0

بهترین مکان های تفریحی ترکیه

بهترین مکان های تفریحی ترکیه

بهترین مکان های تفریحی ترکیه

در این پست از سایت تفریحی جیران قصد داریم به معرفی بهترین مکان های تفریحی ترکیه بپردازیم. ترکیه یکی از محبوب‌ترین کشورها در جهان است که به دلیل واقع‌شدن در دو قاره‌ی آسیا و اروپا و داشتن مکان‌های تفریحی و دیدنی متنوع به یک مکان گردشگری پرطرفدار تبدیل شده است؛ مکان‌هایی چون پارک‌های آبی، مراکز خرید، شهربازی‌ها، تفریحات ساحلی، جاذبه‌های تاریخی و بسیاری دیگر. بازدید از این جاذبه‌ها به زمان زیاد و وسیله‌ای برای رفت‌وآمد نیازمند است. البته در کشور ترکیه نیز مانند ایران می‌توانید از تاکسی، مترو، اتوبوس و… استفاده کنید؛ اما ممکن است با مشکلاتی چون پرداخت هزینه‌ی زیاد، محدودیت زمانی و مکانی، اتلاف وقت و… مواجه شوید.

ما برای شما پیشنهاد بهتری داریم؛ برای ترددی آسان با هزینه‌ای مقرون‌به‌صرفه می‌توانید از خدمات اجاره خودرو استفاده کنید و سفری راحت و خوش را تجربه کنید.

شهر ساپانجا

ساپانجا شهری در شرق استانبول است که آب‌وهوایی دلپذیر و طبیعتی بکر دارد. این شهر مکان‌های دیدنی بسیاری چون دریاچه ساپانجا، تراس سیر ساپانجا، دهکده ماشوکیه، آثار تاریخی و منطقه کرپتنار دارد که سبب جذب توریست به این منطقه می‌شود.

برای اقامت در ساپانجا می‌توانید به پانسیون و هاستل‌هایی که برای مسافران فراهم شده مراجعه کنید و از سکونت در اطراف دریاچه و جنگل لذت ببرید.

حال شاید بپرسید که چگونه می‌توانیم به این منطقه‌ی زیبا و دیدنی سفر کنیم؟ شرکت اجاره خودرو سعادت رنت به‌منظور رفاه شما، با اجاره خودروهایی لوکس و مناسب کمک می‌کند تا بتوانید به‌آسانی و بدون جستجو برای یافتن وسایل نقلیه، به مناطق مختلف ترکیه سفر کرده و سفری خاطره‌انگیز را رقم بزنید. اکنون می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت و بازدید از خودروهای استانبول برای اجاره در سعادت رنت، ماشین موردنظرتان را انتخاب کرده و آن در مکان انتخابی خود تحویل بگیرید.

شهر مارماریس و جاهای دیدنی

مارماریس از شهرهای بندری سواحل مدیترانه است که با سفر به آن می‌توانید به تفریحاتی چون قایقرانی، رستوران‌گردی، تفریحات ساحلی و… بپردازید. در این جزیره شاهد یک فواره رقصان و زیبا هستید که شب‌ها، به همراه موسیقی و چراغ‌های رنگی به رقص درمی‌آیند و منظره‌ای زیبا و دیدنی را برای بازدیدکنندگان رقم می‌زنند. مارماریس با داشتن سواحل شنی، فراهم‌کردن عالی‌ترین امکانات برای مسافران و… به محبوبیت بالایی رسیده است.

جاهای دیدنی مارماریس شامل سواحل مارماریس، بازار بزرگ، آبشار تارگوت، قلعه و موزه‌ی مارماریس، پارک‌ها آبی، غار نیمارا، پارک دلفین و… است که مورد توجه بازدیدکنندگان این شهر قرار گرفته است.

خیابان‌ های جذاب استانبول

استانبول یکی از شهرهای قدیمی و معروف ترکیه است که دو قاره‌ی آسیا و اروپا را به یکدیگر متصل می‌کند. این شهر با داشتن جاذبه‌های دیدنی و تاریخی و مراکز خرید متعدد به یکی از مقاصد گردشگری پرطرفدار ترکیه تبدیل شده و میزبان افراد

بسیاری در سراسر جهان است. امروزه استانبول همچنان بافت قدیمی و زیبای خود را حفظ کرده است و روزبه‌روز بر تعداد خیابان‌های معروف آن افزوده می‌شود. فراموش نکنید که با سفر به استانبول و عکس‌برداری در خیابان‌های زیبای آن می‌توانید خاطرات سفرتان را به ثبت رسانید.

از معروف‌ترین خیابان‌های باکلاس استانبول که می‌توانید با حضور در آن‌ها به خوش‌گذرانی و تفریح بپردازید می‌توان به خیابان بغداد، خیابان استقلال، خیابان عبدی ایپکچی، خیابان تشویقیه، خیابان نیسپتیه، خیابان نور عثمانیه، خیابان سردار اکرام و خیابان نیشان اشاره کرد.

اجاره خودرو و دور زدن در خیابان های استانبول

برای گشت‌وگذار در خیابان‌های استانبول لازم است که از وسایل نقلیه‌ای چون تاکسی یا اتوبوس استفاده کنید؛ اما پیش از هر چیز لازم است بدانید که هزینه‌ی کرایه تاکسی در ترکیه بسیار بالاست و حتی ممکن است باعث تلف‌شدن زمان شما شود؛ بنابراین پیشنهاد می‌کنیم که به‌جای استفاده از وسایل نقلیه عمومی، از خدمات اجاره خودرو بهره‌مند شوید.

با استفاده از خدمات اجاره خودروی سعادت رنت می‌توانید با ماشین لوکس و مورد علاقه‌ی خود، لذت رانندگی در خیابان‌های استانبول را تجربه کنید و سفری به‌یادماندنی را رقم بزنید. برای اجاره خودرو در استانبول کافی است به وب‌سایت سعادت رنت مراجعه کرده و با ارسال مدارک لازم به کارشناسان ما به‌صورت آنلاین، خودروی درخواستی خود را رزرو کنید.

جمع‌بندی

ترکیه پر از جاذبه‌های دیدنی و خیابان‌های شگفت‌انگیز است که می‌توانید با حضور در آنها ایام خوشی را برای خود و عزیزانتان رقم بزنید؛ بنابراین سعی کنید که پیش از سفر به استانبول برنامه‌ای مناسب برای سفر خود بچینید و با برنامه‌ریزی دقیق به بازدید از تمامی آنها بپردازید. با تأسیس شرکت‌های اجاره‌ی خودرو دیگر لازم نیست که دغدغی تردد و گردش در سطح شهر را داشته باشید. به این منظور می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت سعادت رنت از خودروهای اجاره‌دهنده در استانبول بازدید کرده و ماشین مدنظرتان را انتخاب کنید.


بیشتر بخوانید: لیست نمایندگی های ایران خودرو


نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + 9 =

مشاهده بیشتر