0

آداب لباس پوشیدن در خانه

آداب لباس پوشیدن در خانه

آداب لباس پوشیدن در خانه

آداب لباس پوشیدن در خانه را از بخش دانستنی های سایت تفریحی و سرگرمی جیران همراه باشید.

آداب لباس پوشیدن در خانه

اولین نکته که خیلی مهمه اینه که حواسمون باشه لباس خوابمون رو با لباس طی روزمون یکی ندونیم، اصلا خوش آیند نیست با لباسی که غذا درست کردیم، ظرف شستیم و نظافت جاهای مختلف رو انجام دادیم وارد تختمون بشیم.

حتما لباستون رو عوض کنین و لباس مخصوص خوابتون رو بپوشید، حتی اگر مجرد هستید، البته منظور ما از لباس خواب لباس هایی که تحریک آمیزه نیست، بلوز و شلوارکی رو مخصوص خوابیدنتون داشته باشید که توش احساس راحتی بکنید.


موارد پیشنهادی


برای لباس های طی روزتون از جنس های خوب استفاده کنین چون لباس های توی خونه بیشتر شسته میشن و یک روز درمیان و یا هر روز تعویض کنین.

هم برای لباس های توی خونه و هم برای لباس موقع خواب بهتره از رنگ های روشن مثل کرم، طوسی، شیری، سفید و صورتی کمرنگ استفاده کنید. حس زنانگی در رنگ های روشن بیشتر احساس میشه و ناخودآگاه به شما حس پاکی و تمیزی میده.

حتما حتما از دمپایی و یا صندل های روفرشی توی خونه استفاده کنین و به هیچ عنوان خصوصا وقتی مهمون میاد بدون صندل ظاهر نشین.

هر روز صبح که از خواب بیدار میشین بعد از شستن دست و صورت کرم مرطوب کننده بزنین، پوست و موی شما سرمایه های شمان، به جای هزینه برای لوازم آرایشی به سلامت موها و پوستتون فکر کنین و براش هزینه کنین.

اصلا دلیلی نداره هر روز آرایش کنین برای داخل خونه، یک کرم مرطوب کننده و برق لب و کمی ریمل کفایت میکنه و به شادابی خودتون هم کمک میکنه، به هیچ عنوان با آرایش نخوابید…

تمام منافذ پوست، شب ها باز میشه به این فکر کنین که تمام کرم پودر ها و عرقی که کردن در طی شب وارد پوستتون میشه و پوستتون رو پر از جوش های زیر پوستی میکنه هر شبی که با آرایش خوابیدید این صحنه رو مجسم کنین.

پس همین امشب قبل از خواب حموم برید و یک دست لباس برای خواب انتخاب کنین، قبل از خواب به دست و پا و صورتتون کرم مرطوب کننده بزنین موها رو ببافین و به رخت خواب برین اگه جلوی همسرتون هم انجام دادین که چه بهتر. راستی یادتون نره روبالشی و هر هفته بشورین.


بیشتر بخوانید: اصول مهم منت کشی در آشتی کردن


نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 1 =

مشاهده بیشتر