0

جلوگیری از پیری زود رس جنسی

جلوگیری از پیری زود رس جنسی

جلوگیری از پیری زود رس جنسی

با جلوگیری از پیری زود رس جنسی از مجله سلامت و بخش رژیم تغذیه سایت تفریحی جیران همراه باشید.

جلوگیری از پیری زود رس جنسی یک زن و شوهر هر چه بیشتر بتوانند سلامت و تندرستی و شادابی خود را حفظ کنند، بیشتر جوان می مانند و دوره جوانی آنان بیشتر به طول می انجامد و در نتیجه بیشتر می توانند از سعادت زندگی زناشویی پایدار و لذتبخش و شاد، بهره مند گردند. زن و شوهر باید در عین آنکه از لذتهای آمیزش جنسی برخوردار می شوند، در این کار حد و اندازه هم نگهدارند. افراط نکنند و بویژه از یک برنامه غذایی درست و کامل پیروی کنند. برنامه غذایی هنگامی درست است که در آن انواع ویتامین ها و مواد لازم برای بدن، دریافت شود.

روشن است که انواع ویتامین ها نه در یک یا چند غذا و میوه، بلکه در غذاها و میوه های گوناگون وجود دارد. زن و شوهر و فرزندانی که غذایشان یکنواخت و تکراری است بی گمان خود را از ویتامین های گوناگون محروم کرده و بدن خود را رفته رفته ضعیف می کنند. پیش از آنکه یک برنامه درست غذایی را شرح دهیم باید نکته ای لازم در این مورد را هم گوشزد کنیم.

غذاها نباید تجملی یا زیاد باشند .غذاهای ساده ولی نیروبخش بسازند. میوه های ساده ولی سودمند بسیارند. نباید با هزینه گزاف چند جور خورشت و بساط رنگارنگ و تجملی که بعضی خانواده ها بر سر سفره رنگین خود می چینند تا چشم مهمانان را خیره کنند و به آنها پز بدهند. از نظر غذایی چندان ارزشی ندارد. غذاهایی که پر از ادویه و سس باشد، غذاهای چرب و چیل، غذاهای زیاد پخته شده، غذاهایی که در آن گوشت قرمز (گوشت گوسفند، بز، گاو) زیاده از حد به کار برده شده باشد، غذاهایی که مواد نشاسته ای (مانند برنج، ماکارونی) در آن زیاد بکار رفته است، از نظر غذایی چندان ارزش ندارد.

یک برنامه غذایی خوب و درست که دارای مواد نیروبخش و لازم برای بدن است و خوردن آنها شخص را تندرست نگه می دارد و به ویژه نیروی جنسی او را همیشه به حالت متعادل و سالم حفظ می کند به قرار زیر است:

گوشت گوسفند

گوشت ماهی و میگو

تخم مرغ(به اندازه کم)

جگر، دل، قلوه

سیرابی، شیردان، هزارلا

کله پاچه

خوراک لوبیا

خوراک عدس

سبزیجات(بویژه پیازچه)

عسل خالص(طبیعی)


حتماً بخوانید:


میوه جات

توت فرنگی، توت، شاتوت، گلابی، لیموترش، نارنگی، پرتقال، انگور، موز ، گردو، بادام، بادام هندی، پسته، زردآلو، گیلاس، انار، انجیر، طالبی، سیب

آب هویج(یا هویج رنده شده یا هویج نیم پخته)

سرشیر

مربای هویج

زعفران(به مقدار اندک در غذا)

زنجبیل(یه مقدار اندک در غذا)

کباب بره(بره باید از جنس نر باشد)

برنج به مقدار کم(بویژه برنجی که شلتوک داشته باشد)

بلغور

گندم سبوسدار

نان گندم سبوسدار

پنیر(از شیر تازه حیوان جوان)

شیر نارگیل

شیر(از دام جوان)

کله گنجشک(کله گنجشک را می توان در خورشت بکار برد)

خوراک(آمیخته از گوشت مرغ، هویج فرنگی، سیب زمینی، لوبیا، به و رب گوجه فرنگی)

پخته کلم قمری در پیازچه و یکی دو دانه فلفل تازه

نان جو سبوسدار

خورشت فسنجان

آبگوشت بزباش(آبگوشت سبزی دار یا حبوبات کم)

کاهو سکنجبین

ماست(از شیر تازه)

اگر برنامه غذایی را از موادی که در بالا آورده شده تشکیل بدهیم یعنی یک برنامه غذایی هفتگی که در هر روز حداقل یکی دو نمونه از غذاها و میوه های بالا را شامل شود. بدین ترتیب نیروی کافی به بدن خواهیم رساند و این نیروی کافی، برای درست کردن دستگاه بدن(از جمله دستگاه تناسلی) بسیار سودمند خواهد بود.

با رعایت چنین برنامه غذایی، همراه با ورزش سبک و رعایت نکات پزشکی و بهداشتی، بدن ما در برابر بیماری ها مقاوم و پایدار خواهد بود و با امساک در امور جنسی خواهیم توانست که حتی در شصت تا هفتاد سالگی از اندامی نیرومند و استوار و سیمایی شاداب برخوردار باشیم و هیچگاه دچار ناتوانی جنسی نشویم و به بلای پیری زود رس دچار نگردیم.

غذاها و میوه ها در سلامتی جنسی نقش اساسی دارند و چنانچه از برنامه غذایی که شامل خوردنی های یاد شده در بالا باشد پیروی کنیم، ناتوانی جنسی به سراغ ما نخواهد آمد و حتی اگر دچار یکی از انواع ناتوانی های جنسی هستیم می توانیم با رعایت برنامه غذایی فوق این ناتوانی را تا اندازه ای برطرف کرده  سلامت نسبی جنسی خود را باز یابیم کسانی که بجای یک برنامه غذایی ساده و درست، به دنبال روشهای عجیب و غریب و غیر بهداشتی می روند، نه تنها ناتوانی جنسی آنها بهبود نمی یابد بلکه گاه ممکن است که برای خود دردسر ها و زیانهایی را هم بتراشد.


مطالب مرتبط: برنامه غذایی مبتلایان به کندی نعوظ


 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × پنج =

مشاهده بیشتر