0

مزیت آیفون 11 نسبت به سامسونگ نوت 10

مقایسه آیفون 11 با سامسونگ نوت 10

مزیت آیفون 11 نسبت به سامسونگ نوت 10

حرف درباره گوشی های هوشمند جدید اپل زیاد است، اما دو خبر درباره آیفون 11 بیشتر به چشمم آمد. تمرکز بر ارزش و خدمات در رویداد اپل- با توجه به گزینه هایی از قبیل گزینه های خرید و خدمات پخش اشتراکی رقابتی- می تواند به معنای توجه بیشتر به مصرف کننده و یا تغییر روند کاری اپل باشد. به نظرم این میدان نبردی برای این نسل از گوشی های هوشمند است. مزیت آیفون 11 نسبت به سامسونگ نوت 10 را از مجله تکنولوژی  سایت تفریحی جیران همراه ما باشید.

مقایسه آیفون 11 با سامسونگ نوت 10

اپل نمی تواند با Google Assistant و فهرست بلند بالای اقداماتی که برای پیشرقت تجربه استفاده از یک دستگاه اندروید انجام می دهد رقابت کند، اما می تواند ابعادی از تجربه کاربر با آیفون را رشد بدهد که یکی از آن ها می تواند دوربین های جدید آیفون 11 باشد.


موارد پیشنهادی


شاخصه هایی از قبیل «Deep Fusion»، که با استفاده از آن امکان گرفتن چندین عکس و تبدیل آن ها به دقیق ترین عکس ممکن وجود دارد، نمونه ای خوب از تمرکز بر پیچیده ترین پروسه ها در این حوزه می باشد. قابایت های دیگری از قبیل شات هایی با زاویه بیشتر و توانایی تغییر یک عکس از وضعیت استاندارد به واید پس از عکسبرداری  اشاره به پیشرفت هایی خاص دارند.

اینجا جاییست که اپل و دیگر امکان رقابت در برخی سطوح را با گوگل پیدا می کنند. پیش تر سامسونگ Bixby Vision را امتحان کرد- قابلیت دوربین واقعیت افزوده- که خیلی موفق نبود، اما به نظر می رسد که تلاش اپل در بالا بردن کیفیت عکس- و تجربه- با AI امری سودمند برای کارهای روزمره باشد.

در میان تمام تولیدکنندگان گوشی هوشمند، شاید اپل از کمترین انعطاف پذیری در رابطه با تخفیف و ارائه بسته های تشویقی مختلف باشد. اما سال ها وفاداری به این برند و پایگاه بزرگ کاربران نشان دهنده چنین حقیقتی نمی باشند.اما امسال کمی متفاوت است چرا که بر اساس اعلان اپل، خدمات پخش تلویزیونی- تی وی پلاس اپل-اشتراکی یکساله را همراه با آیفون جدید ارائه می دهد. ارائه اشتراک های هفتگی، ماهانه و چندماهه برای برخی خدمات پخش اقدامی غیرمعمول نیست، اما اقدام اپل به دو دلیل متفاوت است.

در وهله اول، این خدمات با نه برنامه  اصلی باکیفیت ارائه خواهند شد و می توانید محتوای حقیقی و با کیفیت بالایی از طریق این خدمات دریافت کنید. دوم، تنها اپل قابلیت ارائه چنین خدماتی را دارد. اپل خدمات پخش تلویزیونی ِ خاص خود را با بهایی رقابتی و کم راه اندازی کرده است و از طریق آن، برنامه هایی واقعی و با کیفیت را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. یکسال خدمات رایگان تلویزیونی معامله بسیار خوبیست و از آنجا که تنها مختص به اپل است، نیازی به معاملات و قراردادهای پردردسر با شرکت هایی از قبیل Spotify یا YouTube نمی باشد.


بیشتر بخوانید: خانه جدید جنیفر لوپز در میامی


اگرچه اپل در زمینه قیمت انعطاف پذیری ندارد، اما در رابطه با خدمات تلویزیونی کاملا برعکس است. در مقایسه با اپل، سامسونگ اشتراک ویژه نه ماهه رایگان برای Spotify و چهارماهه برای YouTube را به کاربرانش ارائه می دهد.بسته خوبیست اما با بسته اپل قابل قیاس نیست. با وجود ارائه این حق اشتراک رایگان، قیمت سامسونگ ارزانتر است و احتمالا قیمت یک فاکتور مهم برای هر مصرف کننده ای به حساب آورده می شود.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − شش =

مشاهده بیشتر