0

معرفی 15 جنگل زیبا در جهان

15 جنگل برای دوستداران طبیعت

معرفی 15 جنگل زیبا در جهان

امروز قصد داریم سفر مجازی دیگری داشته باشیم که اینبار سفر دور دنیا محسوب می شود. معرفی 15 جنگل زیبا در جهان را با بخش سایت گردشگری جیران همراه باشید.

جنگل بامبو ساگانو ، ژاپن

15 جنگل برای دوستداران طبیعت

این جنگل که در حومه کیوتو واقع شده است، هنگام عبور از میان درختان بامبو، شاهد تولید صدای سوت اثیری از باد است. ژاپنی ها این صدا را به عنوان یکی از “100 صدایی که باید حفظ شود” در کشور ذکر کرده اند.

جنگل بارانی آمازون ، آمریکای جنوبی

15 جنگل برای دوستداران طبیعت

بزرگترین جنگل بارانی گرمسیری جهان، آمازون در مساحتی به مساحت 2،300،000 مایل مربع (حدود 6،000،000 کیلومتر مربع) امتداد دارد و مجموعه وسیعی از حیوانات نادر مانند قورباغه دارت سمی و میمون شیر طلایی شیر است. همانطور که از طرف پرو مانند برزیل قابل دسترسی است ، می توانید از شهرهایی مانند Pucallpa و Puerto Maldonado از پارک ملی Manu و پارک ملی Alto Purus دیدن کنید.


موارد پیشنهادی


جنگل راش باستان ، آلمان

15 جنگل برای دوستداران طبیعت

جنگل راش باستان آلمان که به عنوان میراث جهانی یونسکو شناخته می شود ، توسعه ای از جنگل های راش نخست رابط کارپات ها است. در پاییز ، درختان با برگهای قرمز روشن و طلایی پوشانده شده اند – بازدید از این سگها و علاقمندان به طبیعت که باید حتماً انجام شود

گات غربی ، هند

15 جنگل برای دوستداران طبیعت

از لحاظ فنی طیف وسیعی از کوه ها که از سواحل غربی شبه جزیره هند عبور می کنند ، Ghats غربی مجموعه ای از جنگل های سبز و سرسبز به هم پیوسته است که آب و هوای گرمسیری منطقه را کنترل می کند و باران های موسمی مورد نیاز کشور را به ارمغان می آورد. گات ها همچنین عضوی از فهرست میراث جهانی یونسکو ، قدیمی تر از هیمالیا و محل زندگی گیاهان و جانوران کمیاب هستند.

دره Jiuzhaigou ، چین

15 جنگل برای دوستداران طبیعت

پارک ملی دره Jiuzhaigou که به عنوان “دره نه روستا” نیز شناخته می شود ، دارای دریاچه های زیبا ، آبشارها و کوه های پوشیده از برف است. این جنگل با ارتفاعات از 6،560 تا 14،800 فوت (2000 تا 4500 متر) از سال 1992 در فهرست میراث جهانی یونسکو قرار گرفته است.

پارک ملی دورمیتور ، مونته نگرو

15 جنگل برای دوستداران طبیعت

پارک ملی دورمیتور که در شمال غربی مونته نگرو واقع شده است ، دارای چندین قله بلند است که 6560 فوت (2000 متر) را لمس می کند. برای تحسین مناظر باورنکردنی یا بانجی پرش در دره تارا ، برخی از اینها را بالا بروید.

باستان Bristlecone Pine Forest ، کالیفرنیا ، ایالات متحده

15 جنگل برای دوستداران طبیعت

جنگل کاج بریستلکونه محل زندگی برخی از قدیمی ترین درختان کره زمین است ، بخصوص درخت متوسله تقریباً 5000 ساله. مکان آن درخت مخفی نگه داشته می شود ، تا از تخریب و شکنجه خرابکاران جلوگیری شود. این درختان می توانند در ارتفاع 10 هزار پایی (بیش از 3000 متر) رشد کنند و برخی از زرق و برق دارترین نخلستان های جهان را ارائه دهند.

