0

تبدیل رولکس به ساعت هوشمند با شیشه فناوری

تبدیل رولکس به ساعت هوشمند با شیشه فناوری

تبدیل رولکس به ساعت هوشمند با شیشه فناوری

پس از گذشت بیش از 15 سال تحقیق، این شرکت راهی برای جاسازی فناوری پرداخت هوشمند در کریستال یاقوت کبود پیدا کرده است، به این معنی که به طور بالقوه هر ساعت مچی لوکس می تواند تبدیل به پوشیدنی شود. تبدیل رولکس به ساعت هوشمند با شیشه فناوری را از بخش تکنولوژی سایت تفریحی جیران همراه ما باشید.

تبدیل رولکس به ساعت هوشمند با شیشه فناوری

دستیابی به موفقیت در شیشه فناوری می تواند رولکس را به ساعت هوشمند تبدیل کند

این واقعیت که 14 میلیون ساعت هوشمند در سه ماهه اول سال جاری در سراسر جهان فروخته شده، نشانگر ادامه گرسنگی در فناوری مچ دست است. اپل واچ به تنهایی از کل صنعت ساعت سوئیسی در سال گذشته فراتر رفت. اما علیرغم محبوبیت روزافزون آنها، آن پوشیدنی هایی که توسط اپل، سامسونگ و گارمین تولید می شوند به ندرت مورد علاقه دوستداران ساعتهای سنتی قرار می گیرند.


موارد پیشنهادی


برندهایی از جمله Breitling  Mondaine و Fossil “هیبریدی” را ارائه می دهند که از فناوری هوشمند با شماره گیری های آنالوگ استفاده می کنند، مدل های تولید ترکیبی Frederique Constant با استفاده از بلوتوث حرکات مکانیکی را با یکدیگر ترکیب می کنند و محدوده اتصال TAG Heuer با انتخاب OLED  از نظر طراحی صفحه نمایش ظاهر یک ساعت معمولی را تکرار می کند اما همه آنها به ارتباط بودن با تلفن های هوشمند متکی هستند و به اندازه کافی از طالع بینی های سخت “خالص” در نظر گرفته نمی شوند.

اما در حال حاضر یک ساعت مچی سنتی که بطور مستقل می تواند برای انجام پرداخت های بدون تماس که مسلماً یکی از مفیدترین عملکردهای ساعت هوشمند است می تواند مورد استفاده قرار گیرد، سرانجام پس از گذشت بیش از 15 سال از توسعه، کامل شد.

وینچر 230 پوند جدید MuchBetter مبتنی بر یک مدل استاندارد از Swiss ռազմական Chrono سوئیس است اما درون آن کریستال یاقوت کبود مخفی شده است آنتن ریز و یک پردازنده میکرو که می تواند پرداخت های ایمن کارتخوان فروشنده را تا 45 پوند با عبور ساده از ساعت انجام دهد. تمام فن آوری پرداخت در داخل شیشه بسته می شود و این تراشه توسط شکاف محافظت می شود در حالی که آنتن توسط یک پوشش نقره ای در اطراف حاشیه و محفظه پنهان می شود.

تبدیل رولکس به ساعت هوشمند با شیشه فناوری

MuchBetter Winwatch مبتنی بر یک نظامی Chrono Swiss است اما پنهان در بلور آنتن و یک میکرو پردازنده است که پرداخت های بدون تماس را امکان پذیر می کند

WinWatch سال گذشته، با ارائه یک امکانات مشابه، در سوئیس با راه اندازی مجدد در چین در سال 2017 راه اندازی شد اما تراشه پرداخت آن فقط به این دلیل کار می کند که پرونده ساعت Swatch از پلاستیک ساخته شده است. طبق گفته الكس كالبرمتن، مدیرعامل وینواچ كه به اصطلاح كریستال STISS را تولید كرده است (برای فناوری سوئیسی در داخل یاقوت کبود هوشمند)، قبلاً ساخت سیستم پرداختی بدون تماس سازگار با یک کیس ساعت سنتی فلز غیرممکن بوده است.

کالبرماتن می گوید: “مسئله این است که فلز به عنوان یک قفس Faraday عمل می کند که در برابر میدان الکترومغناطیسی که NFC بر اساس آن قرار دارد کار می کند، در نتیجه سیگنال را تحریف می کند و از خواندن میکروچیپ جلوگیری می کند.”

همکاری با تولید کننده نیمه هادی آلمانی Infineon – دومین تولید کننده تراشه های پرداخت در جهان – وینوچ 12 اختراع ثبت شده اختراع کرد که باعث می شود کریستال STISS را با یک امکان  برای تصویب سیستم توسط high- تولید کنندگان نهایی برای مدل های جدید یا موجود ساعت فلزی کار کند.

در تئوری، یک کریستال STISS حتی می تواند در یک ساعت پرنعمت استفاده شود اما به گفته Kalbermatten، اکثر موارد باید اصلاح شوند تا بتوانند یک تناسب کامل داشته باشند زیرا STISS ضخیم تر از یک لیوان معمولی است و به گفته وی، معمولاً این ممکن است. هم از نظر اقتصادی غیرقابل توصیف است و هم از نظر اصالت ساعت مضر است.

Kalbermatten امیدوار است، با این حال، سازندگان با رده بالا، مانند Rolex ، Omega و IWC (که خود دارای تلاش هوشمند برای داشتن ساعت هوشمند است)، در پتانسیل هایی برای طراحی مدل های جدید که قادر به پذیرش کریستال STISS هستند، خواهند دید و از این طریق جذابیت این محصول به طالع بینی های جدی و افزایش سودمندی یک کوارتز یا ساعت مچی سنتی، فلزی تحت پوشش را افزایش می دهند.

این بدان معنی است که اگر چنین تولیدکنندگان علاقه مند به همکاری باشند، حداقل در تئوری امکان تولید مثلاً Rolex Daytona یا Submariner با مدلهای موجود یکسان است اما با وجود اینکه یک فلز سنتی است، توانایی پرداخت های بدون تماس را دارد.

ساعت MuchBetter نام خود را از شركت Winwatch MuchBetter ، يك صادر كننده پول الكترونيك سه ساله ، مستقر در لندن با مجوز FCA گرفته است. شرکت کنندگان نیاز دارند برنامه را بارگیری کنند و یک کد را در تراشه STISS که به یک حساب اصلی Mastercard مرتبط است فعال کنند و پس از آن می توانند با پرداخت هزینه در مورد موارد با ساعت در پایانه های بدون تماس در سراسر جهان (بدون نیاز به نزدیکی تلفن هوشمند خود) دقیقاً به همان روشی که با کارت بدهی بدون تماس است.


بیشتر بخوانید: راهنمای خرید لپ تاپ


وی گفت: “سیستم STISS از کارت پرداخت معمولی بهتر است زیرا احتمال از بین رفتن یا سرقت کمتر است زیرا پوشیدگان همیشه از آن روی مچ خود آگاه می شوند و اگر ساعت از بین نرود، این تراشه می تواند فوراً از طریق برنامه غیرفعال شود.

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × پنج =

مشاهده بیشتر