0

کاهش ویروس کرونا با دهانشویه

کاهش ویروس کرونا با دهانشویه

کاهش ویروس کرونا با دهانشویه

یک مطالعه جدید نشان داد که دهانشویه می تواند به کاهش انتقال از طریق دهان میکروب های Covid-19 کمک کند. کاهش ویروس کرونا با دهانشویه را از بخش سلامت سایت تفریحی جیران همراه ما باشید.

کاهش ویروس کرونا با دهانشویه

محققان Ruhr-Universität Bochum در آلمان گفتند که پس از فهمیدن برخی از بازماندگان Covid-19 مقادیر زیادی از ویروس در دهان و گلوها از آنها خواسته شده است که این تحقیق را انجام دهند.


موارد پیشنهادی


آنها هشت عدد دهانشویه مختلف را آزمایش کردند که همه آنها می توانند از طریق پیشخوان از داروخانه ها یا داروخانه ها در آلمان خریداری شوند و اثر ترکیب محصولات را با ترکیب آن با ذرات ویروس و تکان دادن مخلوط به مدت 30 ثانیه ارزیابی کردند تا از اثر غرغره تقلید کنند.

در حالی که همه آبکشی ها به میزان قابل توجهی از ویروس کاسته شده بودند، سه مورد از دهانشویه ها آنقدر مؤثر بودند که هیچ اثری از ویروس قابل تشخیص نیست.

محققان در حال حاضر منتظرند تا ببینند که آیا همان نتایج در آزمایشات بالینی تکرار شده است یا خیر ، تحقیقات دیگری را در مورد این یافته ها انجام می دهند، با مطالعات مشابه در سن فرانسیسکو در حال انجام است.

“غرغره کردن با دهانشویه نمی تواند مانع از تولید ویروس ها در سلول ها شود، اما می تواند در کوتاه مدت که بیشترین پتانسیل عفونت از جمله در حفره دهان و گلو به وجود می آید، بار ویروس را کاهش دهد و این می تواند در مواقع خاصی مفید باشد. مانند دندانپزشک یا در حین مراقبت پزشکی از بیماران Covid-19 ، “تونی میستر ، نویسنده مطالعه ، توضیح می دهد.

این تحقیق در مجله بیماریهای عفونی منتشر شد.


بیشتر بخوانید:


نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − دوازده =

مشاهده بیشتر