0

محافظت از حریم شخصی در مسافرت

محافظت از حریم شخصی در مسافرت

محافظت از حریم شخصی در مسافرت

با محافظت از حریم شخصی در مسافرت از بخش دانستنی های سایت تفریحی جیران همراه ما باشید.

محافظت از حریم شخصی در مسافرت
حداقل تاکنون سال آسانی برای حفظ حریم مسافران نبوده است. نقض داده ها ، نگرانی های نظارتی و آن دسته از دوربین های مشکل دار در صندلی های ایمنی هواپیما و اتاق های هتل کافی است تا مسافران را پارانوئید کنیم.


موارد پیشنهادی


شاید آنها باید باشند.

آدام دین ، ​​یک متخصص ارشد امنیتی GreyCastle Security ، ارائه دهنده خدمات امنیت سایبری در نیویورک ، می گوید: “مسافران به ویژه در معرض تهدیدات امنیتی آسیب پذیر هستند زیرا در یک محیط متفاوت با خطرات ناآشنا قرار دارند.” حریم خصوصی و بدانید که کسی همیشه مراقب است. ”

خوشبختانه روش هایی برای حفظ حریم خصوصی شما در زمین و هوا وجود دارد. این نکات می تواند به شما در مقابله با دوربین ها ، نقض داده ها و هکرهای بصری کمک کند.

فرانسه بلانگر ، یک مسافر مکرر و یک استاد تجارت در ویرجینیا تکن ، هشدار می دهد: حریم خصوصی شما در همه جا به خطر می افتد. او می گوید ، به طور کلی ، کلید محافظت از حریم خصوصی شما محدود کردن دسترسی به اطلاعات شما است.

در مورد دوربین ها چه باید کرد

خطوط هوایی قسم – سوگند! – اینکه دوربینهای موجود در سیستمهای سرگرمی صندلی ایمن غیرفعال باشند. اما دوربین در سایر مکان ها ممکن است نباشد. نگران کننده ترین آنها در اجاره تعطیلات است ، مانند یک زن و شوهر ایندیانا که در اجاره Airbnb خود در Longboat Key ، فلوریدا کشف کردند.

مایک تاننباوم ، رئیس سایبر برای عملیات Chubb در آمریکای شمالی می گوید: “برخی از مالکان خانه که اجاره اقامت خود را از طریق خدمات اشتراکی در خانه اجاره می دهند ، می توانند دوربین های امنیتی نصب کنند.” “مسافران باید دریابند که آیا میزبان ها ملزم به فاش شدن دستگاه های نظارتی هستند یا خیر.”

اگر اجاره با دوربین همراه است ، با انجام یک جابجایی دقیق ، اطمینان حاصل کنید که آنها در یک منطقه حساس قرار ندارند. بلافاصله هر مشکوکی را به میزبان گزارش دهید – و اگر آنچه را که می شنوید دوست ندارید ، ترک کنید.

محافظت از حریم شخصی در مسافرت

در مورد نقض اطلاعات چه باید کرد

اگرچه شما نمی توانید کنترل کنید که چگونه هتل یا شرکت هواپیمایی داده های شما را کنترل می کند ، اما می توانید اقدامات منطقی را برای اطمینان از اطلاعات موجود در این زمینه انجام دهید. برخی از مسافران زرنگ و دانا می گویند که آنها حداقل قیمت لخت مانند P.O را ارائه می دهند. جعبه به جای آدرس خانه.

اما طبق گفته مایک O’Rourke ، مدیر عامل مشاوره مدیریت بین المللی امنیت ، مفاهیم عملیاتی پیشرفته ، برخی از بدترین نقض داده ها هنگام اقامت در یک هتل رخ می دهد. به عنوان مثال ، یک کارمند هتل گاهی اوقات از شما درخواست می کند که نام شما را بخواند و بعد از ورود به سیستم شماره اتاق خود را اعلام کند. شما بهتر است وقتی شخصی را که اسم شما را می خواند شناسنامه خود را تحویل بگیرید و از کارمند بخواهید اتاق خود را بنویسد. تعداد روی یک تکه کاغذ. چرا؟ زیرا افراد دیگری در لابی حضور دارند و آنها نیز می توانند گوش دهند.

O’Rourke می گوید: “من کل شماره کارت اعتباری من را در رسیدهای هتل دیده ام.” “فقط برای اطمینان ، هرگز کپی مشتری را پشت سر نگذارید. بعداً می توانید آن را نابود کنید ، اما تا زمان انجام آن ، آن را تحت کنترل خود نگه دارید.”

