0

احتمال بالای ابتلا به ویروس کرونا از خانواده

احتمال بالای ابتلا به ویروس کرونا از خانواده

احتمال بالای ابتلا به ویروس کرونا از خانواده

بررسی احتمال بالای ابتلا به ویروس کرونا از خانواده را از بخش سلامت سایت تفریحی جیران همراه باشید.

در طول همه گیری کرونا ویروس، مردم براساس میزان امنیت آنها در مناطق مختلف کشور یا به عبارت دیگر، به میزان شیوع ویروس توجه می کنند و به بیرون از خانه می روند با این حال که کارشناسان همیشه به ما گفتند که قرنطینه در خانه بهترین و امن ترین جایی است که می توانیم باشیم. به نظر می رسد مطالعه جدیدی که توسط مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها انجام شده است (CDC) خلاف آن است. در حقیقت، CDC می گوید كه افراد پنج برابر بیشتر از آنكه در ملاء عام قرار بگیرند، دچار انسداد ویروس در منزل می شوند.

احتمال بالای ابتلا به ویروس کرونا از خانواده
این مطالعه که توسط اپیدمیولوژیستهای کره جنوبی بر روی 5706 بیمار مبتلا به “شاخص” انجام گرفته است،انجام شده است. اولین کسانی که به این ویروس آلوده شده اند و 59.073 نفر که بین 20 ژانویه و 27 مارس با آنها در تماس بوده اند. 11.8 درصد از “تماس با خانواده” (کسانی که با یک فرد آلوده زندگی می کردند) مبتلا به COVID-19 بودند، در حالی که همین مورد فقط 1.9٪ از “تماس های غیر خانگی” (کسانی که چنین نکردند) صادق است.

همانطور که توسط رویترز متذکر شد، این مطالعه همچنین نشان داد که “فقط دو نفر از 100 [2٪] آلوده، ویروس را از تماس های غیر خانگی گرفته اند، در حالی که یکی از 10نفر [10٪] این بیماری را از خانواده های خود گرفته است.” این بدان معنی است که انتقال از شخصی در خانه شما پنج برابر بیشتر است.

نویسندگان این مطالعه گمان می كنند كه این امر به این دلیل باشد كه “اقدامات محافظت كننده شخصی و دوری از اجتماع” – آنچه كه روشهای مؤثر در جلوگیری از گسترش است – در افرادی كه در خانه های خود هستند، كمتر دیده می شود.

گروهی از افراد که در اطراف یک اتاق نشیمن نشسته اند: کودکان و نوجوانان بازی می کنند و والدین در طول همه گیری در عروق کرونا ویروس در خانه خود ناهار می کنند.
یک مطالعه ماه مه که در Bejing، چین انجام شد، توسط BMJ Global Health منتشر شد، از این عقیده که افراد به احتمال زیاد کرونا ویروس در خانه می گیرند، پشتیبانی می کند و اظهار داشت: “بیشتر انتقال کرونا ویروس از شخص آلوده به فردی از خانواده خیلی رخ داده است.”

علاوه بر این، مطالعه جدید CDC در خارج از کره جنوبی نشان داد كه میزان آلودگی در منزل بیشترین میزان را در بیماران شاخص بین 10 تا 19 سال داشته است كه این موضوع در بحث پیرامون بازگشایی مدارس در آمریكا مورد توجه مهم است. انتقال خانگی کرونا ویروس در ضمن بازگشایی مدارس و از بین بردن فاصله اجتماعی تأکید می کند که نیاز به یک مطالعه اپیدمیولوژیک حساس به زمان برای هدایت سیاست های بهداشت عمومی است. ” و برای آمار جالب تر عفونت، این قدمت بسیاری از افراد مبتلا به کرونا ویروس در ایالت شما قرار دارند.


بیشتر بخوانید:


نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + 3 =

مشاهده بیشتر