0

فواید آب هویج برای پوست و چشم

فواید آب هویج برای پوست و چشم

فواید آب هویج برای پوست و چشم

فواید آب هویج برای پوست و چشم را از بخش سلامت سایت تفریحی جیران همراه باشید.

فواید آب هویج برای پوست و چشم
مربا پر از بتاکاروتن، فیبر و آنتی اکسیدان ها، سبزیجات با رنگ روشن یک نیروگاه غذایی است که می تواند مزایای سلامتی بسیار چشمگیری را برای شما فراهم کند.
در حالی که آغشته کردن هویج برای میان وعده در حال حاضر یک انتخاب با فیبر بالا است که باعث می شود تا در طول روز انرژی جذب کنید، نوشیدن آنها به صورت آبمیوه به شما امکان می دهد حتی بیشتر از ویتامین ها و مواد معدنی آنها را جمع کنید.

مخلوط کردن هویج در اسموتی مفیدترین روش برای لذت بردن از آنها به عنوان نوشیدنی است زیرا فیبر قند خون را حفظ می کند، اما برخی از افراد نسبت به فیبر بیش از حد حساس هستند، بنابراین آب میوه سبزیجات جایگزینی سالم برای به دست آوردن مزایای آن است .
بنابراین، از این سبزیجات ترد استفاده کنید و از این هفت روش استفاده کنید که آب می تواند به بهبود سلامتی شما کمک کند.
به تقویت ایمنی شما کمک می کند.
اکنون که فصل سرماخوردگی و آنفولانزا رسماً در حال همه گیری است، هیچ وقت بهتر از این زمان وجود ندارد که بر تقویت سیستم ایمنی بدن خود تمرکز کنید تا بتوانید با ویروس های ناخوشایند که در راه شما هستند مبارزه کنید. گذشته از پیروی از یک رژیم غذایی سالم، ورزش منظم و خواب زیاد، راه عالی دیگر برای محافظت از بدن شما نوشیدن آب هویج است. امی گورین، MS  RDN، صاحب امی گورین تغذیه در منطقه نیویورک می گوید: “آب هویج مقدار بسیار خوبی از ویتامین C در کمک به سیستم ایمنی بدن دارد.” بدن ما قادر به تولید ویتامین C به تنهایی نیست، بنابراین باید مواد مغذی را از طریق مکمل ها یا مواد غذایی دریافت کنیم. ”

به تقویت بینایی شما کمک می کند.
وقتی به فواید سلامتی خوردن هویج فکر می کنید، احتمالاً توانایی آنها برای تقویت بینایی شما اولین چیزی است که به ذهن شما خطور می کند و درست است: ویتامین آنها تقویت کننده بینایی است. لیزا ساموئلس، بنیانگذار خانه هاپی می گوید: “هویج حاوی ویتامین A است که نه تنها یک آنتی اکسیدان قدرتمند، بلکه یکی از مهمترین مواد مغذی برای چشم ها است.” “کمبود ویتامین A می تواند باعث کوری شب و لکه های Bitot شود – ساخت کراتین بر روی ملتحمه چشم.”

این می تواند شما را از رسیدن به میان وعده های ناسالم متوقف کند.
هنگامی که بین وعده های غذایی گرسنه هستید، اولین چیزهایی که ممکن است برای رسیدن به آن وسوسه شوید چیزهای ساده ای است، مانند یک کیسه چیپس یا یک نوار آب نبات. نوشیدن یک لیوان آب هویج می تواند به شما کمک کند به دلیل کمبود آن احساس رضایت شما را کاهش می دهد. وی افزود: “یک فنجان آب هویج مقدار غافلگیر کننده پروتئین بیش از دو گرم را فراهم می کند. همچنین حدود دو گرم فیبر نیز فراهم می کند. هر دو این مواد مغذی به شما کمک می کنند تا مدت زمان بیشتری پر شود. ”

این می تواند پوست شما را بهبود بخشد.
خرد کردن H2O تا حد زیادی می تواند ظاهر پوست شما را بهبود بخشد، اما آب هویج نیز می تواند باعث شود. همچنین می تواند به بهبود سریعتر زخم ها کمک کند. ساموئل می گوید: “به غیر از ویتامین A، آب هویج منبع غنی دیگری از آنتی اکسیدان مهم تقویت کننده سیستم ایمنی بدن: ویتامین C است.” ویتامین C در بهبود زخم ها حائز اهمیت است زیرا برای تولید کلاژن، پروتئین اصلی موجود در پوست و بافت های همبند مورد نیاز است و به عنوان یک آنتی اکسیدان، می تواند به جلوگیری از آسیب سلولی در بدن نیز کمک کند. ”

این می تواند به کنترل فشار خون شما کمک کند.
اگر فشار خون بالا مسئله ای است، نوشیدن یک لیوان آب هویج می تواند یک روش ساده برای کمک به بازگرداندن آن تحت کنترل باشد. گورین می گوید: “پتاسیم ماده معدنی است که برای کمک به خنثی کردن اثرات سدیم و کنترل فشار خون ما بسیار مهم است.” “از آنجا که آب هویج منبع بسیار خوبی از پتاسیم است و در هر فنجان 689 میلی گرم فراهم می کند، می تواند برای بدن شما بسیار مفید باشد.”

این می تواند به کاهش نفخ کمک کند.
هیچ چیز بدتر از برخورد با مورد نفاخ نیست، به خصوص وقتی می خواهید شلوار جین مورد علاقه خود را بپوشید. برای اطمینان از بهترین احساس خود، ساموئل توصیه می کند که مقداری آب هویج بخورد. ساموئل می گوید: “این امر می تواند به دو روش مختلف به نفخ كمك كند: با كاهش میزان گاز شکمی كه تجربه می كنید و به شما كمك می كند تا مرتباً ادرار كنید.”

این یک روش عالی برای کاهش کلسترول است.
فشار خون شما تنها چیزی نیست که آب هویج بتواند به شما در مدیریت کمک کند. طبق گفته ساموئل، این نیز می تواند به کاهش سطح کلسترول شما کمک کند. آب هویج حاوی مقدار زیادی پتاسیم است که نشان می دهد رابطه معکوس با کلسترول دارد. رژیم های غذایی پر پتاسیم معمولاً آنهایی هستند که کلسترول را کاهش می دهند.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × سه =

مشاهده بیشتر