0

ترفندهایی ساده برای زیباتر شدن

ترفندهایی ساده برای زیباتر شدن

ترفندهایی ساده برای زیباتر شدن

با ترفندهای ساده برای زیباتر شدن از بخش زیبایی سایت تفریحی جیران همراه باشید.

ترفندهایی ساده برای زیباتر شدن
بیشتر افراد به دنبال دستیابی به زیباترین ظاهر ممکن هستند اما سبک زندگی امروزی به گونه‌ای است که افراد زمان کافی برای رسیدن به ظاهر خودشان ندارند. بسیاری از آنها دائماً با خودشان فکر می‌کنند که باید کاری برای وزن، مو یا ظاهرشان انجام دهند اما همواره این کارها را به تاخیر می‌اندازند. اما چنین رویکردی شما را به یک زندگی شاد و سالم نخواهد رساند. برای رسیدن به ظاهری جذاب و جوان تر، باید در سبک زندگی خودتان تجدید نظر کرده و زمان بیشتری برای رسیدگی به ظاهر خودتان صرف کنید. در این مطلب شما را با چند ترفند ساده اما موثر برای رسیدن به زیبایی آشنا خواهیم کرد:


موارد پیشنهادی


نوشیدن آب بیشتر

رطوبت پوست یکی از مهم ترین عوامل تاثیرگذار بر پوست صورت است و آب هم بهترین مایعی است که می‌تواند این رطوبت را تامین کند. آب یک آنتی اکسیدان است و بدن را از داخل پاکسازی می‌کند، در نتیجه پوست شما سالم تر به نظر خواهد رسید و اندام‌های داخلی بدن هم از این مایع حیات بخش بهره خواهند برد. همچنین آب به کاهش وزن هم کمک می‌کند. بهتر اینکه این مایع حیات بخش به صورت تقریباً رایگان از شیر آب منزل شما روان شده و در دسترس شما قرار می‌گیرد.

 

استفاده از ماسک‌های صورت

ماسک صورت را فقط باید برای ۱۵ دقیقه روی پوست قرار دهید اما می‌تواند تاثیرات چشمگیری روی پوست شما داشته باشد. این ماسک‌ها می‌توانند منافذ باز و خطوط ریز پوست را کاهش داده و باعث آبرسانی به پوست شوند. ماسک‌های مختلف و متنوعی در بازار وجود دارند و توصیه می‌شود که چند مدل مختلف از آنها را امتحان کنید تا در نهایت بتوانید تصمیم بگیرید که کدامیک برای شما مناسب تر است. قیمت این ماسک‌ها نسبتاً ارزان است بنابراین می‌توانید به راحتی چند مدل از آنها را در سبد خرید هفتگی یا ماهیانه خودتان قرار دهید.

ترک کردن عادات بد

اقدامات و عادات زیادی هستند که می‌توانند باعث تخریب و نابودی پوست شوند مثل نوشیدن مشروبات الکلی یا کشیدن سیگار. سعی کنید این عادات را کاهش داده یا بهتر اینکه آنها را کاملاً ترک کنید. می‌توانید برای ترک این عادات از کمک کارشناسان و افرادی که در این زمینه تجربه و تخصص دارند استفاده کنید. مصرف غذاهای پرشکر را کم کنید. کم کردن مصرف شکر به پاکسازی پوست کمک کرده و بعلاوه با کاهش چربی‌های دور شکم باعث محافظت از شما در برابر انواع بیماری‌ها از جمله دیابت می‌شود.

انجام کمی تمرین هوازی به بهبود کیفیت پوست و کاهش وزن کمک چشمگیری می‌کند. دویدن، شنا، شرکت در کلاس رقص و هر کار دیگری که باعث عرق کردن و پمپاژ خون به سطح پوست شود، منجر به جوان سازی سلول‌های پوست و خلاص شدن شما از شر چربی‌های اضافه می‌شود. اما در صورتی که قرار است زیر نور خورشید بدوید حتماً از کرم ضد آفتاب استفاده کنید.

 

مصرف بیشتر میوه و سبزیجات

میوه‌ها و سبزیجات سرشار از انواع ویتامین و مواد معدنی هستند که به دلایل مختلف برای بدن ضروری هستند. این خوراکی‌ها به محافظت از بدن در برابر بیماری‌هایی همچون سرطان کمک می‌کنند. هر چه بدن شما سالم تر باشد، زیباتر به نظر می‌رسید. بنابراین حتماً این اقلام مفید را در لیست خرید خودتان قرار دهید. مثلاً اگر پوست شما دچار آکنه شده، بلوبری را در این لیست قرار دهید. میوه‌ها و سبزیجات بدن شما را از سمومی که می‌توانند باعث انواع بیماری شوند، پاکسازی می‌کنند.


بیشتر بخوانید: جلوگیری از پیری زود رس جنسی


منبع: مجله تکین مال

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 4 =

مشاهده بیشتر