0

منبع نامرئی گسترش ویروس کرونا

منبع نامرئی گسترش ویروس کرونا

منبع نامرئی گسترش ویروس کرونا

دکتر هشدار می دهد این منبع “نامرئی” عامل گشترس ویروس کرونا در ایالات متحده است. محدودیت های جدیدی که به لطف ویروس کرونا ایجاد شده است، حضور در یک رویداد بزرگ را از آغاز بیماری همه گیر غیر ممکن کرده است. منبع نامرئی گسترش ویروس کرونا را از بخش سلامت سایت تفریحی جیران همراه باشید.

منبع نامرئی گسترش ویروس کرونا

هنوز هم، وقایع عظیم با سرشماری های عظیم که قوانین محلی را زیر سوال می کشند، به دلیل “گسترش بیش از حد” که غالباً در نتیجه اتفاق می افتد، عناوین ملی شده اند. به گفته یك پزشك، در واقع اجتماعات كمی از خانواده ها و دوستان است كه منبع “نامرئی” امواج COVID در سراسر آمریكا است در یك مصاحبه اخیر با USA Today، پیتر چین هونگ، استاد پزشکی در دانشگاه از کالیفرنیا-سان فرانسیسکو و یک متخصص بیماریهای عفونی، گفت که بسیاری از افراد فکر می کنند جمع شدن های کوچک زیاد خطرناک نیست و اهمیت آنچنانی ندارد زیرا گروه های کوچکتر که شامل افراد آشنا هستند زیاد احساس خطر نمی کنند.


موارد پیشنهادی


“مردم فکر نمی کنند همان پیاده روی ترامپ در تولسا، دسته ای از مردم در ساحل یا تفرجگاه ها می تواند مشکل ساز باشد، اما این رویدادهای کوچک به بسیاری اضافه می شود “. “این فقط یک منبع نامرئی است.”

ماه های گرم تابستان باعث شده است که رویدادهای عادی اجتماعی مانند کباب پزهای حیاط خانه، اجتماعات بعد از کار و جشن های تولد برای بسیاری از کشور ها اجتناب ناپذیر باشد. در ماه ژوئن، تقریباً دوازده مورد در پنسیلوانیا برای یک نفر پیگیری شد که در مهمانی های خانه های کوچک در ساحل جرسی شرکت کرده بود و شهردار شهری در نیوجرسی از مهمانی های فارغ التحصیلی به عنوان منبع افزایش محلی در پرونده ها نام برد.

کارشناسان می گویند به دلیل ردپای کمتری که دارند، چنین رویدادهایی بندرت عناوین خبری را به خود جلب می کنند – اما فقط به این دلیل که منبع نامرئی COVID هستند، خطر آنها را کمتر نمی کند. جورج روترفورد، پزشک، محقق اصلی برنامه ردیابی تماس کالیفرنیا، به USA Today گفت: “گردهمایی های کوچک نگران کننده است زیرا تعداد آنها بسیار زیاد است.” “آنها ممکن است نسبت موارد بیشتری نسبت به آنچه اکنون فکر می کنیم را تشکیل دهند.” علاوه بر بسیاری از ایالت ها که برای حضور در هر اجتماع حداکثر 10 نفر شرکت می کنند، برخی از شرکت ها حتی فراتر رفته اند. بعد از رشته ای از رویدادهای اخیر که باعث سوء استفاده از سیستم خود شد ، Airbnb سیاست اجاره خود را اصلاح کرد و شامل “ممنوعیت حزب جهانی” شد که از هر نوع رویدادهای اجتماعی در ملک آنها ممنوع است. این شرکت در بیانیه مطبوعاتی گفت: “ما معتقدیم كه داشتن سیاست جهانی ساده تر، به ما این امکان را می دهد كه از اکثریت قریب به اتفاق میزبانانی كه قبلاً مهمانی در خانه های خود را ممنوع می كنند، حمایت كنیم.” مراكز كنترل و پیشگیری از بیماری های ایالات متحده (CDC) رهنمودهای آنها مبنی بر اینکه لازم نیست همه از یک قرار ملاقات صمیمی با هم اجتناب شود، اما با برگزاری شرکت کنندگان و “بالاتر بودن سطح انتقال جامعه” در منطقه، خطر برگزاری اجتماعات کوچک افزایش می یابد. کارشناسان همچنین توصیه می کنند ماسک صورت و مراسم خود را در فضای باز منتقل کنید تا امنیت را در حد امکان حفظ کنید. دانشمند می گوید برای اطلاعات بیشتر در مورد چگونگی مبارزه با ویروس کرونا، اگر همه ما این کار را بکنیم “احتمالاً همه گیر شدنش از بین می رود”.


بیشتر بخوانید: آموزش تمرینات موثر برای داشتن ریه سالم


نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − شش =

مشاهده بیشتر