0

معرفی 8 مدل شلوار

معرفی 8 مدل شلوار

معرفی 8 مدل شلوار

امروز یک مطلب در مورد انواع شلوار ها برای شما جمع آوری کردیم و اینکه به چه کسانی چه نوع شلواری می آید. معرفی 8 مدل شلوار را از بخش مد و لباس سایت تفریحی جیران همراه ما باشید.

معرفی 8 مدل شلوار

چسبان: این مدل شلوار که در کمد اکثرمان پیدا می شود و ست کردنش راحت است. فقط یادتان باشد که درست است که اسمش چسبانه اما قرار نیست که راحتی را از ما بگیرد. باید طوری باشد که بتوانیم با آن راحت بنشینیم و به بدنمان فشار وارد نکند.


موارد پیشنهادی


معرفی 8 مدل شلوار

راسته: این مدل هم به بیشتر اندام ها می آید و جالب اینجاست که با کفش پاشنه دار یا کاملاً تخت خیلی خوب می شود. چه بوت پاشنه دار چه کفش عروسکی!

معرفی 8 مدل شلوار

دامنی: این شلوارها که خیلی هم را مد هستند برای همه مناسب است اما از آنجایی که پاها را پهن تر نشان می دهد، خانم هایی که قدشان کوتاه تر است می توانند فاق شلوار را بلندتر بگیرند و بلوزتان را توی شلوار بکنید که پاهایتان کشیده تر به نظر بیاید.

معرفی 8 مدل شلوار

دمپا گشاد: این شلوار ها در ران تقریبا تنگ است و از زیر زانو گشاد می شود. نکته مهم این شلوار ها این است که لباسی که رویش می پوشید باید کوتاه باشد و بالای خط کمر بیافتد. با یک کیف کوچک و کفش پاشنه دار این استایل را جذاب نشان بدهید.

معرفی 8 مدل شلوار

شش جیب: این از آن شلوارها است که طرفدارانش آن را با هیچی عوض نمی کنند. فقط مهم است که بقیه اجزای تیپتان را باید ساده نگه دارید و با کتانی بهترین ترکیب را می سازد اما با کفش های دیگر هم زیاد دیده می شود.

معرفی 8 مدل شلوار

راحتی: این مدل شلوارها که پایینشان کشبافت دارد، برخلاف تصور اولمان می شود برای بیرون هم پوشید. این مدل شلوار در نسل جدید طرفدار زیاد دارد و خیلی ها برای پروازهای طولانی هم استفاده می کنند. اگر می خواهید سر زانوی شلوار جای نیفتد می توانید از پارچه های نایلونی تر استفاده کنید اما بدانید که برای پوست مناسب نیست.

معرفی 8 مدل شلوار

سندبادی: این شلوار حداقل در ایران فقط به درد استایل کژوال (روزمره) می خورد و با یک تی شرت ساده باید ست شود.

معرفی 8 مدل شلوار

میخی: این مدل که این روزها خیلی طرفدار دارد معمولاً در اطراف ران ساسون دارد که باعث می شود تن خور بهتری داشته باشد. این شلوارها اکثراً پارچه ای هستند و دور کمرشان پاپیون می خورد. مثل حالت چسبان از گشاد به تنگ دیده می شود اما اصلاً آنقدر تنگ نیست.


بیشتر بخوانید:


نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 − 1 =

مشاهده بیشتر