0

نرم افزار MDaemon Private Email Server 17.0

نرم افزار MDaemon Private Email Server 17.0

نرم افزار MDaemon Private Email Server 17.0 نرم افزاری بی نظیر و فوق العاده می باشد که امکانات زیادی در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید یک Mail Server به صورت POP3/SMTP  بر روی ویندوز راه اندازی کنید. این نرم افزار به چندین کاربر اجازه می دهد تا روی یک شبکه محلی دسترسی به ایمیل ها داشته باشند و از آنها استفاده کنند، بویژه اینکه می توانید حتی از یک کانکشن (مثل Dial-up یا PPP) به میل سرور دسترسی پیدا کنید. برای دریافت کلیه اطلاعات در خصوص انواع سرورها می توانید به پست مفهوم کامل سرور و انواع آن مراجعه نمایید.

سرور ایمیل MDaemon چیست؟

سرور ایمیل MDaemon یکی از اولین جایگزین های Microsoft Exchange بود که به مشاغل در سراسر جهان ارائه شد. این با ورودی مداوم متخصصان فناوری اطلاعات توسعه یافته است که به دنبال یک سرور پست الکترونیکی با کاربری آسان، قابل اعتماد و ایمن هستند که نیازی به مدیریت گران قیمت یا تحمیل هزینه های بالایی برای هر کاربر ندارد. این پیام‌رسانی و همکاری را با تمرکز بر امنیت و حریم خصوصی، طراحی بصری و کاربرپسند ایمیل وب و با ارائه مدیریت دستگاه تلفن همراه، پیام‌رسانی فوری کسب‌وکار، اشتراک‌گذاری اسناد و سایر ویژگی‌های کلاس سازمانی که با حداقل پشتیبانی قابل مدیریت هستند، ساده می‌کند. .

برخی از ویژگی های نرم افزار MDaemon :

  1.  ایمیل سرور مبتنی بر ویندوز ، بدون پیچیدگی میل سرور های دیگر و استفاده از حداقل منابع.
  2.  قابلیت ایجاد ایمیل و دامین نامحدود.
  3.  درست کردن ایمیل های تحت وب
  4.  مجهز به اسپم بلوکر برای جلوگیری از فرستادن اسپم و آپدیت خودکار
  5. Security Plus for MDaemon تمامی فایل های شما رو با موتور آنتی ویروس Kaspersky چک میکند.

در این پست با آخرین نسخه از میل سرور محبوب شرکت Alt-n یعنی MDaemon در خدمت شما عزیزان هستیم. این میل سرور به خاطر امکانات بسیار خوب و مدیریت آسان خود مشتریان و طرفداران بسیار زیادی را در ایران به خود اختصاص داده است. در این پست قصد داریم نسخه جدید این نرم افزار را با شما عزیزان به اشتراک بگذاریم.

مزایای اصلی سرور ایمیل MDaemon

توصیف آنچه در مورد سرور ایمیل MDaemon دوست دارم آسان نیست، چیزهای زیادی وجود دارد. اول از همه، این رابط است. نمی‌خواهم بگویم که رابط کاربری عالی است، اما مطمئناً می‌گویم که بهترین رابطی است که تا به حال با آن سروکار داشته‌ام. این هم برای رابط مدیریت سرور و هم برای رابط کاربری اعمال می شود. دومین موردی که باید به آن توجه کنید عملکرد آن است. سرور تقریباً کل مجموعه فناوری های لازم را در زمینه تبادل نامه، هم در زمینه حفاظت از اطلاعات و هم در زمینه انعطاف پذیری تنظیمات، شامل می شود. به طور جداگانه، شایان ذکر است که پشتیبانی فنی محصول است. در معدود مواردی که مجبور شدم با پشتیبانی فنی تماس بگیرم، نیازی به منتظر ماندن طولانی برای پاسخ نبودم و مشکل یا بلافاصله حل شد و یا حل آن در به روز رسانی های محصول آتی برنامه ریزی شده بود. این نرم افزار کاملا مناسب من است و هر آنچه را که نیاز دارم را فراهم می کند.

معایب اصلی سرور ایمیل MDaemon

تنها چیزی که شاید در سرور MDaemon کم دارم جستجو در لاگ ها بر اساس محدوده تاریخ باشد، خوب، یا هنوز نحوه انجام آن را پیدا نکرده ام. شایان ذکر است که چرا این عملکرد کافی نیست. فرض کنید کاربر وظیفه ای را تعیین می کند که در آن می نویسد باید نامه ای برای او ارسال می شد، اما هرگز نامه را دریافت نکرد، در حالی که کاربر تاریخ دقیقی را نمی داند که این نامه باید توسط او دریافت می شد. در نتیجه، مدیر ایمیل باید برای هر روز یک فایل گزارش جداگانه باز کند و در آن جستجو کند. تصور کنید که کاربر گفته است که در 20 روز گذشته منتظر نامه بوده است. در بدترین حالت، مدیر باید 20 فایل لاگ را به ترتیب باز کند. ناخوشایند است.

این نسخه از نرم افزار در مقایسه با نسخه قبلی خود تغییرات بسیار زیادی داشته که از جمله این تغییرات می توان به دریافت Certificate معتبر و رایگان از Let’s Encrypt و همچنین اتصال به فضای ابری DropBox اشاره نمود.ما در اینجا بخشی از تغییرات این نسخه را برای شما لیست کرده ایم :

Analyze MDaemon’s Security Settings
Access to Free Certificates
New Password Security
Improved Message Search in Remote Administration
Easily Connect to Dropbox
Flexible Chat Client Options
Advanced Webmail Search Features
Flexible Calendar Sharing Options
Easily Share Contacts with Other Email Clients
Flexible Email Signatures
Multiple Email Signatures
Enhanced Event & Task Reminders
Allow Embedded Images from Trusted Senders
Convenient Message Scheduling
Other Improvements


موارد پیشنهادی


برای فعال سازی کرک باید IP سیستم خود را به IP خارج از ایران تغییر دهید. نرم افزار را در حالت Trial Mode نصب کرده و پس از نصب نرم افزار آن را اجرا کنید سپس نرم افزار را بسته و تمامی سرویس های نرم افزار را متوقف کنید.

 دانلود نرم افزار MDaemon Private Email Server 17.0

Size : 134.89 MB

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − 3 =

مشاهده بیشتر