جنگل ملی تونگاس ، آلاسکا ، ایالات متحده

15 جنگل برای دوستداران طبیعت

جنگل ملی Tongass که بزرگترین جنگل معتدل باران در جهان است ، بیش از 26560 مایل مربع (68790 کیلومتر مربع) امتداد دارد. این جنگل محل زندگی قبایل بومی و همچنین حیات وحش مانند عقاب ها ، خرس ها و ماهی های تخمریزی است. حتما یک تور هواپیمای شناور از این جنگل زیبا بگیرید.

جالب است بدانید: ۱۱ مکان بکر در زمین(سری دوم)

تارکین ، استرالیا

15 جنگل برای دوستداران طبیعت

محل زندگی درختان کاج 3000 ساله Huon ، Tarkine یک جنگل معتدل بارانی و مکانی عالی برای ماهیگیری در آب شیرین است. اگر این مورد علاقه شما نیست ، از طریق مناظر متنوع و خیره کننده – از رشته کوه ها تا مناطق پهناور – پیاده روی طولانی کنید و یا یکی از بسیاری از سیستم های غارنوردی را در این منطقه جستجو کنید.

جنگل ملی Coconino، ایالت متحده

15 جنگل برای دوستداران طبیعت

جنگل ملی کوکینینو دارای درختانی است که در کوه هایی به ارتفاع 12000 فوت (بیش از 3600 متر) رشد می کنند و از فلات Mogollon و Coconino که در آن واقع شده است نامگذاری شده است. بازدیدکنندگان می توانند طیف وسیعی از مناظر را از صحرا گرفته تا توندرا آلپی تجربه کنند.

جنگل Waipoua ، نیوزلند

15 جنگل برای دوستداران طبیعت

جنگل Waipoua تنها با دو ساعت رانندگی از اوکلند ، بهترین مکان برای دیدن درختان زیبا و باستانی Kauri است. حتماً در غارهای رودخانه Waipoua به یک تور تماشای کرم شکوه بروید و از شهرهای نزدیک Dargaville با کایاک سفر کنید.

جنگل سیاه ، آلمان

15 جنگل برای دوستداران طبیعت

طبق گفته های عامیانه ، این جایی است که هانسل و گرتل با جادوگر ستمکار آشنا می شوند. جنگل سیاه ، محلی به نام شوارتزوالد ، جنگلی همیشه سبز و تاریک با تنوع زیادی در زندگی گیاهان و زمین شناسی است.

جنگل یاکوشیما ، ژاپن

15 جنگل برای دوستداران طبیعت

بیش از 7000 سال قدمت ، جنگل تاریک و مرطوب یاکوشیما توسط یونسکو به عنوان یک میراث جهانی شناخته شده است. در پناهگاه های کمپینگ نیمه دائمی در وسط مسیرها بمانید و از دوش های سبک که جنگل را با مناظر و صداهای فراموش نشدنی زنده می کند لذت ببرید.

جنگل بارانی Daintree ، استرالیا

15 جنگل برای دوستداران طبیعت

جنگل بارانی Daintree بیش از 100 میلیون سال است که میزبان انواع مختلف گیاهان و جانوران است. این یک منطقه بسیار زیبا با رشته کوه ، جنگل های انبوه ، آبشارهای نفس گیر و سواحل شنی سفید (نزدیک) سواحل کوئینزلند است.


بیشتر بخوانید: دانلود آهنگ فصل پریشانی از علی زند وکیلی


جنگل Araucaria ، شیلی

15 جنگل برای دوستداران طبیعت

جنگل Araucaria شیلی یکی از بهترین مکان ها برای ردیابی درختان کاج شیلی 1000 ساله است. فراموش نکنید که از پارک ملی Conguillio (در تصویر) و پارک ملی Tolhuaca دیدن کنید یا به قله آتشفشان Villarrica بروید..

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − 1 =

مشاهده بیشتر