0

جان یامان در تبلیغ ماکارونی

جان یامان بازیگر ترک

جان یامان در تبلیغ ماکارونی

خبر و بیوگرافی بازیگر ترک، جان یامان در تبلیغ ماکارونی را از بخش اخبار هنرمندان همراه سایت تفریحی و سرگرمی جیران باشید.

جان یامان در تبلیغ ماکارونی

Can Yaman که هفته ی گذشته در تبلیغ یک برند معروف ماکارونی به کارگردانی Ferzan Özpetek جلوی دوربین رفته بود، دوباره در رم ایتالیا حضور دارد. یامان برای کارهای آمادگی سریال Sandokan که شهریور ماه فیلمبرداریش شروع خواهد شد، به ایتالیا رفته است.

جان یامان بازیگر ترک

این بازیگر برای این سریال که در کشورهایی مثل مالزی، جزایر کارائیب و مکزیک فیلمبرداری خواهد شد، قرار است به مدت طولانی آموزش سوارکاری و کار با شمشیر را فرابگیرند.

Can قرار است در سریال Cahil Periler به کارگردانی Ferzan Özpetek حضور داشته باشه باشند.

تبلیغ ماکارونی بازیگر ترک

جان یامان متولد ۸ نوامبر ۱۹۸۹ در استانبول، بازیگر و مدل اهل کشور ترکیه است. او در سال ۲۰۱۹ به عنوان بهترین مدل مرد و بازیگر ترکیه انتخاب شد.

قد او ۱۸۸ سانتی‌متر اعلام شده‌است. او استعداد و علاقه ی زیادی به یادگرفتن زبان های مختلف دارد و در حال حاضر مسلط به چهار زبان زنده ی دنیا می باشد .


موارد پیشنهادی


جان در استانبول و خانواده‌ای که ریشه آن‌ها در یوگسلاوی است، متولد شد. وی تحصیلات خود را در کالج بیلفن و در پایه متوسطه گذراند و در یک دبیرستان ایتالیایی مشغول به تحصیل شد. یامان توانست تحصیلات خود را به عنوان دانش آموز نمونه و برتر به پایان رساند. او تحت برنامه بورسیه دانشجویان راهی آمریکا شد و در سال ۲۰۱۲ در بخش حقوقی دانشگاه یدی تپه فارغ‌التحصیل شد.

نخستین سریال او (قلب کار می‌کند) می‌باشد که در این سریال خوش درخشید. از نقش آفرینی‌های وی می‌توان به سریال زیبای (ماه کامل) اشاره کرد که در کنار اوزگه گورل به ایفای نقش پرداخته‌است. سپس در سریال پرطرفدار پرنده سحرخیز همراه با بازیگر معروف دمت اوزدمیر به ایفای نقش پرداخت. بازی در این سریال برای جان یامان موفقیت‌های بسیاری در کشور ترکیه و نیز در سطح جهانی در پی داشت. جان یامان همراه با مجموعه پرنده سحرخیز ، با دمت اوزدمیر رابطه عاشقانه شروع کرد ولی کمی بعد از هم جدا شدند.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − 14 =

مشاهده بیشتر