چه باید بکنم در مورد همنشینان بی پروا

مردم در حال تماشای هستند. آنها می بینند که گذرواژه خود را روی لپ تاپ خود تایپ می کنید و محتوای صفحه نمایش خود را می خوانید. مشکلی که هکر بینایی نام دارد ، جدی است. مطابق مطالعه 3M ، بیش از 90٪ از تلاشهای هکری بصری موفقیت آمیز هستند.

جوش مک کورمیک ، معاون رئیس جمهور برای آقای الکتریک ، یک شرکت نصب و راه اندازی و تعمیرات الکتریکی ، می گوید: هنگام راه ، باید اقدامات احتیاطی را انجام دهید. وی می گوید: “یک فیلتر حفظ حریم خصوصی را که لپ تاپ یا رایانه لوحی شما را پوشانده است ، در نظر بگیرید.” “این صفحه نمایش ها به کاربر اجازه می دهند تا محتوای جلوی صفحه را از نمای جلوی خود مشاهده کند ، در حالی که هرکسی که سعی می کند محتوا را از صندلی بعدی مشاهده کند ، یک صفحه سیاه را مشاهده می کند و چیز دیگری نیست.”

مسافران می گویند که حریم خصوصی را جدی می گیرند. لئون ربیبو ، رئیس یک فروشگاه جواهرات مستقر در لس آنجلس و یک مسافر مکرر ، می گوید حریم خصوصی یک نگرانی بزرگ است و اکنون بیش از هر زمان دیگری است. او می گوید: “پرواز بین المللی یک چالش واقعی بین خطوط هوایی ، هتل ها ، امنیت و موارد دیگر را ایجاد می کند.”

Rbibo قبلاً از صفحه شخصی برای رایانه خود استفاده می کند ، اما همچنین یک کیف پول RFID را بسته بندی می کند ، از گاوصندوق هتل جلوگیری می کند و از تلفن مشعل استفاده می کند.

تلفن مشعل؟ بله

برای حمل تلفن مشعل لازم نیست درگیر فعالیتهای غیرقانونی شوید. تمام زندگی من روی تلفن همراه من است. وقتی مسافرت می کنم ، گاهی اوقات پیدا کردن تلفن ارزان و در اصل یکبار مصرف با من راحت تر است تا اینکه خطر تلفن های شخصی ام را به سرقت بردم خطرناک باشد.

واضح است که وقتی صحبت از حریم خصوصی می شود ، مسافران به تلاطم های زیادی برخورد می کنند. و در حالی که برای بسیاری از این مشکلات حفظ حریم خصوصی هیچ رفع سریع وجود ندارد ، می توانید با کمک این راهکارهای تخصصی میزان قرار گرفتن در معرض خود را به حداقل برسانید.

روشهای بیشتر برای افزایش حریم شخصی هنگام مسافرت

برنامه سفر خود را در رسانه های اجتماعی پخش نکنید. دنی مکلوفلین ، مدیر محتوا برای یک سایت بررسی و یک مسافر مکرر ، می گوید: “در فیس بوک اعلام نکنید که به جایی می روید و به طیف گسترده ای از مردم هشدار می دهید که ملک شما خالی است.” “این امنیت شما را در معرض خطر قرار می دهد.” منتظر بمانید تا شروع به ارسال عکسهای تعطیلات کنید.

• دریافت یک شبکه خصوصی مجازی. دیمیتار دوبرف ، مدیر VPNArea ، ارائه دهنده VPN ، می گوید: “خطر شماره ی 1 وقتی که به حریم خصوصی می رسد ، نقاط مهم Wi-Fi است.” “آنها می توانند توسط هکرها جعلی شوند تا به آنها اجازه دسترسی کامل به اطلاعات شما را بدهند.” VPN می تواند از شما محافظت کند.

• اگر لپ تاپ یا هر وسیله ذخیره ای در گمرک مورد بازبینی قرار گرفته باشد یا به نظر می رسد که در اتاق هتل شما منتقل شده است ، باید فرض کنید که درایو شما کپی شده است ، می گوید: بروس مکیندو ، بنیانگذار WorldAware ، یک شرکت مدیریت ریسک مسافرتی. وی توصیه می کند: “فقط وسایل ضروری را هنگام مسافرت مصرف کنید.” “یک لپ تاپ مسافرتی که از پرونده های غیر ضروری سلب شود ، یک استراتژی خوب است. هنگام خروج از اتاق خود ، لپ تاپ خود را قفل نگه دارید. آیا آن را یا هر وسیله الکترونیکی رها نکنید.”


بیشتر بخوانید:


نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + ده =

مشاهده بیشتر