0

چگونه عادت روی شکم خوابیدن را ترک کنیم

چگونه عادت روی شکم خوابیدن را ترک کنیم

چگونه عادت روی شکم خوابیدن را ترک کنیم

با چگونه عادت روی شکم خوابیدن را ترک کنیم از بخش سلامت سایت تفریحی جیران همراه باشید.

چگونه عادت روی شکم خوابیدن را ترک کنیم
این موضوع برای همه ما شاید اتفاق بیفتد که موقع از خواب بیدار شدن احساس خوب و راحتی داشته باشید یا متوجه می شوید که بدنتان سفت شده و ناامید و خسته هستید. به هر حال ، من 40 روش کاملاً هوشمندانه و زمان آزمایش را برای شما درج کرده ام تا بتوانید امسال واقعاً عادتهایی را تغییر دهید و کار خود را با این روند پیش ببرید. آنها را امتحان کنید ، و خودتان را از هر راه درست به چالش می کشید. اما مهمتر از همه ، بهترین توصیه من را از همه به یاد داشته باشید: برنامه ای داشته باشید و آن را دنبال کنید. از این گذشته ، حتی یک استراتژی بد بهتر از استراتژی صفر است.


موارد پیشنهادی


اگر همیشه به آرامی روی شکم خود خوابیده اید ، اما نگران هستید که برخی از دردها  یا موارد دیگری که با آنها سر و کار دارید ، مربوط به آن باشد ، شاید زمان آن فرا رسد که عادت های خواب خود را تغییر دهید. در حالی که همه از خوابیدن بر روی شکم خود ناراحتی نخواهند داشت و این وضعیت حتی برای برخی مانند افراد مبتلا به آپنه خواب نیز می تواند مفید باشد. اگر مستعد ابتلا به آن باشید ، می تواند درد گردن و کمر را تشدید کند. از این گذشته ، برای اینکه نفس بکشید ، باید سر خود را بچرخانید ، که می چرخد ​​و فشار را روی مهره ها در گردن می گذارد.

“Erin Nance ، دکتر ، جراح ارتوپدی در شهر نیویورک ، به POPSUGAR گفت. “علاوه بر این ، هنگامی که شما روی شکم خود می خوابید ، بدن شما می تواند به تشک آویزان شود و باعث افزایش گودی کمر شود و فشار بیشتری را به مفاصل ستون فقرات کمر وارد کند.”

خوابیدن با صورت شما در یک بالش فرو رفته همچنین می تواند باعث شکستگی شود ، زیرا خاک ، روغن و گریس از بالش و موهای شما می توانند منافذ شما را مسدود کنند.

دکتر Rajani Katta ، متخصص پوست و مو و متخصص بالینی پوست و مو گفت: “به طور کلی خوابیدن روی معده شما عادت بدی نیست، اما برای بعضی از افراد که مستعد آکنه هستند ، در صورت عدم دقت ممکن است احتمال باز شدن شکاف ها ایجاد شود. وی ادامه داد: من مواردی را در مورد محصولات مراقبت از مو به خصوص روغن ها و سرم ها مشاهده کرده ام که انتقال از موی چشمی به پیشانی و ایجاد شیوع آکنه است. به طور مرتب شستشوی بالش های شما بخصوص اگر از محصولات مو استفاده می کنید و قبل از خواب حمام نمی کنید نیز مهم است. کاملاً آرایش شما را از بین می برد.

احتمالاً خواب آشفته شبانه به شما آسیب نمی رساند ، اما کمبود خواب مزمن می تواند تأثیر جدی بر سلامتی شما بگذارد ، زیرا دانشمندان اکنون در حال کشف هستند …

اگر شما در حال تجربه یكی از این مسائل هستید و فکر می كنید بهترین راه حل این است كه خوابیدن در جای دیگر را امتحان کنید، دکتر نانس توصیه می كند كه ابتدا به سمت خود برگردید ، بالش های محكم را بین پاها و بازوها قرار دهید تا به شما در ترک این عادت كمك كند. اگر خوابیدن روی معده شما واقعاً راحت ترین گزینه برای شماست ، می توانید برای محافظت از گردن و کمر خود کاری انجام دهید.

دکتر نانس گفت: نکته مهم این است که یک تشک کمکی داشته باشید و از قرار دادن ستون فقرات در وضعیت پشتیبانی نشده ، هایپر فلکس یا طولانی استفاده نشود. “با بالشی که خیلی بزرگ است و گردن شما را به سمت خم شدن بیش از حد مجبور می کند نخوابید.


بیشتر بخوانید: خواص دارویی گل گاوزبان


نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + هشت =

مشاهده بیشتر