0

گردش در جنگل راش به همراه تصاویر

گردش در جنگل راش به همراه تصاویر

گردش در جنگل راش به همراه تصاویر

امروز قصد داریم یک سفر مجازی دیگر داشته باشیم. سفر امروزمان گردش در جنگل راش به همراه تصاویر زیبای این جنگل را با ما از سایت گردشگری سایت تفریحی جیران همراه باشید.

گردش در جنگل راش به همراه تصاویر

مناظر زیبایی که مجموعه ای از درختان کوچک و بزرگ در کنار یکدیگر خلق می کنند، همواره مورد توجه بسیاری از دوستداران طبیعت هستند، همه می دانیم که خطه سرسبز شمال ایران بویژه استان مازندران با اینگونه جلوه های تماشایی، بسیاری از گردشگران را به سوی خود می کشاند و به دلیل داشتن آب و هوای خاص نمونه های بسیاری از جنگل های بکر را در خود جای داده است. برخی از این جنگل ها به دلیل اینکه نوع خاصی از درختان را شامل می شود اهمیت ویژه ای دارند و دارای ارزش زیادی در نظر ما می باشند.

گردش در جنگل راش به همراه تصاویر


موارد پیشنهادی


گردش در جنگل راش به همراه تصاویر

به سمت شهرستان سوادکوه قدم در جاده فیروزکوه می گذاریم و مسیر روستای سنگده را در پیش می گیریم. یکی از زیباترین و مهمترین جنگل های شمال ایران، در این روستا واقع شده است، این جنگل با درختان سر به فلک کشیده اش منطقه وسیعی را تبدیل به بهشت زمین کرده است.

گردش در جنگل راش به همراه تصاویر

پس، از شهر و دغدغه های همیشگی مان فاصله می گیریم و برای ساعاتی به دامان طبیعت برای رسیدن به آرامش، پناه می بریم. از شهر سوادکوه که گذر کردیم و از آن دور شدیم، به روستایی به نام سنگده خواهیم رسید که در نزدیکی قله خرونرو واقع شده است و یکی از زیباترین و ارزشمندترین جاذبه های طبیعی ایران به شمار می رود. نام دیگر این جاذبه دیدنی، مرسی سی نام دارد. جنگل راش سوادکوه یکی از برجسته ترین منابع درخت راش می باشد که در مناطق کم ارتفاع شمال ایران بسیار کمیاب است.

گردش در جنگل راش به همراه تصاویر

تفریحات در جنگل راش سوادکوه

جنگل راش سوادکوه که محل رشد یکی از گونه های کمیاب درختان به نام همین نام است، شما را محو زیبایی خود می کند، به گونه ای که قدم زدن در میان این جنگل، آرامش خاصی را برای برایتان به ارمغان می آورد. رود خانه ای نیز از میان این جنگل در حال گذر است که علاوه بر اینکه زیبایی ها و طراوت فضا را دو چندان کرده، صدای گذر آب نیز آرامش بسیار ویژه ای را برای شما به همراه دارد و کمک می کند تا تمام خستگی را از شما دور کند.

 

گردش در جنگل راش به همراه تصاویر

علاوه بر این رودخانه، آبشار زیبایی به نام اوبن در دل جنگل واقع شده که با پیش رفتن بیشتر در جنگل و به گوش رسیدن صدای ریزش آب، نشان از نزدیک شدن به این آبشار دارد که از چشمه های طبیعی بالا دست خود سرچشمه می گیرد و پس از سرازیر شدن در میان جنگل، در نهایت به رود تجن ملحق می گردد.

گردش در جنگل راش به همراه تصاویر

درختان سر به فلک کشیده از یک طرف و رقص آب در میان جنگل و ریزش آب از آبشار از طرف دیگر باعث شده تا به هر طرف که نگاه کنید، سوژه ای برای ثبت تصویر با دوربین عکاسی پیدا کنید. همچنین اگر اهل پیک نیک باشید می توانید با دوستان یا خانواده در گوشه و کنار این جنگل دوست داشتنی پیک نیک برپا کنید.



گردش در جنگل راش به همراه تصاویرگردش در جنگل راش به همراه تصاویرگردش در جنگل راش به همراه تصاویر

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + شش =

مشاهده بیشتر