0

لباس های مناسب خانم های لاغر 

لباس های مناسب خانم های لاغر

لباس های مناسب خانم های لاغر

با لباسهای مناسب خانم های لاغر از بخش مد و لباس سایت تفریحی جیران همراه باشید.

لباس های مناسب خانم های لاغر

لباس هایی که در ادامه به شما معرفی میکنیم خانم های لاغر اندام و ریز نقش را حسابی خوش استایل میکنند.

لباس بهاری برای خانم های لاغر

معمولاً اکثر آدم ها نسبت به اندام خودشان رضایت کافی ندارند. افراد چاق همیشه دوست دارند لاغر و افراد لاغر می خواهند چاق شوند . طریقه لباس پوشیدن، خیلی از عیب های اندام ما را می تواند بپوشاند. در این مطلب به خانم های لاغر میگوییم چگونه لباس بپوشند:

لباس هایی که خیلی تنگ و چسبان هستند به دلیل اینکه زیادی به بدن شما می چسبند ،شما را لاغرتر نشان می دهند و اصلاً انتخاب مناسبی نیستند. همیشه سعی کنید لباس هایتان مناسب و اندازه سایز خودتان باشد . لباس های خیلی شل و گشاد شما را پیر و خموده نشان می دهد و اعتماد بنفس شما را تحت الشعاع قرار می دهد. همیشه سعی کنید از رنگ های روشن استفاده کنید . لباس هایی با رنگ مشکی و یا تیره شما را لاغرتر از آنچه هستید نشان می دهد.

نحوه لباس پوشیدن خانم های لاغر اندام

یک مسأله مهمی که خانم ها باهاش درگیرند، چاقی یا لاغری اندام هایشان است. این موضوع ممکن است خیلی اذیت کننده باشد و با رژیم های سخت هم به اندازه ای تغییر نکند که راضی باشند. بعضی از این چاقی و لاغری ها ممکن است ارثی باشد و نشود برای رفع آن کار زیادی انجام داد. اینجا نوع لباس پوشیدن و ترفندهایی که در ست کردن لباس ها به شما کمک میکند تا ایرادهای اندامی تان را بپوشانید خیلی مهم است.

 

شلوار های راسته یا گشاد

لباس های مناسب خانم های لاغر

اول از همه باید بگم که بهتره همیشه لباس هاتون رو از رنگ های روشن انتخاب کنین چون رنگ روشن باعث میشه اندام بزرگتر از حد واقعیش دیده بشه. خانوم هایی که پاهای خیلی لاغری دارن و یا پاهاشون از هم فاصله داره، حتما باید از شلوار هایی که یکم آزاده استفاده کنن. شلوار های پارچه ای پیلی دار که راسته هستن یکی از بهترین انتخاب ها میتونه باشه. شلوار های جین و لگ های اسکینی و جذب رو فراموش کنین و به جاش از شلوار های جین راسته یا کتون استفاده کنین که به پاهاتون نچسبه و لاغری پاهاتون رو نشون نده.


حتماً بخوانید: برطرف کردن بی اشتهایی


مانتو و ژاکت های آزاد بپوشید

اگه بدنتون و بالا تنتون لاغره، بهتره که از مانتوهایی که یکم گشادن انتخاب کنین و با شلوار راسته ست کنین. این ست تمامی اندام شما رو پوشش میده و نمیذاره لاغریتون به چشم بیاد. کار دیگه ای هم که میتونین بکنین اینه که روی لباس هایی که میپوشین، از ژاکت های حریر آزاد و گشاد استفاده کنین تا لاغریتون پوشیده بشه و به چشم نیاد.
پیراهن های گلدار انتخابی ایده آل برای خانم های لاغر
لباس های مناسب خانم های لاغر
پارچه گلدار برای افراد لاغر خیلی معجزه میکنه و به خاطر شلوغی پارچه، توجه رو از کلیت اندام بر میداره و لاغریتون رو میپوشونه. بهترین روش برای استفاده از این پارچه ها، پیراهن های گلداره. پیراهن رو میتونین یکم گشاد و آستین دار انتخاب کنین و دیگه هیچ نگرانی ای بابت دیده شدن اندامتون نداشته باشین.
لباس های مناسب خانم های لاغر
خانم های ریز نقش شومیز های گشاد بپوشند

برای انتخاب شومیز بهترین کار اینه که مدل های گشاد رو انتخاب کنین. دقت کنین که مدل لباس گشاد باشه نه این که سایز بزرگ رو انتخاب کنین. چون اینجوری بدتر لباس براتون بزرگتر میشه و بد جلوه میکنه. شومیز های رنگ روشن با پارچه های طرح دار که باعث بشه توجه رو به خودش جلب بکنه و لاغریتون رو بپوشونه، میتونه خیلی موثر باشه. مدل های آستین کلوش که جدیداً مد شده برای این افراد خیلی کمک کننده است و میتونین از این شومیز ها بیشتر استفاده کنید.


بیشتر بخوانید: لباس عروس های زیبا


نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + هشت =

مشاهده بیشتر