0

نحوه تنبیه کودکان بزرگ

نحوه تنبیه کودکان بزرگ

نحوه تنبیه کودکان بزرگ

در این پست از مجله اینترنتی جیران قصد داریم به آموزش نحوه تنبیه کودکان بزرگ بپردازیم. نظم و انضباط بچه های بزرگ فقط به این دلیل که فرزند شما به قدری بلند شده است که به چشم شما نگاه می کند به این معنی نیست که کار شما در مورد نظم و انضباط به پایان رسیده است. با توجه به خطرات ایمنی ، سلامتی و موفقیت نوجوانان ، نظم و انضباط ، از همه مهمتر است. با این اوصاف ، شما باید ابزارهای لازم خود را برای این کار آماده سازید.

بسیاری از ابزارهایی که برای کودکان خردسال استفاده می کردید در کودکان بزرگ هم هنوز کارساز می باشند.

به عنوان مثال ، فضای بیشتری برای مدل سازی رفتار مناسب وجود دارد.

  • ستایش همچنان یک ابزار قدرتمند است. وقتی از کنار مرکز خرید عبور می کنید ، ممکن است فرزند شما در ماشین مرتب پشت خود را بپاید ، اما او همچنان محبت و تأیید شما را می خواهد.
  • نادیده گرفتن فعالانه تاکتیک مفیدی است. او بیش از هر زمان دیگری می خواهد شنیده شود ، اما برای اینکه شما گوش دهید او باید محترمانه صحبت کند.
  • حتی وقفه های زمانی می توانند در دوران نوجوانی هم انجام شوند. ممکن است به این نکته اشاره کنید که نوجوان شما ناراحت است و به کمی زمان نیاز دارد تا خودش را جمع کند. 15 یا 20 دقیقه زمان برای آرام شدن پیشنهاد دهید تا 2 نفر از شما بتوانند مکالمه سازنده تری را از سر بگیرند.
  • نوجوان شما می تواند بین روش های مختلف بداخلاقی کردن ، از نقاشی گرفته تا نواختن گیتار تا گشت و گذار در اینترنت را انتخاب کند ، به شرطی که تصاویر ناخوشایند از شما ارسال نکند.

عواقب و پیامدها

تعریف پیامدهای طبیعی و منطقی نیز مفید خواهند بود. به عنوان مثال ، نتیجه طبیعی عدم مطالعه و درس خواندن این است که نمره بدی کسب کنید. نتیجه منطقی ایجاد نمرات ناپسند ممکن است از دست دادن امتیازات انجام بازی های ویدئویی برای یک دوره زمانی باشد. از دست دادن امتیازات ممکن است شامل استفاده از ماشین ، گذراندن وقت با دوستان یا فرصت های خرید باشد. شما همچنین می توانید مسئولیت های خانه را نیز اضافه کنید.

یکی از مزایای داشتن یک نوجوان این است که فرزند شما می تواند نقش فعالی در تعیین پیامدهای اقدامات خود داشته باشد. پیش بروید و از نوجوان خود بخواهید که پس از نقض یک قاعده ثابت در خانه شما ، نتیجه ای را پیشنهاد کند. ممکن است متوجه شوید که عدالت او شدیدتر از احساس شماست! ممکن است شما کسی باشید که برای یک جمله ملایم تر بحث می کنید. از آنجا که نتیجه ایده او است ، به احتمال بیشتری کودک شما آن را رعایت می کند. همچنین می توانید از این روش برای تعیین قوانین خانه استفاده کنید. شما ممکن است در مورد لیستی از کارهای خانه ، یک هدف تحصیلی یا یک منع رفت و آمد که همه آنها را راضی کننده می دانند ، مذاکره کنید.

شما نوجوان خود را به دنیای بزرگسالان منتقل می کنید ، جایی که همه ما با قراردادها ، معمولاً با توافق متقابل ، و اغلب با عواقب ناشی از خودمان روبرو هستیم. در حال حاضر شما یک انبار کامل پر از ابزار برای کمک به فرزندتان برای یادگیری رفتار مناسب دارید و نحوه استفاده از آنها را می دانید ، از پیچ گوشتی شماره یک گرفته تا آچار شلاقی. حداقل می توانید با مشورت و موافقت خانواده ، آستین های خود را بالا زده و کار خود را به عنوان مدیر اجرایی آغاز کنید.


موارد پیشنهادی


نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + هفده =

مشاهده بیشتر