0

اصول مهم منت کشی در آشتی کردن

اصول مهم منت کشی در آشتی کردن

اصول مهم منت کشی در آشتی کردن

در این روش به اصول منت کشی برای آشتی پس از قهر پرداخته ایم. بسیاری از افراد پس از قهر به هر شیوه ای که دوست دارند برای آشتی پیش قدم می شوند اما جالب است بدانید منت کشی پس از قهر و دعوا نیز اصولی دارد و بهتر است به شیوه ی صحیح انجام شود تا نتیجه ی مناسب حاصل شود بنابراین بد نیست در ادامه همراه با بخش خانواده سایت تفریحی و سرگرمی جیران شوید تا درباره اصول مهم منت کشی در آشتی کردن بیشتر بخوانید.

اصول مهم منت کشی در آشتی کردن

اصول منت کشی

برخی تصور می کنند منت کشی یکی از عوامل کوچک کردن خود در مقابل همسر است اما در اصل و حقیقت امر شیرین تر کردن لحظات است. در این مقاله در نظر داریم ۱۰ راه طلایی را برای شیرین کردن لحظاتتان در اختیارتان بگذاریم.

وضعیت این گونه می باشد، سکوت…جواب های سربالا… پریشان خاطری…در این شرایط می‌خواهید موی سر خود را بِِکَنید. واقعا دیگر فکری به ذهنتان نمی‌رسد که چه بکنید.


موارد پیشنهادی


عذر خواهی از همسر یا نامزدتان ممکن است مشکل به نظر برسد، به خصوص زمانی که بر سر مسئله یا موضوعی با هم چندین بار مخالفت کرده باشید و ممکن است در خود توان گفتن متاسفم را نبینید. هر چند هر کاری را که فکر می‌کردید به او می‌فهماند از کرده خود پشیمان هستید را انجام داده اید. این روش ها به حل و فصل نمودن اختلافات و عبرت گرفتن از تجارب خواهد انجامید:

۱- انتقاد را با گشاده رویی بپذیرید

در مجادله‌ای که هر دوی شما تصور می‌کنید حق با شماست و مشکل مربوط به طرف مقابل می‌باشد به ویژه اگر قبلا نیز مکرراً بر سر موضوع فعلی بحث کرده اید، لطفا انتقاد همسر خود را با روی باز و به راحتی گوش کنید.

۲به هنگام دعوا زنگ تفریح دهید

در اوج بحث فشار خونتان بالا می رود و تپش قلبتان بالا می رود و ممکن است چیز هایی بگویید که لزوماً از بیان آن ها منظوری ندارید. همیشه به مکانی خلوت نیاز دارید که در آن از هم جدا شده، آرام گرفته و افکار خود را جمع کنید.

۳گذشته را یاد آوری نکنید

به چیزی که اکنون در حال روی دادن است توجه کنید. آتش بیار معرکه شدن راهی به جایی نخواهد برد و با فراموش کردن گذشته زودتر به توافق می رسید.

۴به او بگویید که دشمن اش نیستید

اگر به آرامی در مورد موضوعی بحث می کنید و همسرتان به یکباره صدایش را بالا برده و از کوره در می رود، کافی است شما به روش آرامتان ادامه دهید و سعی کنید با رفتار محبت آمیزتان به او بفهمانید که دشمنی در کار نیست.

۵محیط دور و برتان را درست کنید

محیط اطراف تاثیر مستقیمی روی احساسات ما دارد. احساس دلخوری خشن است اما با مراقبت همراه با توجه محبت آمیز همیشه می توان آن را کنترل کرد.

۶مشکل ترین کلمه را به زبان بیاورید

یک عذر خواهی واقعی می تواند یکی از دشوارترین پیشنهاداتی باشد که ما ارائه می دهیم! بر خلاف تصور عموم همه افراد قادر به زبان آوردن این کلمه بوده و تا به حال هیچ کس بعد از گفتن آن غش نکرده است.

۷جمله ای دلپذیر به او بگویید

گاهی اوقات فراموش کردن حرف های آزار دهنده کسی که دوستش دارید مشکل به نظر می رسد اما اگر چیزی قابل تعریف را با آن بیامیزید روبه رو شدن با مسائل بسیار آسان تر خواهد شد.

۸بگویید که دوستش داریدهنگامی که می خواهید به حالت آشتی و صلح برگردید به طرف مقابل بگویید که دوستش دارید. اطمینان دادن در مورد این موضوع که احساس شما نسبت به همسرتان هیچ گاه و تحت هیچ شرایطی تغییر نخواهد کرد، بسیار خوب است.

۹برای عصر برنامه ریزی کنیدبعد از اینکه در خانه اوضاع آرام شد برای آزاد شدن فکرتان از مجادله برای انجام فعالیت تفریحی آماده شوید اگر همسر یا نامزدتان قبلاً برای رزرو بلیط سینما یا هر چیزی اقدام می کرد این بار شما پیش قدم شوید و این کار را انجام دهید.

۱۰ببخشید و فراموش کنید.

عذر خواهی تنها به این معنا نیست که بگویید متأسفید بلکه باید آن اتفاق را برای همیشه فراموش کنید. در حقیقت فراموشی باعث می گردد که مسئله مورد نظر راه بازگشت و سرایت دوباره به رابطه تان را نداشته باشد.


بیشتر بخوانید: انتخاب استایل مناسب خواستگاری


بد نیست سایر اصول منت کشی را بدانید

از جملات درست برای آشتی کردن استفاده کنید

برای آشتی کردن با همسرتان جملات محبت آمیز به زبان آورید و به او بگویید که دوستش دارید. با این سخن شما او در می یابد که احساس شما نسبت به او هیچ گاه و تحت هیچ شرایطی تغییر نخواهد کرد.

نیاز ذاتی خانم ها دوست داشته شدن و دوست داشتن است؛ بنابراین وقتی در موضوعی قرار می گیرند که آزرده خاطرند نیاز ذاتیشان، آسیب می بیند و با خودشان فکر می کنند «من رو دوست نداره» یا نفهمید من دوستش دارم ، پس برای دلجویی از خانم ها بهتر است، مرد ها عبارت هایی مانند اینکه «من هنوز تو رو دوست دارم» و «تو برایم مهمی» و «من منظوری نداشتم» را زیاد استفاده کنند. نیاز ذاتی آقایان نیز قدرت و توانایی است. آقایان پس از دعوا با همسر احساس بی کفایتی و تحقیر شدن می کنند بنابراین برای آشتی با مردان از جملاتی مانند «من می دونم که تو می تونی» و «می دونم به فکر ما هستی و حواست هست» استفاده نمایید.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − 1 =

مشاهده بیشتر