0

آشنایی با گاردن سیتی کپنهاگ

آشنایی با کپنهاگ دانمارک

آشنایی با گاردن سیتی کپنهاگ

در حومه کپنهاگ منظره ای کنجکاو و خاص وجود دارد. گاردن سیتی (باغ شهر)، مجموعه ای از خانه ها که در داخل شبکه ای از سبزی کاملاً دایره ای شکل قرار گرفته است ، گویی موجوداتی از جهان دیگر فضایی فریبنده برای یک اجتماع ایجاد کرده اند. امروز آشنایی با گاردن سیتی کپنهاگ دانمارک را از مجله اینترنتی جیران همراه ما باشید.

سفر به کپنهاگ

با تابش نور گرم خورشید بر چشم انداز سبز دلپذیر ، منظره ای مسحور کننده ایجاد می کند. “من اصلاً تصرف این مکان را برنامه ریزی نکردم ، این کاملا تصادفی اتفاق افتاد. من با همسرم از پایتخت دیدن می کردم و با چند شهروند دانمارکی برخورد کردم که به عکاسی من علاقه داشتند. آنها به من گفتند که گاردن سیتی (Brondby Haveby) را بررسی کنید ، زیرا چندی پیش ساخته شده است. ناامید نشدم! این بسیار منحصر به فرد بود ، مانند یک پیتزا کامل با هر تکه به عنوان خانه! ”


موارد پیشنهادی


سایت گردشگری - کپنهاگ

آشنایی با گاردن سیتی کپنهاگ – گاردن سیتی در سال 1964 هنگامی که شهرداری براندبی در مورد ایجاد گریزها امضا کرد ، ساخته شد. این طرح بر اساس طرح دهکده های معمولی اسکاندیناوی است که قدمت آنها به قرن دهم برمی گردد. معمار منظر ، اریک مایگیند ، طراحی دایره ای را به عنوان راهی برای ارتقاء احساس اجتماع ارائه داد و خانه ها معمولاً بین آوریل و اکتبر توسط ساکنان شهرها که مایل به چشیدن طعم زندگی در روستا هستند اجاره داده می شود. قوانینی وجود دارد که بر نحوه استفاده از خانه ها حاکم است ، بسیاری از آنها به سادگی به عنوان سوله یا انبار مورد استفاده قرار می گیرند.

مجله گردشگری - آشنایی با کپنهاگ

باغ های اختصاصی در دانمارک ، یکی از C. Th محسوب می شوند. مهمترین ساخته های سورنسن در سال 1948 ، 40 باغ بیضی شکل ، هر کدام به ابعاد 25 5 25/15 متر در 80 × 50 فوت ، روی یک چمن نورد ، سبز معمولی ، در یک پیشرفت سیال گذاشته شد. باغها عمدتا طوری قرار گرفته اند که بیضی شکل در امتداد منحنی های شیب قرار دارد. این استفاده از زمین نورد ، همراه با رفت و آمد و پرتگاه ها ، تأثیر پویا را برجسته می کند. زمین های جداگانه محوطه های محصور هستند که توسط پرچین احاطه شده اند. کلبه های آنها ممکن است به روش های مختلف واقع شوند ، اما مطابق با برنامه کلی هستند.

شهر کپنهاگ

پرچین ها در ابتدا به دو صورت بریده شده و بدون چوب استفاده می شدند ، از گونه هایی مانند ممرز ، زالزالک ، گل میخک و گل رز استفاده می کردند ، اما امروزه عمدتا پیچ و زالزالک وجود دارد که در ارتفاع و اشکال مختلف بریده شده اند. طراحی تک قطعه های باغ به عهده هر مالک است ، اما راهنمای C. Th. سورنسن مدلهای مختلفی را نشان می دهد. باغهای اختصاصی در نزدیکی یک طرح بزرگ مسکن عمومی، واقع شده اند ، با خانه های مسطح و تراس دار ، که با ظاهر یکدست و سقف های قرمز رنگ مشخص می شوند. C. Th. سورنسن فضاهای سبز را نیز در اینجا محوطه سازی کرده است.

براندبی هاوبی در سال 1964 با طراحی “معمار نابغه چشم انداز اریک مایگیند” ساخته شد و الگوهای سنتی روستاهای دانمارکی قرن 18 را تقلید می کند ، جایی که مردم از وسط به عنوان نقطه کانونی برای معاشرت ، همزیستی و تبادل اجتماعی بین همسایگان استفاده می کردند. ”

شهرک سازی کپنهاگ


بیشتر بخوانید: میراکل گاردن دبی جواهری در کویر


این فرم غیر معمول ، که بیشتر آن را می توانید در عکس های هواپیماهای بدون سرنشین Do در Lonely Planet مشاهده کنید ، مناسب فرهنگ کابین دانمارکی است ، که بر اساس آن هر شهر دانمارکی با وسایل خانه کوچک دیگری در حومه به عنوان یک مکان عقب نشینی خریداری می کند. (اگرچه خانه های گاردن سیتی کپنهاگ متعلق به آنها است ، اما باغ ها اجاره ای هستند و قوانین منطقه بندی محلی مانع از آن می شود که افراد بیش از شش ماه از سال در املاک آنها تصرف کنند.)

دیدنی های کپنهاگ

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + 6 =

مشاهده بیشتر