0

ترمیم بکارت با گیاهان دارویی

ترمیم بکارت با گیاهان دارویی

ترمیم بکارت با گیاهان دارویی

بکارت بافت نرم است که واژن را می پوشاند. بطور معمول هنگامی که زن اولین رابطه جنسی خود را انجام می دهد ، بکارت شکسته می شود. با مجله اینترنتی همراه باشید تا روش های ترمیم بکارت با گیاهان دارویی بیشتر آشنا شوید.

هنگام خونریزی از پرده بغل ، به دلیل پارگی یا شکستن بافت ها ، ماده ممکن است خونریزی کند. به طور معمول ، یک زن هنگامی که بکارت سالم است “باکره” در نظر گرفته می شود. این بدان معناست که یک زن با شکستن بکارت در اولین رابطه جنسی ، شامل نفوذ آلت تناسلی به داخل واژن ، بکارت خود را از دست می دهد.

یک زن به طور طبیعی نمی تواند بکارت خود را بازیابد. اما ، با پیشرفت علم پزشکی ، می توان با استفاده از جراحی کم تهاجمی هیمنوپلاستی ، پرده بکارت را با جراحی ترمیم کرد. همچنین ، محصولاتی در بازار وجود دارد که می تواند به جعل “بکارت” یک زن مانند بندهای تقلبی کرکس با ضمیمه های رنگی خون کمک کند. همچنین ، برخی از داروهای طبیعی وجود دارد که اعتقاد بر این است که به سفت شدن واژن به طور طبیعی کمک می کند و همچنین “ظاهرا” می تواند به ترمیم پرده بکارت شکسته کمک کند. برای خواندن تمام راههایی که می توانید برای بازگرداندن بکارت در خانه با استفاده از داروهای خانگی انجام دهید ، با ما همراه باشید. با این حال ، باید به خاطر داشته باشید که اثربخشی یا موفقیت این داروهای خانگی برای ترمیم بکارت بسیار کمتر احتمال دارد که به صورت پاره شده عمل کند ، بوته پرده به تنهایی قابل ترمیم نیست و نیاز به جراحی دارد.

ترمیم بکارت با گیاهان دارویی

آلوئه ورا

آلوئه ورا به عنوان “گیاه شگفت انگیز” شناخته می شود. بسیاری از زنان به مزایای استفاده از آلوئه ورا برای به دست آوردن مجدد بکارت قسم می خورند. سابقه استفاده از آن به عنوان یک شفا دهنده بی خطر و طبیعی است که می تواند به بازگرداندن کشش عضلات واژن کمک کند. همچنین به طور طبیعی در درمان عفونت واژن ، خشکی و سوزش استفاده می شود. با متخصص زنان مشورت کنید که چگونه می تواند از این روش استفاده کند ، زیرا این بر اساس وضعیت فعلی سلامت زن پیشنهاد می شود.

انگور

انگورفرنگی منبع غنی از ویتامین C است که می تواند به سفت نگه داشتن ماهیچه های واژن کمک کند. برای استفاده از انگور فرنگی برای به دست آوردن دوباره بکارت ، تنها کاری که باید انجام دهید این است که مقداری انگور فرنگی را در یک بطری پر از آب بریزید و آن را به مدت یک هفته در معرض هوا قرار دهید. سپس می توانید آن آب تزریق شده انگور فرنگی را روی واژن بمالید. این به بازگرداندن کشش عضلات واژن کمک می کند.

گال بلوط

گال بلوط میوه ای است که می تواند در سفت شدن دیواره های واژن بسیار مفید باشد. همچنین به عنوان سیب بلوط شناخته می شود ، حاوی عنصر طبیعی روان کننده و تسکین دهنده است که می تواند برای زنان بسیار مفید باشد. مقداری گال بلوط را آسیاب کرده و یک خمیر یا پودر خوب تهیه کرده و روی واژن بمالید. هنگام استفاده از کیسه بلوط برای بازیابی بکارت در خانه مراقب باشید زیرا توسط متخصصین زنان یا متخصصان پزشکی پیشنهاد نشده و می تواند عوارض جانبی ایجاد کند.


موارد پیشنهادی


تمرین کف لگن

این یکی از بهترین داروهای طبیعی برای به دست آوردن بکارت است. تمرینات کف لگن شامل نگه داشتن ملایم ماهیچه های لگن و سپس فشردن آن برای چند ثانیه است. ماهیچه های لگن بین مقعد و واژن قرار دارند. هر روز 10 تا 15 دقیقه به آرامی آن منطقه را ماساژ دهید.

پوئراریا میریفیکا

ترمیم بکارت با گیاهان دارویی - پوئراریا میریفیکا

Pueraria Mirifica گیاهی است که در قسمتهای شمال شرقی تایلند و میانمار یافت می شود. در طول سالها ، پوئراریا میریفیکا به عنوان یک مکمل مؤثر هورمون زنانه مورد استفاده قرار گرفته است. طبق نظر برخی از متخصصان ، استفاده از آن به عنوان یک درمان طبیعی خانگی برای سفت شدن واژن می تواند بسیار مفید باشد. این گیاه همچنین می تواند واژن را با رنگ بهتر سفت و محکم کند. همچنین می تواند برای بزرگ شدن سینه موثر باشد.

آیا بکارت مصنوعی در ساختگی بکارت موفق است؟

پرده های مصنوعی در بازار موجود است تا در اولین رابطه جنسی نقش بکارت جعلی را ایفا کرده و خونریزی کند. با این حال ، موفقیت ، ایمنی و اثربخشی آنها تضمین نمی شود. آنها از غشای سلولز حاوی خون مصنوعی (معروف به رنگ تقلبی رنگ) ساخته شده اند. برخی از زنان ادعا می کنند که کرک های مصنوعی برای آنها کار کرده است ، در حالی که برخی دیگر می گویند که آنها موثر و قابل اعتماد نیستند. اگر به دنبال بكارت تقلبی با كودك مصنوعی یا جعلی هستید ، شاید مایل نباشید امیدهای خود را بالا ببرید زیرا آنها بسیار قابل اعتماد یا مؤثر نیستند.

روش ایمن و تضمینی برای به دست آوردن مجدد بکارت- هیمنوپلاستی

ایجاد مجدد شکاف زیر بغل می تواند با موفقیت با روش جراحی هایمنوپلاستی انجام شود. این روش پزشکی است که عوارض جانبی کمتری دارد و برای بازسازی بکارت شکسته انجام می شود. پزشک متخصص زنان تحت بیهوشی عمل هیمنوپلاستی را انجام می دهد بنابراین زن در طول عمل هیچگونه درد یا ناراحتی ندارد. در طول این روش ، از بخیه های محلول برای دوختن بقایای پاره شده پرده بکارت برای بازسازی پرده ای که در حین مقاربت خونریزی می کند ، استفاده می شود. بهبودی پس از عمل هیمنوپلاستی آسان و بدون درد است و زن می تواند در عرض 2 تا 3 روز پس از عمل به زندگی عادی خود ادامه دهد. تا زمانی که بخیه ها کاملاً حل نشوند ، نمی توانید 3 تا 4 هفته رابطه جنسی داشته باشید. بعد از جراحی ترمیم پرده بکارت ، نیازی به ملاقات های بعدی یا تجربه عوارض جانبی یا خطرات ندارید.


بیشتر بخوانید: تعبیر خواب ران شکسته و بریده


برای بهبود سلامت خود ، با پست های متنوع ما در مجله سلامت جیران همراه باشید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × سه =

مشاهده بیشتر