0

زمان پخش فینال عصرجدید

زمان پخش فینال عصر جدید

زمان پخش فینال عصرجدید

با زمان پخش فینال عصرجدید احسان علیخانی از بخش سرگرمی سایت تفریحی جیران همراه باشید.

زمان پخش فینال عصرجدید

برنامه عصر جدید یکی از پربیننده ترین برنامه های تلویزیونی می باشد که توسط احسان علیخانی اجرا می شود این برنامه ۴ داور دارد داوران آن امین حیایی و سیدبشیر حسینیو آریا عظیمی نژاد و رویا نونهالی می باشد که برای شرکت کنندگان رای می دهندفینال این برنامه با رقابت ۵ شرکت کننده نهایی روز دوشنبه ۲۸ ام مرداد ماه برگزارمی شود و همزمان با شب عید غدیر روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود.


بیشتر بخوانید: ارتباط بامبو با خوش شانسی


زمان پخش فینال عصر جدید

فینال برنامه «عصر جدید» با رقابت ۵ شرکت کننده نهایی دوشنبه ۲۸ مردادماه همزمان با شب عید غدیر روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود.

فصل اول برنامه عصر جدید احسان علیخانی به ایستگاه پایانی رسید و طبق اعلام قبلی زمان دقیق پخش فینال عصر جدید ساعت21:30 روز دوشنبه۲۸ مرداد ۹۸ است که در آن ۵ فینالیست عصر جدید آخرین اجرایشان را به روی صحنه می‌آورند تا با آرای مردمی قهرمان فصل اول برنامه عصر جدید مشخص شود.

فینال «عصرجدید» با تنوعی چشمگیر اتفاق خواهد افتاد، تنوعی که موسیقی سنتی، سیرک، نقاشی با شِن، شعبده ذهن‌خوانی و نمایش‌های رزمی را شامل می‌شود و این فینالیست‌ها تمام تلاش خود را خواهند کرد تا برنده اعتبار «۵۰۰ میلیون تومانی» قهرمانی باشند.

زمان پخش فینال عصرجدید

اعلام زمان پخش فینال عصر جدید

پارسا خائف، محمد زارع، فاطمه عبادی، سعید فتحی روشن و دختران نینجا ۵ فینالیست عصر جدید هستند که اقبال خود را برای جایزه ۵۰۰میلیونی می‌سنجند و برنده فینال عصر جدید به آن دست می‌یابد. البته نفرات بعدی نیز به فراخور رتبه جوایزی را دریافت خواهند کرد.

فینالیست‌های عصر جدید برای رسیدن به فینال عصر جدید ۴ مرحله را پشت سر گذاشتند و در مرحله فینال شاهد پنجمین اجرای آن‌ها خواهیم بود و انتظارمی‌رود با توجه به بالا آمدن قوی‌ترین افراد و گروه‌ها شاهد اجرا‌هایی بی نظیر و شگفت انگیز روی صحنه عصر جدید باشیم. خصوصاً که شرکت کنندگان برای مرحله فینال زمان و کمک کافی برای طراحی اجرا‌های دقیق و تمرین داشته اند.


مطالب مرتبط: نحوه جذب انرژی مثبت


نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + 18 =

مشاهده بیشتر