0

راه اندازی لپ تاپ نوکیا در هند

راه اندازی لپ تاپ نوکیا در هند

راه اندازی لپ تاپ نوکیا در هند

لپ تاپ نوکیا در یک گزینه رنگ مشکی با صفحه کلید تمام اندازه و صفحه لمسی بزرگ مورد ارزیابی قرار گرفته است. با بخش تکنولوژی سایت تفریحی و سرگرمی جیران همراه باشید تا با مشخصات و راه اندازی لپ تاپ نوکیا در هند آشنا شوید.

راه اندازی لپ تاپ نوکیا در هند

مشخصات لپ تاپ نوکیا PureBook X14 با پردازنده Intel Core i5 در Flipkart

میکروسایت به روز شده در Flipkart نشان می دهد که Nokia PureBook X14 به زودی به عنوان اولین لپ تاپ نوکیا در سری PureBook در هند راه اندازی می شود. بازار آنلاین لپ تاپ جدید نوکیا را با یک تصویر و برخی مشخصات ارزیابی کرده است. این میکروسایت پس از آنکه هفته گذشته Flipkart پیشنهاد کرد سری Nokia PureBook در هند راه اندازی شود، ظاهر شد. لیست در وب سایت Bureau of Standard استانداردهای هند (BIS) همچنین حاکی از راه اندازی چندین لپ تاپ نوکیا در این کشور بود.


موارد پیشنهادی


میکروسایت به روز شده در Flipkart تصویری از Nokia PureBook X14 را نشان می دهد که به نظر می رسد در یک گزینه رنگ سیاه وجود دارد. این تصویر همچنین نشان می دهد که این نوت بوک از یک صفحه کلید کاملاً سبک به سبک شیک و یک صفحه لمسی بزرگ با چند لمس بهره می برد.

مشخصات PureBook X14 نوکیا
این ریزسایت نشان می دهد که حداقل یک نوع از Nokia PureBook X14 به پردازنده Intel Core i5 مجهز شده و شامل فناوری های Dolby Atmos و همچنین Dolby Vision می شود. همچنین از این لپ تاپ تبلیغ می شود که ساخت “فوق سبک” و وزن آن 1.1 کیلوگرم است. پورت های USB 3.0 و HDMI نیز در تصویر لپ تاپ نوکیا به وضوح قابل مشاهده است.

Flipkart هنوز هیچ جزئیاتی در مورد موجود بودن Nokia PureBook X14 ارائه نداده است. با این حال، میکروسایت دارای برچسب “به زودی” است تا همانطور که اوایل این هفته نیز پیشنهاد شد، بار دیگر راه اندازی قریب الوقوع لپ تاپ را تکرار کند.

جزئیات کامل درباره راه اندازی Nokia PureBook X14 و قیمت آن در هند هنوز مشخص نشده است. با این وجود، به تازگی حدود 9 مدل لپ تاپ که دارای مارک تجاری نوکیا هستند، در سایت BIS ظاهر شدند. حدس زده می شود که پنج مدل از این پردازنده ها دارای Intel Core i5 هستند، در حالی که چهار مدل از آنها می توانند تراشه های Intel Core i3 باشند. این پردازنده ها احتمالاً نسل دهم اینتل هستند.

در حالی که لپ تاپ های جدید مارک نوکیا را در اختیار دارند، تولید آنها توسط شخص ثالث انجام می شود و منحصر به Flipkart خواهد بود. بازار آنلاین هم اکنون تلویزیون های هوشمند با مارک نوکیا را در این کشور به فروش می رساند.


بیشتر بخوانید: تاثیر ورزش بر سلامت چشم


نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + 3 =

مشاهده بیشتر