0

خیره کننده ترین زنان در طول تاریخ

خیره کننده ترین زنان در طول تاریخ

خیره کننده ترین زنان در طول تاریخ

در طول سال‌ها، زنان زیبا به موفقیت‌های باورنکردنی دست یافته‌اند و تیتر خبرها شده‌اند. آنها نه تنها خیره کننده، بلکه بازیگران، خوانندگان، مدل ها، فعالان و … بسیار با استعداد هستند. اینها برخی از زیباترین و خیره کننده ترین زنان در طول تاریخ هستند که سایت تفریحی جیران جمع آوری کرده است. با ما همراه باشید.

جاکلین اسمیت

جاکلین اسمیت

جاکلین اسمیت بیشتر برای بازی در فیلم فرشتگان چارلی در نقش کلی گرت شناخته می شود. پس از این نقش، او به یک نام آشنا تبدیل شد. در سال 2003، او بار دیگر در فیلم اقتباسی Charlie’s Angels: Full Throttle نقش گرت را بازی کرد. او از آن زمان بر رشد کسب و کار خود و کمتر روی بازیگری تمرکز کرده است.

باربارا ادن

باربارا ادن

باربارا ادن بیشتر برای بازی در نقش شخصیت اصلی در I Dream of Jeannie شناخته می شود. با این حال، او تقریباً اصلاً این نقش را دریافت نکرد. سازندگان سریال می خواستند نمایش را از Bewtiched که یک بازیگر اصلی بلوند متمایز کنند. در ابتدا، آن‌ها می‌خواستند بازیگری سبزه برای نقش جینی بازی کند، اما ادن آنقدر خوب بود که نمی‌توانستند از او بگذرند.


بیشتر بخوانید:


شارون تیت

شارون تیتشارون تیت حرفه امیدوارکننده ای را در پیش داشت اما در سال 1969 توسط اعضای خانواده منسون به طرز غم انگیزی به قتل رسید. او فقط 26 سال داشت و در 8.5 ماهگی فرزندی داشت که از رومن پولانسکی کارگردان فیلم، همسرش، باردار بود.

ویوین لی

ویوین لیویوین لی نقش های نمادینی در فیلم هایی مانند Gone With The Wind و A Streetcar Named Desire داشت. او همچنین برای نقش‌های صحنه‌ای و فعالیت سینمایی‌اش بسیار شناخته شده بود. لی به عنوان شانزدهمین ستاره زن سینمای کلاسیک هالیوود شناخته شد.

کیم نواک

کیم نواک

کیم نواک برای اولین بار در سال 1954 با کلمبیا پیکچرز قرارداد امضا کرد، زیرا استودیو امیدوار بود بتواند با مرلین مونرو از فاکس قرن بیستم رقابت کند. او در فیلم هایی مانند پال جوی، مردی با بازوی طلایی و سرگیجه آلفرد هیچکاک ظاهر شد.

میشل فایفر

میشل فایفر

میشل فایفر با بازی در نقش الویرا هکاک در فیلم Scarface در سال 1983 شناخته شد. از آن زمان، او به یکی از پرکارترین بازیگران زن دهه 1980 و 90 تبدیل شده است. او همچنین در فیلم هایی مانند ازدواج کرده با اوباش، جادوگران ایستویک، روابط خطرناک و پسران نانوای افسانه ای ظاهر شده است.

شارلیز ترون

شارلیز ترونشارلیز ترون در دهه 1990 در بسیاری از فیلم های هالیوود ظاهر شد. از جمله نقش‌هایی در فیلم‌هایی مانند Mighty Joe Young، The Devil’s Advocate، و The Cider House Rules. در سال 2003، او در هیولا نقش آیلین ورونوس را بازی کرد که او را به شهرت رساند. از آن زمان او در فیلم های بی شمار دیگری ظاهر شده است.

گریس کلی

گریس کلیگریس کلی با بازی در فیلم موگامبو در سال 1953 به شهرت رسید و برای آن نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن شد. او همچنین در سه فیلم با آلفرد هیچکاک کار کرد. او بعداً در سال 1956 پس از ازدواج با شاهزاده رینیر سوم، پرنسس موناکو شد.

ژاکلین بیست

ژاکلین بیستژاکلین بیست بازیگری را در سال 1965 آغاز کرد و در سال 1968 با بازی در فیلم های The Detective، The Sweet Ride و Bullitt به شهرت رسید. او برای بازی در The Sweet Ride نامزد دریافت گلدن گلوب برای نویدبخش ترین تازه وارد شد. او اخیرا در فیلم Birds of Paradise در سال 2021 ظاهر شد.


جالب است بخوانید: سوالات متداول برداشتن خال با لیزر


بریژیت باردو

بریژیت باردو

بریژیت باردو بازیگر، خواننده و مدل سابق است که بیشتر به خاطر نقش‌هایش در نقش زنان رهایی یافته از نظر جنسی شناخته شده است. او در دهه‌های 1950 و 60 در فیلم‌های زیادی ظاهر شد، اما در سال 1973 تصمیم گرفت از این صنعت کناره‌گیری کند. با این حال، او هنوز یک نماد بزرگ فرهنگ پاپ است.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × دو =

مشاهده بیشتر