هر تمرین به آن اضافه کنید. اگر به سادگی راه می روید، این بدان معنی است که سرعت برای تمرینهای کوتاه متفاوت است. اگر در دفتر کار خود از پله ها بالا می روید، سعی کنید در لحظات خاص دو قدم انجام دهید. هر کاری که می توانید انجام دهید تا سطح تلاش خود را تغییر داده و بدن شما را برای مدت زمان کوتاه تری مقاوم تر کند، این کار نتیجه خوبی را به شما خواهد داد.

از طرف دیگر، مطالعه در Cell Metabolism از یک روال متوسط HIIT استفاده کرد: چهار دقیقه دوچرخه سواری ثابت با حداکثر سرعت و سپس دو دقیقه دوچرخه سواری با سرعت آهسته تا متوسط. شرکت کنندگان سپس این کار را چهار بار تکرار کردند. اگر بدنبال یک تمرین ضد پیری شدیدتر HIIT هستید، یک تمرین عالی در سطح متوسط وجود دارد:
Burpees به مدت یک دقیقه.
10 ثانیه استراحت کنید.
پیاده روی لانژ به مدت یک دقیقه.
10 ثانیه استراحت کنید.
Pushups (چرخش را در قسمت بالا برای افزایش دشواری اضافه کنید) به مدت یک دقیقه.
10 ثانیه استراحت کنید.
دوچرخه سواری به مدت یک دقیقه.
10 ثانیه استراحت کنید.
برای یک دقیقه دو سرعت بزنید.
10 ثانیه استراحت کنید.
به مدت یک دقیقه اسکات پرش کنید.
10 ثانیه استراحت کنید.
این کار را سه بار تکرار کنید.

بهترین قسمت آن؟ دقیقاً در 21 دقیقه کار شما تمام می شود.


بیشتر بخوانید: خواص آب برنج برای صورت


نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − سه =

مشاهده بیشتر