0

ارتباط طناب زدن با لاغری

ارتباط طناب زدن با لاغری

ارتباط طناب زدن با لاغری

برنامه لاغری با طناب زدن. آیا می دانید 15 دقیقه جست و خیز معادل 30 دقیقه دویدن است؟ بنابراین، برای بازیابی اندام خود، پیش مربیان خود بروید و یک طناب بگیرید. سریع! منتظر چی هستی؟ چرا باید از یک طناب پرش استفاده کنید؟ آیا تصمیم گرفته اید روی طناب پرشی سرمایه گذاری کنید؟ کاملاً درست است که چنین کاری کرده اید! این ورزش ساده برای کاهش وزن تمام بدن فوق العاده است. ارتباط طناب زدن با لاغری را از بخش ورزشی سایت تفریحی و سرگرمی جیران همراه باشید.

ارتباط طناب زدن با لاغری

فواید آن: استقامت بدن را بهبود می بخشد و قلب را تقویت می کند به طور متعادل کل بدن را لاغر می کند، در حالی که انعطاف پذیری را حفظ می کند با از بین بردن بافت ها به مبارزه با سلولیت کمک می کند.

سوزاندن کالری، بهبود تعادل و پشتیبانی تصحیح وضعیت بدن هماهنگی عصبی عضلانی را بهبود می بخشد SKIP-YOURSELF-SLIM در 15 دقیقه یک مدار از 3 تمرین پرش که باید در کل 5 بار تکرار کنید. این بدان معنی است که شما در هر جلسه 15 دقیقه پرش را انجام خواهید داد. این تمرینات را 3 بار در هفته تکرار کنید (در حالت ایده آل صبح). برای دستیابی به نتایج مطلوب، جلسه را با برخی از تمرینات تقویت عضله خاتمه دهید (به عنوان مثال تمرین با وزنه در باشگاه یا کلاس استخوان ران، و غیره.) یک جفت کفش ورزشی با کیفیت بالا بپوشید (برای پیشگیری از شوک و آسیب دیدگی ضروری است)، به یاد داشته باشید که به خوبی هیدراته باشید و سپس برای یک جلسه جدی طناب زنی از منزل خارج شوید!


موارد پیشنهادی


مشاوره:

اگر در ناحیه باسن، زانو ، کمر یا مفاصل خود مشکلی دارید، لطفاً با پزشک خود مشورت کنید.

اطمینان حاصل کنید که فضای کافی برای حرکت دارید تا از آسیب دیدن جلوگیری کنید.

مشاوره برای خانم ها:

از سوتین ورزشی مخصوص طراحی شده استفاده کنید.

طناب خود را به درستی تنظیم کنید:

یک پا را در وسط طناب قرار دهید و دسته ها را به سمت بالا و در امتداد بدن بکشید. اگر تازه کار هستید، دستگیره ها باید به سطح شانه برسند.

وضعیت صحیح برای جست و خیز:

  • گردن، سر و ستون فقرات را صاف نگه دارید.
  • شکم خود را در حالت کشیده نگه دارید (کمی شکم خود را منقبض کنید)
  • شانه های خود را آرام نگه دارید.
  • آرنج را نزدیک به بدن و بازوها را تقریباً در دمای 90 درجه بازوها قرار دهید.
  • دستان خود را کمی جلو بازو و مطابق بازوها بگیرید.
  • همیشه زانوها را نرم نگه دارید (به جز در موارد استثنایی)
  • همیشه روی انگشتان پا بپرید.

 

تمرین 1: مرحله آرامش

همانطور که از نام آن مشخص است، این یکی از کمترین تقاضای تمرینات پرش است. پس از تسلط، این یکی از تمرینات اصلی برای تازه کارها خواهد شد. افراد باتجربه تر می توانند از این روش برای گرم کردن یا خنک شدن بین دو تمرین دیگر استفاده کنند.

نحوه انجام تمرین: از روی طناب بپرید و روی پای چپ خود بنشینید. وقتی طناب از بالای سر شما عبور کرد، دوباره به پای چپ خود تکیه دهید، کمی پای راست خود را به سمت بیرون پرتاب کنید. سپس از روی طناب بپرید، روی پای راست خود فرود بیایید و هنگام پرتاب پای چپ به سمت بیرون، به آرامی بپرید. پاهای متناوب، هر بار روی انگشتان پا فرود آمده و یک جست و خیز کوچک را انجام دهید. برای جمع بندی، روی پای چپ خود بپرید و بپرید، سپس بپرید و روی پای راست خود بپرید.

نفس کشیدن: در هنگام پایین آمدن استنشاق کنید و هنگام پریدن نفس خود را بیرون دهید.

تکرارها: 30 ثانیه پرش، 30 ثانیه ریکاوری.

 

اگر می خواهید کارها را بیشتر ادامه دهید: وقتی مرحله آرامش را فرا گرفتید، می توانید انواع دیگری را اضافه کنید. بر اساس یک تمرین 30 ثانیه ای: با 10 ثانیه مرحله آرامش شروع کنید و سپس با 10 ثانیه لیفت زانو (جایگزین زانوی راست و زانوی چپ) ادامه دهید، سپس با 10 ثانیه ضربات پاشنه تا باسن پایان دهید.

 

نحوه انجام ورزش: از روی طناب بپرید، پاها را کنار هم نگه دارید و لگن خود را به سمت راست بچرخانید، بدون اینکه قسمت بالایی بدن را حرکت دهید، روی انگشتان پا قرار بگیرید و زانوها را کمی خم کنید. این کار را در سمت دیگر تکرار کنید، لگن خود را به سمت چپ بچرخانید و سپس در همان رگ ادامه دهید.

نفس کشیدن: در هنگام پایین آمدن استنشاق کنید و هنگام پریدن نفس خود را بیرون دهید.

تکرارها: 30 ثانیه پرش، 30 ثانیه ریکاوری.

 

اگر می خواهید کارها را بیشتر ادامه دهید: پس از تسلط کامل بر پیچ و تاب، می توانید این نوع را امتحان کنید. بر اساس تمرین 30 ثانیه ای: با 15 ثانیه چرخاندن کامل شروع کنید و سپس با 15 ثانیه مرحله دویدن ادامه دهید (هر بار که می پرید، زانوی هر پا را تا سطح کمر بالا ببرید).


بیشتر بخوانید: دانلود آهنگ همینه عشق از راغب


نحوه انجام تمرین: این تمرین اغلب با سرعت بالا انجام می شود اما مانند هر حرکتی می توانید سرعت را متناسب با سطح و هدف خود تنظیم کنید. هر بار که می پرید، زانوی خود را تا سطح کمر بلند کنید.

نفس کشیدن: در هنگام پایین آمدن استنشاق کنید و هنگام پریدن نفس خود را بیرون دهید.

تکرارها: 30 ثانیه پرش، 30 ثانیه ریکاوری.

 

همانطور که مطمئن هستم شما می دانید که طناب پرش کننده لوازم جانبی تناسب اندام است که به فرم شما کمک می کند. در حداقل زمان، حداکثر تعداد کالری می سوزانید! آیا قبلاً آن را امتحان کرده اید؟

 

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 1 =

مشاهده بیشتر